abonnement Unibet Coolblue
pi_194351851
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 15:02 schreef Kettlebell het volgende:

[..]

Irritante lui vind ik dat van datevermaak. Torenhoge eisen, en toen ik ging kijken hoe ze er zelf uitzagen, schrok ik :P Volgens mij lopen ze ook tegen de dertig, maar gedragen ze zich als negentien. Ook typisch dat hoofdstedelijk taalgebruik en zichzelf lekker gek vinden. Nee dat volk vind ik erg vermoeiend.
Dat klinkt precies zoals ik me het voorstelde ja. :') Van die mensen die totaal niet weten wat ze willen, (onbewust) hun dates langs een enorme meetlat leggen en zelf eigenlijk helemaal niet zoveel te bieden hebben.

Mijn laatste date luisterde er altijd naar, ook erg prettig om te weten als je zelf aan het daten bent. :')
pi_194351876
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Jij met je schattig :P
[..]

Ja uitstraling doet ook een hoop. Maar het is wel grappig bijv vrouwen die op Spaanse types vallen en dan trouwen met een blonde Hollander :P
Nou, misschien is het wel een plan! Trouwen met een Jan van den Broek die directeur is, en zich uit laten wonen door Juan Groscock twee straten verder!
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel benieuwd wat er omgaat in zulke mensen met die lijstjes, wat denken ze überhaupt te verwachten want er is niemand die aan al die standaarden kan voldoen.
Ze willen laten zien dat ze ook wat te eisen hebben, hun voorkeuren uitspreken. Schattig wel. Zulke types eindigen als kattenvrouwtjes terwijl de normale vrouw dates bij het leven heeft omdat ze niet zo kortzichtig is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194352036
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik ben altijd wel benieuwd wat er omgaat in zulke mensen met die lijstjes, wat denken ze überhaupt te verwachten want er is niemand die aan al die standaarden kan voldoen.
Ik ben vaak benieuwd naar wat voor een reacties ze krijgen (als ze die al krijgen) en wat voor een types ze met zulke lijstjes aantrekken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:49:30 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194352080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat klinkt precies zoals ik me het voorstelde ja. :') Van die mensen die totaal niet weten wat ze willen, (onbewust) hun dates langs een enorme meetlat leggen en zelf eigenlijk helemaal niet zoveel te bieden hebben.

Mijn laatste date luisterde er altijd naar, ook erg prettig om te weten als je zelf aan het daten bent. :')
Laatst kwam er toch ook zo'n link voorbij dat zulke mensen waarschijnlijk helemaal geen relatie willen maar het meer doen om de spanning van het daten en dan vervolgens weer naar de volgende gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze willen laten zien dat ze ook wat te eisen hebben, hun voorkeuren uitspreken. Schattig wel. Zulke types eindigen als kattenvrouwtjes terwijl de normale vrouw dates bij het leven heeft omdat ze niet zo kortzichtig is.
Ah, hoe meer eisen hoe beter uiteraard.
Vind het vooral nogal onzeker.

Zelf heb ik ook echt maar minimale dingen en dan meer zoals wederzijdse respect, open en eerlijkheid, etc.

Heb verder teveel onzin en shit meegemaakt om mij ook nog druk te gaan maken om aan iemands 'standaard' te moeten voldoen :')
pi_194352114
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat klinkt precies zoals ik me het voorstelde ja. :') Van die mensen die totaal niet weten wat ze willen, (onbewust) hun dates langs een enorme meetlat leggen en zelf eigenlijk helemaal niet zoveel te bieden hebben.

En juist dat soort vrouwen zie je in overvloed op apps zoals Tinder, is leuk voor een snelle eenmalige date maar meer ook echt niet. Daarvoor moet je niet op tinder gaan echter is het grappig om te zien dat veel vrouwen heilig erin te geloven op Tinder hun droomman te vinden. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ChillBoy op 01-08-2020 11:53:54 (Tekst aanpassing.) ]
pi_194352124
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laatst kwam er toch ook zo'n link voorbij dat zulke mensen waarschijnlijk helemaal geen relatie willen maar het meer doen om de spanning van het daten en dan vervolgens weer naar de volgende gaan.
[..]

Ah, hoe meer eisen hoe beter uiteraard.
Vind het vooral nogal onzeker.

Zelf heb ik ook echt maar minimale dingen en dan meer zoals wederzijdse respect, open en eerlijkheid, etc.

Heb verder teveel onzin en shit meegemaakt om mij ook nog druk te gaan maken om aan iemands 'standaard' te moeten voldoen :')
Dan is een van de weinige punten die ik op mijn "eisenlijstje" heb. Eigenlijk kan ik het beter "wensenlijstje" noemen. :') _O-

Het wordt hier al vaker gezegd, die eisenlijstjes zijn voor de leuk. Wanneer het eenmaal klikt en de feeling er ook echt is, gaan alle eisenlijstjes meestal in de goot. :Y
pi_194352155
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, hoe meer eisen hoe beter uiteraard.
Vind het vooral nogal onzeker.

Zelf heb ik ook echt maar minimale dingen en dan meer zoals wederzijdse respect, open en eerlijkheid, etc.

Heb verder teveel onzin en shit meegemaakt om mij ook nog druk te gaan maken om aan iemands 'standaard' te moeten voldoen :')
Je slaat de spijker wel op zijn kop denk ik. Als je al aan iemands standaard moet voldoen, getuigt dat van onzekerheid bij diegene. Maar sommige eisen zijn ook ongelofelijk bizar.

"Je moet een goed betaalde baan hebben." -> "Ik wil lekker op mijn luie reet zitten en jouw geld uitgeven."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194352164
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:51 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

En juist dat soort vrouwen zie je in overvloed op apps zoals Tinder, is leuk voor een snelle eenmalige date maar meer ook echt niet. Daarvoor moet je niet op tinder gaan echter is het grappig om te zien dat veel vrouwen heilig erin te geloven op Tinder hun droomman te vinden. :+
Hun droomman voor 1 nacht, en dan worden ze een beetje wakker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194352180
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hun droomman voor 1 nacht, en dan worden ze een beetje wakker.
Ja daarna maken ze de man weer af voor de grootste klootzak etc. terwijl sommigen ze zelf in hun gedrag geen haar beter zijn want ze zijn er zelf bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChillBoy op 01-08-2020 11:57:48 (Aanpassing tekst) ]
pi_194352181
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:51 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

En juist dat soort vrouwen zie je in overvloed op apps zoals Tinder, is leuk voor een snelle eenmalige date maar meer ook echt niet. Daarvoor moet je niet op tinder gaan echter is het grappig om te zien dat veel vrouwen heilig erin te geloven op Tinder hun droomman te vinden. :+
Haha vertel mij wat, 90 procent van de vrouwen daar staat er zo in. Niet weten wat ze willen, lachwekkend hoge verwachtingen hebben van daten en de liefde en altijd maar iets specialers willen.

Maar goed, ik zit er zelf ook op Tinder dus ik kan wel een grote mond hebben maar inmiddels zit ik er zelf ook tot m'n schouders in.

Hoewel ik er van overtuigd blijf dat ik helemaal niet zoveel nodig heb in een relatie.
pi_194352201
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:55 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ja daarna maken ze de man weer af voor de grootste klootzak etc. terwijl sommigen ze zelf in hun gedrag geen haar beter zijn.
Tja, je hebt hem toch echt zelf in je bed gelaten. Dus ga dan niet zeiken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194352238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, je hebt hem toch echt zelf in je bed gelaten. Dus ga dan niet zeiken.
Precies dat!
pi_194352244
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha vertel mij wat, 90 procent van de vrouwen daar staat er zo in. Niet weten wat ze willen, lachwekkend hoge verwachtingen hebben van daten en de liefde en altijd maar iets specialers willen.

Maar goed, ik zit er zelf ook op Tinder dus ik kan wel een grote mond hebben maar inmiddels zit ik er zelf ook tot m'n schouders in.

Hoewel ik er van overtuigd blijf dat ik helemaal niet zoveel nodig heb in een relatie.
Gewoon een beetje uit de buurt blijven van die (hoofd)stedelijke types. Daar valt inderdaad geen land mee te bezeilen en die zien alleen maar gebreken bij anderen maar kijken zichzelf nooit kritisch aan, omdat ze min of meer vinden dat ze aan de top van de sociale ladder staan met hun hippe appartement in de Pijp.

Die niet stadse typjes zijn doorgaans veel leuker, en ook serieuzer op zoek naar iets langdurigs (mocht dat je wens zijn).
pi_194352270
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:00 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Gewoon een beetje uit de buurt blijven van die (hoofd)stedelijke types. Daar valt inderdaad geen land mee te bezeilen en die zien alleen maar gebreken bij anderen maar kijken zichzelf nooit kritisch aan, omdat ze min of meer vinden dat ze aan de top van de sociale ladder staan met hun hippe appartement in de Pijp.

Die niet stadse typjes zijn doorgaans veel leuker, en ook serieuzer op zoek naar iets langdurigs (mocht dat je wens zijn).
Zoveel waarheid in deze post. Vooral als ze dat appartement huren :') Schat, ik heb een koophuis voor de helft van wat jij aan huur betaald, tyf op :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194353032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:00 schreef Vigilance het volgende:

[..]

Gewoon een beetje uit de buurt blijven van die (hoofd)stedelijke types. Daar valt inderdaad geen land mee te bezeilen en die zien alleen maar gebreken bij anderen maar kijken zichzelf nooit kritisch aan, omdat ze min of meer vinden dat ze aan de top van de sociale ladder staan met hun hippe appartement in de Pijp.

Die niet stadse typjes zijn doorgaans veel leuker, en ook serieuzer op zoek naar iets langdurigs (mocht dat je wens zijn).
Op zich wel de wens maar heb inmiddels ook wel gemerkt dat je in de moderne tijd met die wens direct tegen iemand uitspreken ook niet heel veel verder komt. Daar schrikken randstedelijke hipsterchicks van.

Dus rommel lekker aan en zie wel of er een keer iets serieus uitkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2020 12:57:09 ]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:57:50 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194353042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:47 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ben vaak benieuwd naar wat voor een reacties ze krijgen (als ze die al krijgen) en wat voor een types ze met zulke lijstjes aantrekken.
Die lijstjes heeft iedereen wel, maar houd hem dan in je hoofd, en ga hem niet op je profiel zetten.. je profiel moet werken als een filter, niet als een fuik, want dan ga je gefrustreerd raken van alle mismatches die je op je nek krijgt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:00:37 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194353079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoveel waarheid in deze post. Vooral als ze dat appartement huren :') Schat, ik heb een koophuis voor de helft van wat jij aan huur betaald, tyf op :')
Ik had er pas ook zoeentje; heel verhaal wat ze allemaal bereikt had en ze was zo geweldig bladiebla, puntje bij paaltje woonde ze bij d'r dochter in, en sliepen ze zelfs saampjes in één bed, want: appartementje met 2 kamers :X

Oh, en ik mocht niet eens tussenin -O-

Neeeeeeext! :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194353106
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik had er pas ook zoeentje; heel verhaal wat ze allemaal bereikt had en ze was zo geweldig bladiebla, puntje bij paaltje woonde ze bij d'r dochter in, en sliepen ze zelfs saampjes in één bed, want: appartementje met 2 kamers :X

Oh, en ik mocht niet eens tussenin -O-

Neeeeeeext! :W
Wat?! Hoe durft ze! Dit kan zomaar niet! OP DE BRANDSTAPEL ERMEE!

We leven niet meer in de Middeleeuwen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:12:32 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194353217
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat?! Hoe durft ze! Dit kan zomaar niet! OP DE BRANDSTAPEL ERMEE!

We leven niet meer in de Middeleeuwen!
Jah, ik vond het ook een beetje matig, narrowminded gedoe O-) :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:26:44 #270
441859 crew  Lenny77
pi_194353380
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jah, ik vond het ook een beetje matig, narrowminded gedoe O-) :P
Echt he... Duidelijk geen hippie-mentaliteit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194353416
Eindelijk een app gevonden die ik wel leuk vind, Happy Pancake bevalt me heel goed tot nu toe! Gebruiksvriendelijk en vooral ook profielen waar echt info in staat :) Bovendien heb je meteen al de keuze tussen een flirt sturen of (als je durft ;) ) meteen een berichtje....ik vind het leuk!
pi_194353431
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eindelijk een app gevonden die ik wel leuk vind, Happy Pancake bevalt me heel goed tot nu toe! Gebruiksvriendelijk en vooral ook profielen waar echt info in staat :) Bovendien heb je meteen al de keuze tussen een flirt sturen of (als je durft ;) ) meteen een berichtje....ik vind het leuk!
Top om te horen ^O^ Ook helemaal gratis?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194353439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Top om te horen ^O^ Ook helemaal gratis?
Ja, dus je moet wel over advertenties heen lezen......beetje net als hier op Fok :D
pi_194353710
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Eindelijk een app gevonden die ik wel leuk vind, Happy Pancake bevalt me heel goed tot nu toe! Gebruiksvriendelijk en vooral ook profielen waar echt info in staat :) Bovendien heb je meteen al de keuze tussen een flirt sturen of (als je durft ;) ) meteen een berichtje....ik vind het leuk!
I knew it ^O^ Dat vond ik dus ook fijn. Is het aanbod wat groter? Toen ik erop zat was het nét uit in Nederland en niet zo heel veel erop

Hij kan ook op je desktop. Dat vond ik wel fijn.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194353754
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 13:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

I knew it ^O^ Dat vond ik dus ook fijn. Is het aanbod wat groter? Toen ik erop zat was het nét uit in Nederland en niet zo heel veel erop

Hij kan ook op je desktop. Dat vond ik wel fijn.
Heb sowieso geen desktop, maar tot nu toe heb ik nog genoeg profielen om te bekijken :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')