abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:30:30 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_194314012

quote:
Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2

Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.

Deelnemers
quote:
Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.

De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.

Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_194314127
Ik irriteer me nog niet zo aan Francis. Normaal zitten er behoorlijk duffe mensen.
Moeten zij weten
  ESF Reporter woensdag 29 juli 2020 @ 21:40:43 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_194314167
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik irriteer me nog niet zo aan Francis. Normaal zitten er behoorlijk duffe mensen.
Ze heeft mijn grens ook nog niet bereikt. Alhoewel dat zingen vandaag op het randje was. Had graag de camera op Maarten gezien dat moment.
pi_194314232
Ze won uiteindelijk wel dikverdiend van Koen

Astrid lijkt me ook wel potentie te hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194314233
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze heeft mijn grens ook nog niet bereikt. Alhoewel dat zingen vandaag op het randje was. Had graag de camera op Maarten gezien dat moment.
Haha dat wel ja
Moeten zij weten
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:47:44 #6
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194314266
quote:
Ik irriteer me ook niet aan haar, maar ik had haar intelligenter ingeschat,
Praat over de hel en je komt er.
pi_194314594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:23 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ik vond haar vorige keer erg onsportief in de finale. Ok, het is het spel, maar toon een beetje fatsoen als je het niet weet en ga niet 30 seconden vol zitten lullen.
Ik had haar hoog zitten, maar dat vond ik een regelrechte afknapper, zo onsportief voor je winst gaan.
Dat vond ik danweer totaal niet storend, ze speelt het spel zoals het gespeeld moet worden. Als je tegenstander met twee antwoorden weggespeeld kan worden moet je net daaronder gaan zitten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:19:32 #8
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194314821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat vond ik danweer totaal niet storend, ze speelt het spel zoals het gespeeld moet worden. Als je tegenstander met twee antwoorden weggespeeld kan worden moet je net daaronder gaan zitten.
Ik zit een beetje anders in elkaar wat dat betreft.
Praat over de hel en je komt er.
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:21:29 #9
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_194314868
quote:

[..]

Je mag nooit tussen de 5 en 40 seconde passen. Francis strafte dat inderdaad keurig af.
pi_194316421
Koen kreeg ook wel een hele hoop klotevragen in de finale. Lancelot, Bacchus etc. Daar had ik ook weinig mee gekund. Had van mij nog wel een paar afleveringen mogen blijven.
pi_194318174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef Chiappucci het volgende:
Koen kreeg ook wel een hele hoop klotevragen in de finale. Lancelot, Bacchus etc. Daar had ik ook weinig mee gekund. Had van mij nog wel een paar afleveringen mogen blijven.
Dan ben je een van de weinigen, denk ik. Dat waren juist enorme inkoppertjes.
pi_194318345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 23:31 schreef Chiappucci het volgende:
Als je bij Lancelot niet eens 'ridder, ronde tafel, arthur' kunt roepen dan ben je ook wel een enorm ongeletterde proleet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194318464
quote:

[..]

Ik vind dat ook niet storend, ik vind het juist tenenkrommend als iemand dom speelt. Je kan dat sportief noemen, maar noem mij dan eens een sport waarin iemand die in een gunstige positie staat de tegenpartij gracieus laat passeren om met de gouden plak aan de haal te gaan? Als je memory speelt met een vijfjarige doe je dat, maar echt sportief ben je als je wilt winnen en jeje aan de spelregels houdt.
pi_194318570
quote:
Is dat dat dikke negerwijf?
pi_194319227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 07:27 schreef thabit het volgende:

[..]

Naja, dan verschilt dat blijkbaar per persoon. Ik kan me best voorstellen dat een wat jongere kandidaat daar weinig mee kan. Ik ben ongeveer van zijn leeftijd, en ik kon me Lancelot wel vaag herinneren van de lessen Nederlands, maar was er toen totaal niet in geïnteresseerd en heb er ook weinig van onthouden. De naam Bacchus heb ik sowieso nooit voorbij horen komen op school, en daarna ook niet.
pi_194319232
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:18 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Is dat dat dikke negerwijf?
:')

Nee, je bedoelt Shirma. Nu hebben we het over Francis van Broekhuizen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2020 @ 09:33:04 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_194319315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 09:24 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Naja, dan verschilt dat blijkbaar per persoon. Ik kan me best voorstellen dat een wat jongere kandidaat daar weinig mee kan. Ik ben ongeveer van zijn leeftijd, en ik kon me Lancelot wel vaag herinneren van de lessen Nederlands, maar was er toen totaal niet in geïnteresseerd en heb er ook weinig van onthouden. De naam Bacchus heb ik sowieso nooit voorbij horen komen op school, en daarna ook niet.
ik ken het ook alleen door monty pyton :)

en begreep dat DWDD er weer in zat? ff terugkijken dus.
Zo genieten dat ze dat antwoord er zo vaak in gooien! :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_194320241
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 07:27 schreef thabit het volgende:

[..]

:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport donderdag 30 juli 2020 @ 11:16:58 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194320734
Lancelot vind ik ook niet echt een lastige.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 30 juli 2020 @ 11:31:46 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194320958
Vreselijk die Francis, ik haat mensen die geen 1 antwoord op een normale toon kunnen geven.
pi_194321348
quote:

[..]

Bacchus kan ik me nog iets bij voorstellen. We zijn niet allemaal klassiek geschoold natuurlijk. Maar Lancelot? De verhalen van Koning Arthur komen heel veel terug in de popcultuur en daarnaast werden ze in ieder geval in mijn tijd in het onderwijs bij b.v. Nederlands en Engels nog wel behandeld. Waarschijnlijk niet op het vmbo, maar Koen leek me geen vmbo'er. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2020 @ 12:04:47 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_194321387
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bacchus kan ik me nog iets bij voorstellen. We zijn niet allemaal klassiek geschoold natuurlijk. Maar Lancelot? De verhalen van Koning Arthur komen heel veel terug in de popcultuur en daarnaast werden ze in ieder geval in mijn tijd in het onderwijs bij b.v. Nederlands en Engels nog wel behandeld. Waarschijnlijk niet op het vmbo, maar Koen leek me geen vmbo'er. :P
ik heb ook geen vmbo gehad maar werd bij mij niet behandeld op school hoor.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_194321619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Vreselijk die Francis, ik haat mensen die geen 1 antwoord op een normale toon kunnen geven.
Ik vind haar ook bloedirritant. Alsof ze continu in een opera-personage van haar zit.
pi_194323415
quote:

[..]

Dat heb in nou juist met al die hedendaagse voetballers.
pi_194323531
quote:
16s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:16 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat heb in nou juist met al die hedendaagse voetballers.
Ik dacht dat Frits Bacchus van Excelsior wel nationale bekendheid genoot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')