serieus?? Dat is best ergquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die meeuwen worden steeds brutaler. Als je op het strand met een boterham in je hand zit moet je ze goed in de gaten houden.
Vorig jaar was ik van de 1 op de andere seconde ineens mijn hele boterham kwijt. Zo had ik hem in mijn hand en zo was die weg
Ik woon in het puntje van Zeeland en het regent helemaal niet iemand liegt hierquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zit jij in het puntje van Zeeland wat wel wat krijgt?
Dat heb ik ook altijd met Tony’s Chocolonely. Het is zomaar wegquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die meeuwen worden steeds brutaler. Als je op het strand met een boterham in je hand zit moet je ze goed in de gaten houden.
Vorig jaar was ik van de 1 op de andere seconde ineens mijn hele boterham kwijt. Zo had ik hem in mijn hand en zo was die weg
okeeeequote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon in het puntje van Zeeland en het regent helemaal niet iemand liegt hier
West-Vlaanderen, net over de grens dusquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zit jij in het puntje van Zeeland wat wel wat krijgt?
Kom maar hier op mijn dak zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat nou lekker windje????, oke, ik zit nu binnen maar geloof er niks van
ojeeee, dak, windje...hmmmquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom maar hier op mijn dak zitten
zo is datquote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
Er komt een lekker windje uit mijn ventilatoren. Buiten is het windstil.
ja klopt. Nu is het wel lekker buiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij woont tussen de rivieren toch .. dan heb je andere invloeden die meespelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |