quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:33 schreef Recce het volgende:
Seperation confirmed!Mars 2020 is echt onderweg.
[ afbeelding ]
Mooie regenboog in de schokgolf tijdens de lancering:
[ afbeelding ]
Gaat er wat gebeuren? Ik hoor niks. Geluid is wegquote:
Met helicoptertjequote:
Puzzie ook in space heurquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:32 schreef puzziepie het volgende:
En nu wacht ik op de volgende road closure
Het gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat er wat gebeuren? Ik hoor niks. Geluid is weg
En ben buiten en moet het met m’n mobiel doen dat is lastig.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren![]()
![]()
Ik zelf luister altijd graag naar NSF , en tegelijkertijd kijk dan naar de streams van LabPadre
Ik vind NSF altijd erg leuk om naar te luisteren ,maar het beeld is vaak minder .
Moet wel eerlijk zeggen dat het beeld van LabPadre vandaag ook niet echt super is
Ik zit ook binnenquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
En ben buiten en moet het met m’n mobiel doen dat is lastig.
Maar dan ga ik zo naar binnen om te kijken
Ja same ik herken hetquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen![]()
Ben vanmorgen enkel naar buiten geweest voor het prikken en toen direct weer naar huis voor de launch![]()
Schandalig![]()
Maar ik hoop vandaag op een static fire
Ja best wel treurig zullen anderen wellicht denkenquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja same ik herken hetalleen niet wezen prikken maar gehoortest.
Dacht ik moet toch even naar buiten anders zonde. Kan ook m’n laptop naar buiten verhuizen maar dat is niet zo fijn.
Wat hebben we er allemaal voor over eigenlijk
Schijtquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja best wel treurig zullen anderen wellicht denken![]()
Schijt![]()
![]()
Wij vinden dit gewoon mega interessant![]()
Scottie is uberschattigquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik zit hier te proesten
Ik hoor Scottie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |