Deze boy heeft echt de gouden tip van 2020 te pakken hier, NU ALquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar broer had vroeger ook geen kat, daar is hij aan geholpen. Er over praten is de eerste stap
Of tweequote:Op woensdag 29 juli 2020 21:28 schreef Zilverberk het volgende:
Je kunt je hier melden voor een kitten: F&F / Gastopvang DOC: Cat’s 24e nestje #2 -streepjes- ..stippels..
Mits serieus enzow, kittens zijn liev.
Misschien is TS een Belg.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is een living? Een gigantisch leven?
Woonkamerquote:Op woensdag 29 juli 2020 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is een living? Een gigantisch leven?
Heb je nog niet in Bloemendael gespot dit jaar btw.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:39 schreef Piebe het volgende:
Mensen die geen tijger en anaconda in hun appartement houden
Het is hoe dan ook kut als je geen kad hebt.quote:
Ik was vroeger net als je broer, maar tegenwoordig is mijn probleem van een kattenloos bestaan ook verholpen. Dank je wel dierenasiel Maastricht voor jullie hulp bij het verhelpen van mijn probleem!quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar broer had vroeger ook geen kat, daar is hij aan geholpen. Er over praten is de eerste stap
Waarom zou je met een kat willen chillen? Een poes is toch leukerquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:10 schreef Banaanvragen het volgende:
Woon in een nieuwbouw luxeappartementje, heb een gigantische living maar.....
Geen kat![]()
Klacht: niet kunnen chillen met een kat
Blijkbaar is hij meer van de herenliefde.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:42 schreef stokj het volgende:
Waarom zou je met een kat willen chillen? Een poes is toch leuker![]()
Jonguh, als ik wist waar je woonde zou ik je helemaal lens slaan, en je hulphond ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij meer van de herenliefde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |