Ja ok, die Duitsers hebben altijd al wat moeite met Engeland gehadquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren niet oppermachtig aanwezig .. maar tis pas vrijdag
Zwoele meuk zeg je danquote:
Dat is ze ookquote:
Ik dus ook....quote:
Oh ja wat lekker zwoel hey...quote:
Ik ben oud nu.... was een tiener toen dit uit kwam...quote:
Die gast ging dood zonder een cent. Triestquote:
Lekker, wel wat hop bij je water gooien hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
Zo, mijn werkdag zit erop. Even wat H2O achterover slaan. Weekend
Dat was ook een krukquote:
Ja was een rare toestand staat me nog ergens bij.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast ging dood zonder een cent. Triest
Hop en mout komt later op de avondquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:32 schreef espri het volgende:
[..]
Lekker, wel wat hop bij je water gooien hoor
Hij had geen poot om op te staanquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:32 schreef espri het volgende:
[..]
Ja was een rare toestand staat me nog ergens bij.
Die twee waren ook zo gelukkigquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:35 schreef espri het volgende:
[..]
Alleen al de tekst en het liedje zit in je kop.
En dat inLelystad, waar toen niemand dood gevonden wou wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast ging dood zonder een cent. Triest
Dump je shit ergens andersquote:
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat inLelystad, waar toen niemand dood gevonden wou worden
Euh nu nog steeds niet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat inLelystad, waar toen niemand dood gevonden wou worden
Ik weet de naamquote:
Was ook niet van plan om er te gaan wonen ... Vroeger reed ik er regelmatig langs. was daar in de polder een soort speedtrap ... gaspedaal werd daar regelmatig helemaal ingedrukt ...quote:
Een vriendin woonde daar, ik vond het er zo doods allemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om er te gaan wonen ... Vroeger reed ik er regelmatig langs. was daar in de polder een soort speedtrap ... gaspedaal werd daar regelmatig helemaal ingedrukt ...
Ben er nooit wezen kijken ..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:44 schreef espri het volgende:
[..]
Een vriendin woonde daar, ik vond het er zo doods allemaal.
Chuf, VisaVis seizoen 5 staat sinds vandaag op Netflix. 8 afleveringen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook niet van plan om er te gaan wonen ... Vroeger reed ik er regelmatig langs. was daar in de polder een soort speedtrap ... gaspedaal werd daar regelmatig helemaal ingedrukt ...
Ja weet ik.. Ik zat vannacht al te zoeken, maar deed het nog niet .. Inmiddels staat ie er wel op .. Nog niet gekeken dus mondje dichtquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf, VisaVis seizoen 5 staat sinds vandaag op Netflix. 8 afleveringen.
ik moet ook nog beginnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik.. Ik zat vannacht al te zoeken, maar deed het nog niet .. Inmiddels staat ie er wel op .. Nog niet gekeken dus mondje dicht
Ik heb er al 2 afl gekeken, heerlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf, VisaVis seizoen 5 staat sinds vandaag op Netflix. 8 afleveringen.
Hou soms je irritante smoel nou s. Van poeslief tot kwaadaardig. Ow en graag bereid tot een verder gesprek. Eikel. Kusje.quote:
jajajaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:53 schreef espri het volgende:
Maar weet je dat Zulema...
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |