Wel corona proof toch?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
het komt ineens opzetten. GedoeMaar het gaat weer weg. Mind of matter!
hatsjoe.
jawel! Ik denk allergie. Mijn ogen jeuken ook enorm.quote:
Komt er gisteren bij Primera een vrouw nog geen meter bij me vandaan staan, al snotterend en neus ophalend. Opbokkenquote:
Zal wel geen covid19 zijn maar wel vervelend. Hopelijk is het snel over.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel! Ik denk allergie. Mijn ogen jeuken ook enorm.
Oh ja. Die sneeuwden een beetje onder.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
D. ga je je nieuwe schoenen nog laten zien?
Ja ik had ineens stressquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja. Die sneeuwden een beetje onder.
@:D new shoes new shoes
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja. Die sneeuwden een beetje onder.
@:D new shoes new shoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien!quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:04 schreef Deisyy het volgende:
D. ga je je nieuwe schoenen nog laten zien?
Als je het maar netjes en veilig doetquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had ineens stress![]()
Ik had een paar weken geleden een leuke lange jurk gekocht, maar nog niet aangehad, die ging ik strijken omdat ik hem morgen aan wil. Toen ik bijna klaar was ontdekte ik een scheurtje in de stof, niet eens op de naad maar echt midden in de stof![]()
Ik had flink de pest in natuurlijk, dus ben ik eerst maar gaan douchen en daarna gaan naaien en je ziet er bijna niets van. Gelukkig zit het helemaal onderaan.
@:Lenie zal trots op me zijn
Als ie nieuw is, kon ie dan niet meer terug naar de verkoper?quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een leuke lange jurk gekocht, maar nog niet aangehad, die ging ik strijken omdat ik hem morgen aan wil. Toen ik bijna klaar was ontdekte ik een scheurtje in de stof, niet eens op de naad maar echt midden in de stof![]()
Ik had flink de pest in natuurlijk, dus ben ik eerst maar gaan douchen en daarna gaan naaien en je ziet er bijna niets van. Gelukkig zit het helemaal onderaan.
@:Lenie zal trots op me zijn
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie nieuw is, kon ie dan niet meer terug naar de verkoper?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
En:ja! Je weet wat ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ermee terug ging natuurlijk niet want je wilt hem perse morgen aan of hoe zit datquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je maakt het spannend hoor.quote:
Altijdquote:Op woensdag 29 juli 2020 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het maar netjes en veilig doet
zijn de voorkanten puntig?quote:
[/quote]quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je maakt het spannend hoor.
Misschien!
Maar ik heb ze nog niet binnen
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend als het om naaien gaat.quote:
Ja maar dan had ik die jurk niet gehad, want ze hadden hem niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie nieuw is, kon ie dan niet meer terug naar de verkoper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |