Of "Waaaaat doe je" ....quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:10 schreef Solid-Snake het volgende:
Als man hihihi zeggen is wel echt heel gay en mag je meteen je mannelijkheid inleveren.
Is dat erg, wat doe je? Haha.quote:
Nee, die waaaaaat met meerdere a.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:28 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is dat erg, wat doe je? Haha.
Dan stop ik daar maar is mee....
Maar, “wat doe je” is toch gewoon booty call taal.....
Ik blijf leren hier..quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:28 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me wel situaties voorstellen dat dat een uitspraak zou kunnen zijn die gerelateerd is aan een booty callquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, die waaaaaat met meerdere a.
En geen idee of dat booty call taal is. Het had iig nooit met seks te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me wel situaties voorstellen dat dat een uitspraak zou kunnen zijn die gerelateerd is aan een booty call
😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral humor als er serieus op wordt ingegaan wanneer dit ruim na 22.00 wordt gestuurd.
Iets van, “ja ik ben op de verjaardag van mijn broer en blablablabla”Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
Ik bedoelde hem nét iets andersquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
😂
Vooral humor als er serieus op wordt ingegaan wanneer dit ruim na 22.00 wordt gestuurd.
Iets van, “ja ik ben op de verjaardag van mijn broer en blablablabla”
I know 😎quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem nét iets anders
quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me wel situaties voorstellen dat dat een uitspraak zou kunnen zijn die gerelateerd is aan een booty call
Wat zou hij via tekst kunnen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken geen enkele vrouw die ooit heeft gezegd dat het aantrekkelijk is als een man "hihihi" zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hihihihi
Als daar je mannelijkheid mee zou staan of vallen, was je sowieso al een randgevalletje![]()
Communiceren meestal..quote:
Zal een testosteron-dingetje zijn.. ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die ooit heeft gezegd dat het aantrekkelijk is als een man "hihihi" zegt.
Als man zeg je dat gewoon niet. Je bent toch geen vrouw.
Net als mannen die verkleinwoorden gebruiken![]()
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal een testosteron-dingetje zijn.. ik zie het probleem niet.
Zolang ik de capaciteit heb om je armpje uit je torso te draaien, denk ik niet dat iemand mijn mannelijkheid ter discussie gaat stellen om wat er eventueel wel- of niet op mijn knoppenbordje gerammeld wordt.
Goffer, zóveel verkleinwoordjes, I must be gay
kusje dan maar?quote:Op zondag 16 augustus 2020 10:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Lijkt er wel op inderdaad.
Maar goed ieder z'n ding.
Tuurlijk en er zijn vast ook vrouwen die het geen punt vinden of zelfs wel leuk vinden, maar statistisch gezien...Ik zou als ik een man was in ieder geval de gok niet nemenquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sommige kerels zoeken dan ook geen 'gemiddelde vrouw'
Mijn scharrel vraagt ook wel eens "Wat doe je?", now it makes sensequote:Op zondag 16 augustus 2020 09:28 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen man, en heet ik geen Floortjequote:Op zondag 16 augustus 2020 11:14 schreef Floortje26 het volgende:
[..]
Tuurlijk en er zijn vast ook vrouwen die het geen punt vinden of zelfs wel leuk vinden, maar statistisch gezien...Ik zou als ik een man was in ieder geval de gok niet nemen
Sodemieter. In één bijdrage zowel genderdiscriminatie en leeftijdsdiscriminatie. En ik schrijf het toch !!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:40 schreef Floortje26 het volgende:
[..]
Dat is een jonge meid, geen volwassen kerel. De gemiddelde vrouw zoekt nu eenmaal geen man die diep van binnen een meisje van 14 is...
Deze man weetquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:35 schreef Ronzz het volgende:
De beste ervaring van mezelf is dat je niet meteen moet beginnen over seks of seksdaten. Gewoon rustig een soort van band opbouwen bij de vrouwen waar je interesse in hebt, en dan merk je snel genoeg of zij daadwerkelijk ook in jouw geďnteresseerd zijn.
Na een tijdje zijn er vast wel inkoppertjes die je een beetje "seksistisch" kan beantwoorden. Dan ook even afwachten en checken hoe zij hierop reageert. Uiteraard horen complimentjes geven en geďnteresseerd zijn hier vooraf al bij.
Dan wel thuis afspreken natuurlijk, drankje erbij en dan komt het vanzelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |