quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:31 schreef Modus het volgende:
Nee daarom vraag ik het. Maar je zou de eerste niet zijn die ze voor weinig op een fakes site bestelt.
Maar dat was bewust, je bent niet opgelichtquote:Op donderdag 30 juli 2020 13:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Laatste bericht:
[..]ja helaas komt dat wel voor.
Ik heb laatst fake chunky dunky's gekocht.![]()
Echt echt 100% look-a-like.
Ik wilde uiteraard de echte, maar 1500-3000¤ is me echt te gortig.
Vanmorgen kwam een notificatie met de post, dus ben toch ingelicht.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:34 schreef D. het volgende:
Mijn Total Oranges schijnen sinds gisteren bij mijn PostNL-punt te liggen.
Als ik geen track/trace gedaan had had ik het niet geweten
Oh dat was jij ja. Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb laatst fake chunky dunky's gekocht.![]()
Echt echt 100% look-a-like.
Ik wilde uiteraard de echte, maar 1500-3000¤ is me echt te gortig.
Dan moet Nike maar stoppen met die limited releases. Ze weten wel dat die allemaal naar resellers gaan...quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh dat was jij ja. Dat kan echt niet.
Nee die voelen er niks vanquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:15 schreef Modus het volgende:
Ohja. Laat Nike het maar even goed voelen idd!
Als ze niet limited waren had je ze ook niet gewild, ze waren behoorlijk lelijk nl.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dan moet Nike maar stoppen met die limited releases. Ze weten wel dat die allemaal naar resellers gaan...
quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Vandaag zowel de AM1 Oranje en groen kunnen krijgen. 2x raffle gewonnen.
Dus je deed mee aan een raffle, je won, en dan wil je ze toch niet?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar? Je gaat resellen?quote:Op donderdag 30 juli 2020 22:01 schreef BasNijmegen het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat hij ze gaat resellen?
Er staat ‘had kunnen krijgen’ dus ik lees dat ie ze uiteindelijk niet heeft. Valt niets te resellen danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:58 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom gaat iedereen er van uit dat hij ze gaat resellen?
Dat is extra kut, want ik wil ze graag.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ‘had kunnen krijgen’ dus ik lees dat ie ze uiteindelijk niet heeft. Valt niets te resellen dan
Staat kunnen krijgen, dus dan zou die ze wel hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat ‘had kunnen krijgen’ dus ik lees dat ie ze uiteindelijk niet heeft. Valt niets te resellen dan
Nee, werkt bij mij nooit lekker en staat lang niet alles op wat uit gaat komen waardoor ik als oh releases mis. Wist niet of dat aan mijn telefoon of aan die app lag thoughquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:24 schreef dimmak het volgende:
Volgende week bestaat de SNKRS app 8 jaar met waarschijnlijk restocks en nieuwe drops. Maar ben ik de enige die vind dat de app echt waardeloos is?
Geen idee, nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:24 schreef dimmak het volgende:
Volgende week bestaat de SNKRS app 8 jaar met waarschijnlijk restocks en nieuwe drops. Maar ben ik de enige die vind dat de app echt waardeloos is?
Zou kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Staat kunnen krijgen, dus dan zou die ze wel hebben
Maar zou toch ook goed kunnen dat ie ze wel zelf draagt en heel blij mee is
Moet gelukt zijn toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:03 schreef LoliMcGirlSex het volgende:
[..]
Er is de air maix og morgenochtend.
Dit dus. Haha super blij mee. En ze zijn al on-feet geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Staat kunnen krijgen, dus dan zou die ze wel hebben
Maar zou toch ook goed kunnen dat ie ze wel zelf draagt en heel blij mee is
Ligt dan dus echt aan de app.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee, werkt bij mij nooit lekker en staat lang niet alles op wat uit gaat komen waardoor ik als oh releases mis. Wist niet of dat aan mijn telefoon of aan die app lag though
Ik keek er al 29 jaar naar uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 10:38 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice! Altijd fijn als je een schoen kan pakken waar je naar uitkijkt.
Ook besteld, bedankt voor het delen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
https://en.afew-store.com(...)ink-wolf-grey-string
En dan kortingscode VAST50
Ik lees de 29e, maar je kunt maar beter een dag eerder al klaar zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat is extra kut, want ik wil ze graag.
Zie net dat Nike ze 28 augustus gaat droppen.![]()
Hopelijk heb ik dan geluk![]()
Ik vind die lichte wel leuk. Keer wat anders.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:20 schreef Modus het volgende:
Lemonades zijn kutbagger, maar dat waren ze in 2005 ook al. Bruine zijn ook bagger.
Jawel. 8 augustus via de betrouwbaar en goedwerkende snkrs app, Om drie jaar bugs te vieren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Die bruine vind ik super tof. Mooie materialen en details.
Volgens mij gaat ie alleen niet droppen. Ze worden weggegeven aan de vaste Nike klanten en Masters of Air.
Ja inderdaad ivm de SNKRS App anniversary, maar hij gaat waarschijnlijk niet releasen, maar alleen als give-away komen. Een select aantal Nike fans hebben hem daarom al gekregen en een handjevol gelukkige kunnen hem de 8e bemachtigen via de app of Sneaker Stash. Kortom, onbereikbaar. Maar hoop moet je altijd houden. Vorig jaar had ik zowaar ook de gouden hangtag. Echter vielen de sneakers die ik daarmee kon krijgen enorm tegen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jawel. 8 augustus via de betrouwbaar en goedwerkende snkrs app, Om drie jaar bugs te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |