ah zo...jaquote:
quote:
Kan prima zonder jas lopen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:05 schreef Charmian het volgende:
@:haags_kwartiertje ben je al buiten geweest?
Zo ja, is het jassenweer?
Owkeequote:Op donderdag 30 juli 2020 07:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan prima zonder jas lopen.
Haags beebjequote:
Ja maar soms is het best frisjes 's ochtends, en er is nu wel een zonnetje maar ik zie ook donkere luchtenquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Loop in de zomer altijd zonder jas.
Puzzquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:16 schreef puzziepie het volgende:
Wat een actie hier op de vroege morgen
Het is nog een heel klein beetje frisjes nu maar de rest van de dag is het zonder jas weerquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar soms is het best frisjes 's ochtends, en er is nu wel een zonnetje maar ik zie ook donkere luchten
hulloquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:16 schreef puzziepie het volgende:
Wat een actie hier op de vroege morgen
quote:
Truequote:Op donderdag 30 juli 2020 07:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar soms is het best frisjes 's ochtends, en er is nu wel een zonnetje maar ik zie ook donkere luchten
Owkee...Morgen wordt het hotquote:Op donderdag 30 juli 2020 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nog een heel klein beetje frisjes nu maar de rest van de dag is het zonder jas weer
Ja ik begin met een jasje aan zo want ik moet weer een tijdje buiten fietsen maar waarschijnlijk is ie na een half uurtje wel weer uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |