Ik ga proberen alleen maar positief te zijn vandaag.quote:
Wie vind jij de lekkerste van de prinsesjes? #dtvquote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga proberen alleen maar positief te zijn vandaag.
Amenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou is zo'n enorm vervelende drammer.
Jij bent altijd welkom om te komen proeven.quote:
Wat zijn de ingrediënten?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:37 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter @:Koffieplanter @:Koffieplanter
[ afbeelding ]
@:Koffieplanter @:Koffieplanter @:Koffieplanter
Wat gaat Sander S. hier hard onderuit he? Benieuwd wat zijn bewonderaar @El-Stinho hier van vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie vind jij de lekkerste van de prinsesjes? #dtv
Erg pijnlijk ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat gaat Sander S. hier hard onderuit he? Benieuwd wat zijn bewonderaar @:El-Stinho hier van vindt.
Cake met een "vleugje" oreos en nutella!quote:
Ik vind die Raisa Blommestijn ook heel vermoeiend.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Sander is sowieso al een hele tijd enorm vermoeiend bezig. En iedereen met een andere mening of mensen die zijn 'grapjes' niet leuk vinden zijn domrechts.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind die Raisa Blommestijn ook heel vermoeiend.
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ken ik niet.En na haar twittertpagina te hebben bekeken wil ik dat gaarne zo houden.
Helemaal niet. Ik kijk met verbazinf naar bepaalde twitteraars. Ben niet mad.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sloooohoooooob.
Je doet het weer.
Er staat zelfs een hittegolf in de kaarten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 10:43 schreef franklop het volgende:
Veel te warm dit. Elke dag deze week al bezig of op pad geweest, dus vandaag rustdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |