Hij zegt "dan zeg ik dat tegen mijn baas". Dan moet je een 'high-end' doorgeven toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je toch met wat simplers af en je geld voor wat nuttigers bewaren
Psies.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen je beter begeleiden, als we je ook horen via Discord.
SSD? Waarom geen NVME? 250GB is ook wel een beetje krap, 512GB of 1TB is helemaal niet zo duur meer.quote:Op donderdag 30 juli 2020 01:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ryzen 5 (minimaal), rtx GPU?, corsair 16GB RGB, 250GB SSD ( (Corsair?), een kast en monitors? Beter 1 brede curved monitor (maar die zijn duur) anders 2x 24”
NVME ken ik niet. Ben niet zo thuis in dat wereldje. Bouw af en toe een nieuw PC (om de 4 jaar ofzo). Zal wel beter zijn dan. SSD hoeft niet zo groot te zijn toch>?? Heb zelf 250GB SSD en 4TB HDD en NAS (16TB) meer als genoeg toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:08 schreef devzero het volgende:
[..]
SSD? Waarom geen NVME? 250GB is ook wel een beetje krap, 512GB of 1TB is helemaal niet zo duur meer.
Morgan Freeman god.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:11 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
morgan freeman waar en meisje
en meisje kidnappt ?
Kiss the girls.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:11 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
en meisje kidnappt ?
strak fietsje hoor... er staat hier 1 bij mn flat..nog nooit geprbeert.. maar lijkt me wel iets voor jouquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
Heer Chufi heeft wel een beetje gelijk,ik zou ook graag een Van Moof willen.
Neem een goede monitor. Neem een snelle "harddrive" (NVME). Minimaal 16GB. Neem een goede voeding. En dan een middenklasse CPU (AMD Ryzen 5) en middenklasse GPU (bv GTX 1650). Allround PC waar je behoorlijk veel kunt doen.quote:
Ik ben een lekker wijf?quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:11 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de film met
en meisje kidnappt ?
NVME is een beetje de opvolger van de SSD. 250 is waarschijnlijk voldoende, maar als hij windows gaat gebruiken is het zo weg.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NVME ken ik niet. Ben niet zo thuis in dat wereldje. Bouw af en toe een nieuw PC (om de 4 jaar ofzo). Zal wel beter zijn dan. SSD hoeft niet zo groot te zijn toch>?? Heb zelf 250GB SSD en 4TB HDD en NAS (16TB) meer als genoeg toch?
Nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2020 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Neem een goede monitor. Neem een snelle "harddrive" (NVME). Minimaal 16GB. Neem een goede voeding. En dan een middenklasse CPU (AMD Ryzen 5) en middenklasse GPU (bv GTX 1650). Allround PC waar je behoorlijk veel kunt doen.
Waarschijnlijk ga je iets met muziek doen, dan meer geheugen er bij proppen en een normale HD van meerdere TBs. Gebruik je midi?
Ja lijkt me wel.. Ik heb ook een 16TB NAS maar die is nog lang niet vol.. en de ouwe 4TB NAS ook nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2020 02:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NVME ken ik niet. Ben niet zo thuis in dat wereldje. Bouw af en toe een nieuw PC (om de 4 jaar ofzo). Zal wel beter zijn dan. SSD hoeft niet zo groot te zijn toch>?? Heb zelf 250GB SSD en 4TB HDD en NAS (16TB) meer als genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |