Ook hier koelt het flink af in de nacht. Vanochtend was het 13 graden buiten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Omdat het in Nederland vochtiger, benauwder is. En het koelt er 's nachts niet zo goed af. Hier is het 's nachts gewoon 15 graden
We hebben al een paar dagen van ongeveer 35 graden gehad en die waren prima te doen in de schaduw. We hebben veel gewandeld in het bos, dat was een succes. Vandaag hadden we van tevoren satellietfoto's bekeken om er zeker van te zijn dat er bomen stonden
Morgennacht nietquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook hier koelt het flink af in de nacht. Vanochtend was het 13 graden buiten.
Die komt er ookquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoera!!!
Het is echt een prima huis en ook nog geschikt voor gezinsuitbreiding.
Mogen die gebakjes wel weg van je ouders?quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die komt er ookG’s zusje komt erbij (af en toe) en de twee gebakjes mogen mee (hoewel G daar nog niet 100% van overtuigd is
)
Hoiquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:21 schreef Lot_1 het volgende:
tele! Ik hoopte al op een update uit Frankrijk! Hoe is het daar?
Zo, bikkel. Je hebt anderhalf keer gelopen wat ik deed en ik heb al moeie benen. (Al is het bij jou geen 36 gradenquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:45 schreef borisz het volgende:
Gefeli P.![]()
Thuis.Qua omgeving mooie route. Qua paden/wegen helaas niet echt voor de wandelaar helaas wat minder. Door de Ankeveense plassen bijvoorbeeld moesten we door een druk fietspad, waar twee fietsen eigenlijk al niet naast elkaar konden.
En de tocht werd toch langer dan gepland. De wandeling werd 22,7 km.
Poosje in een zakje in koud water wil ook helpen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:16 schreef Barreltje het volgende:
Iemand nog een tip voor supersnel lamsgehakt ontdooien?
Of warmer dan datquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Poosje in een zakje in koud water wil ook helpen.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
/ietsmetjaloersmakendezonsondergangen
De onderburen hadden Mees naar mijn vriend gebracht (ik was nog onderweg vanuit België, ik wist van niks).quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:04 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ik heb gemist waar je Mees had gevonden. En ga je hem nog naar die vogelopvang doen of breng je hem thuis groot?
Schaaltje, niet al te koud water er op laten lopen, mits goed verpakt.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:16 schreef Barreltje het volgende:
Iemand nog een tip voor supersnel lamsgehakt ontdooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |