Ja zonder glimpakje aan geloof ik.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
Verona vd Leur die turnt nu toch voor de camera?
Gaat Athlete A daarover? Ik zag 'm gisteren toevallig langskomen op netflix. Dacht dat het een gewone docu over turnsters was.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je die documentaire toevallig gezien, Athlete A? Of wel eens wat van Verona v.d. Leur gelezen, is toch een grote pedo club.
ja maar er komt wel wat voor terugquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, als je er toch mee staat te strooien
Oogt prima maar weet je dat de armleuningen niet verstelbaar zijn? Lijkt me niet heel praktisch.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week deze unit ff ophalen bij ikea:
[ afbeelding ]
ja weet ik, maar ik zit er niet 24/7 opquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Oogt prima maar weet je dat de armleuningen niet verstelbaar zijn? Lijkt me niet heel praktisch.
Ik las patatjequote:Op woensdag 29 juli 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Zo even een pastatje in elkaar draaien
Vijfhonderd jonge meisjes misbruikt en mishandeld met medeweten van de Amerikaanse turnbond en het achterliggende systeem dat het in stand hield en dat systeem zei precies hetzelfde, ja is toch normaal dat mannen dat een tof/mooi/prettig beroep vinden, nou dat kan prima dat je zo wenst te denken maar de cijfers en feiten zeggen wat anders.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat Athlete A daarover? Ik zag 'm gisteren toevallig langskomen op netflix. Dacht dat het een gewone docu over turnsters was.
Er zijn toch veel mooiere tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week deze unit ff ophalen bij ikea:
[ afbeelding ]
geen flauw idee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn toch veel mooiere tegenwoordig?
nee?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je tijdens het koken al je halve maaltijd op eet? Ik was worst met salade aan het maken, maar ik heb de salade al opgegeten terwijl de worst nog lag te braden en nu heb ik alleen een zielig worstje op m'n bord liggen
Ja gisteren met soep. Ik doe altijd een uur over soep. Dus dan is het stokbrood al lang en breed op.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je tijdens het koken al je halve maaltijd op eet? Ik was worst met salade aan het maken, maar ik heb de salade al opgegeten terwijl de worst nog lag te braden en nu heb ik alleen een zielig worstje op m'n bord liggen
Als ik alleen eet en ik heb haast en honger dan vreet ik het ook meestal uit de pan, soms voordat het klaar isquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
lekker rauwe kipfilet JWZquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik alleen eet en ik heb haast en honger dan vreet ik het ook meestal uit de pan, soms voordat het klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |