het komt ineens opzetten. Gedoequote:
Had ie beter de batsignal kunnen doenquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef sacha het volgende:
Scrut is een kampvuur aan het bouwen op West-Vlieland om Dees te signalen, die zie ik voorlopig niet terug
wees blij dat het niet zo heet wordt als in Spanje...quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga de jungle wat mijn tuin heet morgen heel iets fatsoeneren en dan mijn hangmat eens uitproberen.
Het gaat uitstekend hangmattenweer worden
niks aanquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
Je kan oude tekenshows terugkijken op Youtube
370 jaar? Watdan?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga morgen een tuin van 370 jaar oud fatsoeneren. Ik ben benieuwd.
Even afkoelen met een glaasje stierenbloed.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
wees blij dat het niet zo heet wordt als in Spanje...
Ja moet en anders laten testen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
het komt ineens opzetten. GedoeMaar het gaat weer weg. Mind of matter!
hatsjoe.
Vreugdevuurquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:26 schreef sacha het volgende:
Scrut is een kampvuur aan het bouwen op West-Vlieland om Dees te signalen, die zie ik voorlopig niet terug
Wat is precies je vraag?quote:
0.0 graden ? wel lekker fris ... zonde van de alcoholquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even afkoelen met een glaasje stierenbloed.
[ afbeelding ]
In de originele staat herstellen ?quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is precies je vraag?
De tuin van een huis dat in 1650 is gebouwd. Ergens in de binnenstad van Utrecht.
nu dat dus. Excusesquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is precies je vraag?
De tuin van een huis dat in 1650 is gebouwd. Ergens in de binnenstad van Utrecht.
Maak er wat moois van dan maarquote:Op woensdag 29 juli 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Zou ik overigens wel leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |