abonnement Unibet Coolblue
pi_194524042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:47 schreef Floortje26 het volgende:

[..]

Hear, hear!
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja ik denk het, en solo seks is gewoon een stuk minder bevredigend dan een warm mannenlichaam.
Kan ik mij zeker in vinden. :) (Maar dan andersom.)

Nooit enige gevoelens van hechting achteraf gehad?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 17:49:25 ]
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:49:20 #77
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_194524057
Wil je nog wel een vervelend plakkerige lichaam tegen die van jou 'snachts met al die hitte?
pi_194524137
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:49 schreef Peekatyou het volgende:
Wil je nog wel een vervelend plakkerige lichaam tegen die van jou 'snachts met al die hitte?
Ik ga niet lepeltje lepeltje slapen met een “neuk”. Sowieso blijf ik of hij niet slapen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194524145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]


[..]

Kan ik mij zeker in vinden. :) (Maar dan andersom.)

Nooit enige gevoelens van hechting achteraf gehad?
Als hij erg goed bevalt kan hij prima een fwb worden:)
pi_194524185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]


[..]

Kan ik mij zeker in vinden. :) (Maar dan andersom.)

Nooit enige gevoelens van hechting achteraf gehad?
Jawel, de boel rationeel bekijken helpt bij mij dan. Kan het redelijk makkelijk scheiden, van mij af zetten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 17:58:41 #81
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_194524199
He kunnen jullie nog sexafspraken regelen via deze apps. Of wordt het juist steeds schaarser of juist makkelijker?

Ik durf geen ander topic hiervoor te openen.
pi_194524280
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:58 schreef Peekatyou het volgende:
He kunnen jullie nog sexafspraken regelen via deze apps. Of wordt het juist steeds schaarser of juist makkelijker?

Ik durf geen ander topic hiervoor te openen.
Het is makkelijk als vrouw. Ik “regel” alleen mannen die ik “leuk” vind, dan is het iets lastiger maar zeker niet moeilijk. Sowieso is het leuk om eerst even te flirten en “moeite” te doen via de chat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194524286


[ Bericht 100% gewijzigd door Avianflu op 12-08-2020 18:04:41 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194524287
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 17:58 schreef Peekatyou het volgende:
He kunnen jullie nog sexafspraken regelen via deze apps. Of wordt het juist steeds schaarser of juist makkelijker?

Ik durf geen ander topic hiervoor te openen.
Ik heb vanwege Corona maar besloten een fwb tot vriendje te maken, maar ik denk dat als ik op Tinder ga ik binnen een kwartiertje wel een date heb.
pi_194524541
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het is makkelijk als vrouw. Ik “regel” alleen mannen die ik “leuk” vind, dan is het iets lastiger maar zeker niet moeilijk. Sowieso is het leuk om eerst even te flirten en “moeite” te doen via de chat.
En probeer nu eens in de huid van een man te kruipen? :) Dat het voor een vrouw een eitje is, was mij ook wel duidelijk.

Misschien heb je tips voor de mannelijke medemens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 18:25:23 ]
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:22:14 #86
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_194524559
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En probeer nu eens in de huid van een man te kruipen? :) Dat het voor een vrouw een eitje is, was mij ook wel duidelijk.
Voor jou is het minder makkelijk of zelfs een ramp?
pi_194524602
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:22 schreef Peekatyou het volgende:

[..]

Voor jou is het minder makkelijk of zelfs een ramp?
Nee hoor, gaat prima. (En ik ben man.) Veel tips zijn hierboven al wel gegeven maar het is gewoon een kwestie van ervaring opdoen en aftasten.

Bij de ene vrouw kom je met zeer directe communicatie eigenlijk gewoon meteen tot seks. (Gewoon letterlijk de vraag stellen of iemand zin heeft kan tot verrassend snelle resultaten leiden)

Bij de andere vrouw zul je iets meer geduld moeten hebben en wat meer moeten flirten en aftasten en een band opbouwen. Iedere vrouw is anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2020 18:24:51 ]
  woensdag 12 augustus 2020 @ 18:43:17 #88
492225 Peekatyou
Pocketmonster.
pi_194524960
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En probeer nu eens in de huid van een man te kruipen? :) Dat het voor een vrouw een eitje is, was mij ook wel duidelijk.

Misschien heb je tips voor de mannelijke medemens.
Nog even wachten dan wordt het grote geheim verklapt. spannend :@
pi_194525032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En probeer nu eens in de huid van een man te kruipen? :) Dat het voor een vrouw een eitje is, was mij ook wel duidelijk.

Misschien heb je tips voor de mannelijke medemens.
Wat voor mij werkt werkt voor een andere vrouw wellicht niet.
Bij mij werkt indirect op seks aansturen, dus lekker flirten, zelfverzekerd zijn, tikkie arrogant, teasen, geen kruisverhoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194525038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 18:43 schreef Peekatyou het volgende:

[..]

Nog even wachten dan wordt het grote geheim verklapt. spannend :@
😂
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194525325
Een gesprek gewoon lekker z'n gang laten gaan en inderdaad flirten en teasen. Mag van mij ook best iets directer, maar daar houdt natuurlijk niet iedere vrouw van. In ieder geval nooit en te nimmer 'hihihi' tikken.
pi_194525387
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:05 schreef Floortje26 het volgende:
Een gesprek gewoon lekker z'n gang laten gaan en inderdaad flirten en teasen. Mag van mij ook best iets directer, maar daar houdt natuurlijk niet iedere vrouw van. In ieder geval nooit en te nimmer 'hihihi' tikken.
Direct als in binnnen een aantal zinnen de vraag : neuken? Of direct als in open bespreken waar je van houd?

Hihihi is inderdaad een libido killer 🤣🤣🤣
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194525589
Ik bedoelde gewoon open en niet te veel er omheen draaien. Een man mag best aangeven dat sex het doel is, dat doe ik zelf ook. Maar zoals je zelf ook al zei: dat werkt bij andere vrouwen misschien anders.
pi_194529939
Ik.
pi_194534738
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Probleem met Tinder is dat ik allemaal bekenden erop zag toen ik het installeerde :X
Goh wat raar op een app dat gebaseerd is op locatie.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:53:33 #96
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566783
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 00:15 schreef Davoice het volgende:
Wie van jullie heeft goede ervaringen met Tinder en dan met name de sexdates die daaruit voortkomen?
Ik heb geen enkele ervaring met Tinder. Heb het zelfs nog nooit gezien, hoe dat dan er uit ziet, die boodschap die je krijgt, en dat swipen.
Maar denk eraan, seksdates kunnen echt net alléén maar via Tinder tot stand komen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 06:55:54 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194566786
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 19:05 schreef Floortje26 het volgende:
Een gesprek gewoon lekker z'n gang laten gaan en inderdaad flirten en teasen. Mag van mij ook best iets directer, maar daar houdt natuurlijk niet iedere vrouw van. In ieder geval nooit en te nimmer 'hihihi' tikken.
?? Waarom niet? Kreeg laatst een bericht van een jonge meid en die schreef, ik kan ook heel lief zijn hihihi. En het was ook nog zo ...

Maar waarom moet je dat dus nooit doen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_194568717
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 06:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

?? Waarom niet? Kreeg laatst een bericht van een jonge meid en die schreef, ik kan ook heel lief zijn hihihi. En het was ook nog zo ...

Maar waarom moet je dat dus nooit doen?
Dat is een jonge meid, geen volwassen kerel. De gemiddelde vrouw zoekt nu eenmaal geen man die diep van binnen een meisje van 14 is...
  zondag 16 augustus 2020 @ 09:04:37 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194582580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:40 schreef Floortje26 het volgende:

[..]

Dat is een jonge meid, geen volwassen kerel. De gemiddelde vrouw zoekt nu eenmaal geen man die diep van binnen een meisje van 14 is...
Sommige kerels zoeken dan ook geen 'gemiddelde vrouw' O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194582637
Als man hihihi zeggen is wel echt heel gay en mag je meteen je mannelijkheid inleveren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')