Oh zo, ja, truequote:Op woensdag 29 juli 2020 17:19 schreef LTVDK het volgende: [..] Dat een lokaal product lokaal kopen vaak duurder is, of niet eens te krijgen omdat het voor de export meer oplevert dan hetzelfde product dat vanuit de andere kant van de wereld is geīmporteerd.
Heel dat bericht leest als een Speld artikel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:18 schreef Molo het volgende:
Zomeraids, zélfs bij de Telegraaf
https://www.telegraaf.nl/(...)ntain-heel-opwindend
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel dat bericht leest als een Speld artikel.
westlandpeppers toch? oh nee wacht. paprika's.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Oh zo, ja, true
Al kan ik hier wel lokale paaaprikaaa's en tomaajen vinden
Zitten tig bedrijven hier johquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
westlandpeppers toch? oh nee wacht. paprika's.
Yepquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
Alhoewel.. heel die hoek staat vol tomatenzooi natuurlijk.
Zonde wel, vooral geit is echt heel erg lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
ja zo gaat ons kalfs en geitenvlees naar het buitenland, en de kokkels en scheermesjes wordt hier ook niet gegeten
scheermes en kokkels wordt hier zeker wel gegetenquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
ja zo gaat ons kalfs en geitenvlees naar het buitenland, en de kokkels en scheermesjes wordt hier ook niet gegeten
Combineert dat goed met uien?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheermes en kokkels wordt hier zeker wel gegeten
Darwin's Nightmare, Lake Victoria, barstensvol vis die iedere ochtend per grote vrachtvliegtuigen richting de Europese hoofdsteden vertrekken terwijl de negers op de oevers van Lake Victoria elkaar opvreten van de honger.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:22 schreef Karzai het volgende:
Lijkt me ook niks als we negers gaan eten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Darwin's Nightmare, Lake Victoria, barstensvol vis die iedere ochtend per grote vrachtvliegtuigen richting de Europese hoofdsteden vertrekken terwijl de negers op de oevers van Lake Victoria elkaar opvreten van de honger.
Waar/Hoe kan ik dit kijkenquote:
https://thetakeout.com/sh(...)ned-brown-1828141586quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks als we negers gaan eten.
Geen ideequote:
Eat this Jamie Oliver and Nigella Lawson.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks als we negers gaan eten.
volgens mij lust Nigella wel een neger op z'n tijdquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eat this Jamie Oliver and Nigella Lawson.
Snap ik met zo'n reet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens mij lust Nigella wel een neger op z'n tijd
Echt zķ lekker dat spulquote:
Lekker wijf hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens mij lust Nigella wel een neger op z'n tijd
Succes morgenquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:46 schreef Fogel het volgende:
Ben er weer vandoor hoor
Even de stad in, wat bier drinken, pitten in een hotel (want dan kan ik 5-10 minuten later opstaan tov vanaf thuis vertrekken) en klaar voor oogoperatie morgenvroeg. Hopelijk daarna geen Stevie Wonder meer.
Succes Fogel!quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:46 schreef Fogel het volgende:
Ben er weer vandoor hoor
Even de stad in, wat bier drinken, pitten in een hotel (want dan kan ik 5-10 minuten later opstaan tov vanaf thuis vertrekken) en klaar voor oogoperatie morgenvroeg. Hopelijk daarna geen Stevie Wonder meer.
Ik stuur alvast een stok op!quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:46 schreef Fogel het volgende:
Ben er weer vandoor hoor
Succesquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:46 schreef Fogel het volgende:
Ben er weer vandoor hoor
Wat is dat nou weer voor lekke schuit?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
ik zag dit nog voorbij komen![]()
[ afbeelding ]
Dat is een drijvende hottubquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor lekke schuit?
k vind het geniaalquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou een bedenksel van een van mijn neefjes kunnen zijn
onderzeebootquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor lekke schuit?
In Londen deden ze tot een paar jaar geleden van die Thames-City tours met amfibische voertuigen uit de tweede wereldoorlog. Was wel vetquote:
O tof. Dat wil ik ook wel eens doen. Sowieso eens lekker de toerist uithangen in Rotterdam.quote:
nee ze gaat dat huis kopen bij de boompjes waar allemaal vrijgezelle Badrs wonenquote:
Ja dat uitzicht doet het hemquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:12 schreef Karzai het volgende:
Oh die zijn volgens mij niet goedkoop, wel mooi uitzicht
Nou ik lees het zomedalek wel dan. Eerst maar even in het zonnetje zitten. Misschien doe ik de korte broek wel weer aan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
misschien lokaal wel toch. daar is die perscon over
fles is los hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik lees het zomedalek wel dan. Eerst maar even in het zonnetje zitten. Misschien doe ik de korte broek wel weer aan.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fles is los hoor
ik lees 't ook wel. zit nu aan m'n spaghetti
broek van fles is los vooralquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fles is los hoor
ik lees 't ook wel. zit nu aan m'n spaghetti
knap. Duin is zand.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Hm staat weer een stuk duin in de fik. dag 3 op rij.
Leg ze dat in de Sahara maar eens uitquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met daarop helmgras en andere beplanting. anders zou je geen duin overhouden.
Mens is water. Banaan is kalium.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch maar eens kijken wat ik in mijn "vakantie" ga doen dan.
voor dit soort momenten heb ik tig zakjes met voorbereide maaltijden liggen in de vriezerquote:
thuisbezorgd.nlquote:
Nou dat doe ik liever in de baas zn tijdquote:
denk dat ik het meest van iedereen hier ruk in de baas z'n tijdquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat doe ik liever in de baas zn tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |