quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik alleen eet en ik heb haast en honger dan vreet ik het ook meestal uit de pan, soms voordat het klaar is
Ik heb dat altijd als ik iets niet gezonds maak en toch wat groens erbij wil, dan knaag ik een hele komkommer weg terwijl ik sta te kokenquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je tijdens het koken al je halve maaltijd op eet? Ik was worst met salade aan het maken, maar ik heb de salade al opgegeten terwijl de worst nog lag te braden en nu heb ik alleen een zielig worstje op m'n bord liggen
Met kip sta ik te drentelen, meestal snij ik die na vijf minuten helemaal klein zodat het sneller gaar is maar dan heb ik de rest ook alweer opquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met kip sta ik te drentelen, meestal snij ik die na vijf minuten helemaal klein zodat het sneller gaar is maar dan heb ik de rest ook alweer op
Ja ditquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik iets niet gezonds maak en toch wat groens erbij wil, dan knaag ik een hele komkommer weg terwijl ik sta te koken
Turkse winkel yoquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zin in coq-au-vin nu
maar kan nergens aan verse zilveruien komen.
stuur ff pondje op danquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Turkse winkel yo
Oh ja, die zitten óveral, behalve waar jij woont
Lekker ja ook wel zin in nu, als ik uitgebreid kook voor anderen dan sta ik wel weer het liefst lang in de keuken, wijntje erbij, kaarsen aan en muziekje en lekker relaxed koken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zin in coq-au-vin nu
maar kan nergens aan verse zilveruien komen.
Witwasserij dusquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stuur ff pondje op dan
en bij m'n ouders in 't dorp zit er ook een Turkse 'winkel/toko' tegenwoordig. meer dicht dan open
Yesquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet verse zilveruien, zijn dat kleine uitjes?
ja zijn die units die niet in een pot gaan zeg maarquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:09 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet verse zilveruien, zijn dat kleine uitjes?
haha heb wel een adresje wat ik nog kan proberen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Witwasserij dus![]()
Worden dure uien dan, maar is prima hoor
ze zijn hier meer van de 'bonken'quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
Die volgens mij gekweekt/geteeld (whatever) worden in Zeeland, dus op zich wel geinig dag hij ze daar niet kan krijgen
Blijft bijzonder, levert geen reet op maar blijkbaar kunnen die boeren er wel van levenquote:
nja ik verbaasde me over de hoeveelheid uien die wij richting de restaurants brachten hoor..quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft bijzonder, levert geen reet op maar blijkbaar kunnen die boeren er wel van leven
Dat heeft dezelfde reden waarom Schots lam in Australië uit Schotland betaalbaarder is dan dat je naast die lammeren-boerderij woont in Schotlandquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
Die volgens mij gekweekt/geteeld (whatever) worden in Zeeland, dus op zich wel geinig dag hij ze daar niet kan krijgen
En dan zit je eigenlijk al vol voordat je aan het lekkere eten kunt beginnenquote:
Mijn vriendin drinkt altijd een half uur voor het eten anderhalf liter water weg en als ze dan aan tafel springt eet ze twee hapjes, krijgt plopogen en zegt "pftttt ik zit nu al vol"quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zit je eigenlijk al vol voordat je aan het lekkere eten kunt beginnen
Snap de relatie met de uien nietquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft dezelfde reden waarom Schots lam in Australië uit Schotland betaalbaarder is dan dat je naast die lammeren-boerderij woont in Schotland
Dat een lokaal product lokaal kopen vaak duurder is, of niet eens te krijgen omdat het voor de export meer oplevert dan hetzelfde product dat vanuit de andere kant van de wereld is geïmporteerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |