Dit en de FIRE emoji is wat zie ik als ik wakker word in een slaapverlamming.quote:
🤯🤯🤯quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit en de FIRE emoji is wat zie ik als ik wakker word in een slaapverlamming.
Wel een goeie MILF imo.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dit kan ECHT niet.
Hep op Feesboek gestaan. Kom nou zeg...
gEMIST. wAS HET DE MOEITE WAARD?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Jullie hebben allemaal Promenade gekeken toch?
De suggestie alleen al.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:20 schreef Slobeend het volgende:
We gaan nu even kijken naar een fragment.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De suggestie alleen al.
Bespottelijk.
Weet je hoe wanhopig ik ben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n leeghoofd ga je toch niet aanduwen.
Dan ga ik het zeker even terugkijken. 💪🏻💪🏻🔥🔥🔥🔥🔥🔥quote:
Ja, weten we.quote:
Net als kamperenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De suggestie alleen al.
Bespottelijk.
Kamperen is niet zo leuk.quote:
Uiteraard!!! 🤣😂🙊quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Hoe ga je komende week overleven?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kamperen is niet zo leuk.
Ja, niet.quote:
Wie is Rooie Henkie?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is Diederik familie van Rooie Henkie?
En niet 2 minuten vragen om likes.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen kinderachtige emoji's meer en dan ben ik al helemaal gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |