Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je nog op vakantie dit jaar
ik heb effe koffie en daarna ga ik swifferen en dweilen voordat die Griek wakker wordt wand anders komt er weerquote:
Je bent gek, het is fucking 05.37quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb effe koffie en daarna ga ik swifferen en dweilen voordat die Griek wakker wordt wand anders komt er weer
niks van ....
Interessant toch?![]()
Ik heb een boeiend leven
Ja maar........ ik ben klaarwakkerquote:Op donderdag 30 juli 2020 05:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gek, het is fucking 05.37
quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar........ ik ben klaarwakker![]()
en anders moet ik straks doen en dan moet ik ''om hem heen dweilen''
Hopelijk is de crisis dan over of ze hebben een vaccin ofzo....quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we volgend jaar maar even inhalen.
Hopelijk wel ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopelijk is de crisis dan over of ze hebben een vaccin ofzo....
Ik heb op maandag een huishoudster. En mijn chick doet weleens wat. Die is meer thuis.quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie doet je huishouden dan?
Een huishoudster én een chick! Toe maar .......quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb op maandag een huishoudster. En mijn chick doet weleens wat. Die is meer thuis.
Uhuquote:Op donderdag 30 juli 2020 05:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ut mot toch gebeuren... nie waar...
Ja, zijn beiden eigenlijk teveel van huis.quote:Op donderdag 30 juli 2020 05:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een huishoudster én een chick! Toe maar .......
Neem er een danquote:Op donderdag 30 juli 2020 05:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wil ook een huishoudster, die chick hoeft niet zo nodig
Wij zijn allebei thuis... maar hij is de kok en de RSV manquote:Op donderdag 30 juli 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zijn beiden eigenlijk teveel van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |