Ik heb natuurlijk mijn intenties kenbaar gemaakt om over te stappen naar KPN (klantenserviceuser @Fahroud begon op dat moment peentjes te zweten). En toen kreeg ik een tweede aanbod wat hogere korting gaf dan overstappen. Volgend jaar wel naar KPN trouwens, want dan krijg ik wéér 6 maanden korting.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ze dat jarenlang gedaan hebben blijf je bij Ziggo
Jij bent ook niet goed he
Fucking zigeuner ben je toch ook.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn intenties kenbaar gemaakt om over te stappen naar KPN (klantenserviceuser @:Fahroud begon op dat moment peentjes te zweten). En toen kreeg ik een tweede aanbod wat hogere korting gaf dan overstappen. Volgend jaar wel naar KPN trouwens, want dan krijg ik wéér 6 maanden korting.
Kansloosquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn intenties kenbaar gemaakt om over te stappen naar KPN (klantenserviceuser @:Fahroud begon op dat moment peentjes te zweten). En toen kreeg ik een tweede aanbod wat hogere korting gaf dan overstappen. Volgend jaar wel naar KPN trouwens, want dan krijg ik wéér 6 maanden korting.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Fucking zigeuner ben je toch ook.
Skere tijden?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pauperquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap je het concept van minder betalen voor het zelfde product, René?
Waarom zou ik @KingRoland geen mention geven?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tag mij niet
doe je toch bij @:kingroland ook niet
jij vindt mij nog erger
Jij blijkbaar jarenlang niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap je het concept van minder betalen voor het zelfde product, René?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga volgend jaar 108 euro besparen op mijn Ziggo abonnement. @:maxi-mus jullie hebben mij jarenlang beflikkerd.
ik word daar echt verdrietig vanquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou ik @:kingroland geen mention geven?
Wel eens met je laatste regel.
Hier loop je echt al dagen over te jankenquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik word daar echt verdrietig van
wij waren erg goede vrienden
Kloptquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier loop je echt al dagen over te janken
Waarom? Jij neemt een abonnement af en bent zelf akkoord gegaan met de situatie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon mijn geld terug.
Lek je nou informatie van achter?quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nog wel dat @:lenny_leonard wilde stoppen als mod omdat hij meer aandacht moest geven aan ze werk en kind. Jammer dat we hem nooit meer zien hier.
Oh wacht![]()
Dat had je tegen klantenservicemedewerker Fahroud moeten zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon mijn geld terug.
MIMIMIMIMIMIMIMIIMIMIMIMIquote:Zondebok Van Breukelen wijst naar Telegraaf: 'Altijd erg op de hand van Ajax'
Fahroud is tot 2 keer toe naar zijn chef gelopen om een nóg betere deal voor mij te regelen. Het was als een kat die met een muis speelde.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je tegen klantenservicemedewerker Fahroud moeten zeggen.
Maar toen zei je waarschijnlijk 'j-j-ja meneer, bedankt men-n-neer'
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fahroud is tot 2 keer toe naar zijn chef gelopen om een nóg betere deal voor mij te regelen. Het was als een kat die met een muis speelde.
Aan ze werkquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nog wel dat @:lenny_leonard wilde stoppen als mod omdat hij meer aandacht moest geven aan ze werk en kind. Jammer dat we hem nooit meer zien hier.
Oh wacht![]()
Oh ja dat deed ik ook altijd "overleggen met mijn baas" zodat paupers het idee kregen erg serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fahroud is tot 2 keer toe naar zijn chef gelopen om een nóg betere deal voor mij te regelen. Het was als een kat die met een muis speelde.
Niet zo huilen, user Tjacka. Er zijn ook weer nieuwe users van jouw niveau. @Charrellquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik word daar echt verdrietig van
wij waren erg goede vrienden
Waarschijnlijk zei de juffrouw gewoon dat je op je plek moest blijven zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik ook altijd "overleggen met mijn baas" zodat paupers het idee kregen erg serieus genomen te worden.
Ik resette het modem altijd als men via het huisnummer belde, dan bleef de call 'actief' en ging ik even pauzeren.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik ook altijd "overleggen met mijn baas" zodat paupers het idee kregen erg serieus genomen te worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei de juffrouw gewoon dat je op je plek moest blijven zitten.
Heb jij dat werk gedaan ja? Dat zou ik maximaal een dag volhouden, denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei de juffrouw gewoon dat je op je plek moest blijven zitten.
Dat kan niet eens.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, heel leuk was het niet nee.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij dat werk gedaan ja? Dat zou ik maximaal een dag volhouden, denk ik.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik resette het modem altijd als men via het huisnummer belde, dan bleef de call 'actief' en ging ik even pauzeren.
Hier roddelen we niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:02 schreef Adames het volgende:
Lekkere ontwikkelomgeving heeft die Danny
teringjantje zeg wat een amateurisme
Ontwikkelde jij je maar eens.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:02 schreef Adames het volgende:
Van die mensen die dan bellen, ja ik wil de directeur spreken die schrijft mij altijd brieven. Uhm ja, die zit niet in de lijn.quote:
En een heel vervelend lettertypequote:Op woensdag 29 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Alles is bolt bij mij
Als ik dit doe, is het dan niet meer bolt?
Test
Boltquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Alles is bolt bij mij
Test
Noem jij mij nou een leugenaar? Hij kwam uit zichzelf met de optie voor een extra pakket wat ik afsloeg, en toen ging ie voor 3 maanden korting vragen, ook afgeslagen en toen voor 6 maanden. Zoek je collega Fahroud en vraag het 'm.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:02 schreef Adames het volgende:
Jij denkt serieus dat er een chef op de afdeling zit die dat soort aanvragen gaat behandelen? (buiten dat vrijwel iedereen thuiswerkt)quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een leugenaar? Hij kwam uit zichzelf met de optie voor een extra pakket wat ik afsloeg, en toen ging ie voor 3 maanden korting vragen, ook afgeslagen en toen voor 6 maanden. Zoek je collega Fahroud en vraag het 'm.
Mongool, de 2e keer zei ik tegen onlogisch dat ik bolt zeiquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HAHAHAHAAHAHAHA hij zei gewoon 2 keer bolt![]()
![]()
![]()
![]()
Jij inmiddels voor de 3e keer, wie is hier nu het domme varken?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HAHAHAHAAHAHAHA hij zei gewoon 2 keer bolt![]()
![]()
![]()
![]()
Wat interesseert het mij nou waar die chef zit? Fahroud heeft hem twee keer gebeld, geappt of persoonlijk iets gevraagd. Wat zullen we nu krijgen zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er een chef op de afdeling zit die dat soort aanvragen gaat behandelen? (buiten dat vrijwel iedereen thuiswerkt)
Geen idee, misschien moet je het even bolt maken, dan begrijp ik de vraag beter!quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij inmiddels voor de 3e keer, wie is hier nu het domme varken?
Het is ook een ander lettertype, lijkt wel times new roman. in ieder geval een schreef lettertypequote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mongool, de 2e keer zei ik tegen onlogisch dat ik bolt zei
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is ook een ander lettertype, lijkt wel times new roman. in ieder geval een schreef lettertype
Natuurlijk niet, hij heeft je gewoon in de wacht gezet en het zelf geregeld. We hebben geen chef die dat soort dingen doet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij nou waar die chef zit? Fahroud heeft hem twee keer gebeld, geappt of persoonlijk iets gevraagd. Wat zullen we nu krijgen zeg.
Ik zie geen schreef lettertype hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is ook een ander lettertype, lijkt wel times new roman. in ieder geval een schreef lettertype
schreefquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie geen schreef lettertype hoor.
schreefquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie geen schreef lettertype hoor.
Ik vraag me wel af of jij nu in de act van @Buitendam trapt, of @Buitendam in de act van Fahroud.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft je gewoon in de wacht gezet en het zelf geregeld. We hebben geen chef die dat soort dingen doet.
Oke, dan heeft Fahroud twee keer zijn denkbeeldige chef iets gevraagd. DUS HET KAN WELquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft je gewoon in de wacht gezet en het zelf geregeld. We hebben geen chef die dat soort dingen doet.
sowquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Als ik nog 5 keer bolt zeg is @:buitendam nog steeds de domste persoon in dit topic.
haha je haptquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan ze werk
Een kind is niet echt constant qua aandacht nodig. Lastig te snappen?
Zelfde geldt voor werk. Maar voor jou is volgens mij alles lastig.
Overigens was ik gelegenheidsmod, dus ik weet niet precies waar je op doelt.
Wow. Onnodig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Als ik nog 5 keer bolt zeg is @:buitendam nog steeds de domste persoon in dit topic.
Nope.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je weet niet wat een schreef lettertype is?
En dan denk ik aan Brabant, in jouw hoofd brandt geen licht.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, dan heeft Fahroud twee keer zijn denkbeeldige chef iets gevraagd. DUS HET KAN WEL
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant, in jouw hoofd brandt geen licht.
Neequote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Lenny_Leonard check deze postquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Ouwe rimmert.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker deze geliked en niet die van @:Muskusboktor57
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt twee types lettertypes; schreef en schreefloos.quote:
Daar was ik al op gewezen door moderator @onlogisch en admin @GGMM, gekke Gerrit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet best, user maxi-mus.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Check mij wederom behulpzaam zijn @:GGMM
Heel goed, je moet ze tegenwoordig ook alles uitleggen zegquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Check mij wederom behulpzaam zijn @:GGMM
Daar is Jr. enorm fan van, Gekke Gerrit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar was ik al op gewezen door moderator @:onlogisch en admin @:ggmm, gekke Gerrit.
Idd. Het leven van een FOK!user gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Heel goed, je moet ze tegenwoordig ook alles uitleggen zeg
Dan heeft hij een betere smaak dan zijn vader.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is Jr. enorm fan van, Gekke Gerrit.
Matig, matig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heeft hij een betere smaak dan zijn vader.
Nee dat viel wel meequote:Op woensdag 29 juli 2020 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Jeetje, had ik je daarmee op je pik getrapt?
Wat heeft dat nou weer met smaak te maken. Ik bedoelde de gekke gerrit @ 25 secondenquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heeft hij een betere smaak dan zijn vader.
Godverdomme, dit doe ik al jaren en mij vraagt de Libelle nooit ietsquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.libelle.nl/me(...)-trol-online-pesten/
Niet geklikt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met smaak te maken. Ik bedoelde de gekke gerrit @ 25 seconden
Oh ken ik niet, ik had het over het liedje van Opgezwolle.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met smaak te maken. Ik bedoelde de gekke gerrit @ 25 seconden
Hier is denk ik al wat over gezegd he?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hard gelachenquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Ik kon vanochtend niet mobiel fokken, dus sorry voor mijn afwezigheid. Nu eventjes aan het werk, maar tot nu toe prachtig. Hoe is het met jou?quote:
Zielig en alleen zijn. Ik heb met je te doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder eens op met dat kinderachtige schoolplein verliefdheids actje.
Hallo Anneloosquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Ik kon vanochtend niet mobiel fokken, dus sorry voor mijn afwezigheid. Nu eventjes aan het werk, maar tot nu toe prachtig. Hoe is het met jou?
Moet zij weten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
User @:Anneloos schakelt user @:Scrummie2.1 uit.
Ik miste je al, maar gelukkig is dat nu weer gefixtquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Ik kon vanochtend niet mobiel fokken, dus sorry voor mijn afwezigheid. Nu eventjes aan het werk, maar tot nu toe prachtig. Hoe is het met jou?
Hey, ik dacht net nog aan je! Ja, ik heb al meerdere uitnodigingen gehad en morgen een middag proefdraaien ergens. How are you?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Hallo Anneloos
Ik las dat je problemen had met je bijbaantje, is dat nu weer opgelost?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zielig en alleen zijn. Ik heb met je te doen.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste je al, maar gelukkig is dat nu weer gefixt
Ook ik heb een prima dag. (ook aan het werk)
Robert Pater - Eenzaam en alleenquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zielig en alleen zijn. Ik heb met je te doen.
Het wordt wel beter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:24 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een kutdag
Gelukkig wel zaagmans geweest
Vandaag thuis.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:24 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een kutdag
Gelukkig wel zaagmans geweest
Niet erg, dan stuur ik jou mijn leuke muziek wel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
Ik ben 1 dag per week op het kantoor (morgen)
@:muskusboktor57 dat betekent dat je morgen zonder mijn leuke muziek moet doen!
Wat fijnquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey, ik dacht net nog aan je! Ja, ik heb al meerdere uitnodigingen gehad en morgen een middag proefdraaien ergens. How are you?
Geen YouTube hebben op de zaakquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
Luister je op je werk geen muziek?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
Zij kan dat pakket van Rituals op haar buik schrijven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:23 schreef onlogisch het volgende:
User @:Anneloos schakelt user @:Scrummie2.1 uit.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij kan dat pakket van Rituals op haar buik schrijven.
Jammer wel, want er is genoeg ruimte op haar buik! HAHAHAHAquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Radio.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Luister je op je werk geen muziek?
Heb ik wel, maar de radio staat aan dus ik kan moeilijk tussendoor youtube gaan zitten luisteren of wel somsquote:
Zodat figuren als jij het ook snappen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom maak je twee keer dezelfde grap?
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodat figuren als jij het ook snappen.
Ah! Ook wel een fijne verandering denk ik?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag thuis.
Krijgen jullie die mailtjes ook de hele tijd?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
User @:Buitendam heeft duidelijk zijn dag niet.
Hopelijk trekt 'ie hieruit zijn conclusies en tyft 'ie voor vandaag op.
IK HEB JE MAIL ADRES HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Krijgen jullie die mailtjes ook de hele tijd?
Ik zal eerlijk zijnquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah! Ook wel een fijne verandering denk ik?
Nooit meer dat gezeik van je collega'squote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn
Als ik vanaf nu alleen nog maar zou kunnen thuiswerken zou ik dat direct aangrijpen.
Echt? Dat lijkt me helemaal niets. Twee dagen thuiswerken, drie op kantoor lijkt me top.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn
Als ik vanaf nu alleen nog maar zou kunnen thuiswerken zou ik dat direct aangrijpen.
Ik word er wel een beetje lui van. En mis toch de collega's.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn
Dat, of meerdere halve dagen kantoor. Ligt er aan hoe ver je moet rijden.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt? Dat lijkt me helemaal niets. Twee dagen thuiswerken, drie op kantoor lijkt me top.
beide nietquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Chrome of Firefox? In Firefox heeft het nooit bij mij gewerkt
Usain Bolt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Alles is bolt bij mij
Test
Test misukt
Gelukkig niet nee..quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
IK HEB JE MAIL ADRES HELEMAAL NIET
Mmm als je het kan en wil.. snap ik het. Helaas zijn niet alle werkgevers flexibelquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn
Url?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.1 glijdt uit op den Twitters.
Link?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
Ook daar?quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef onlogisch het volgende:
aanstellerij dusquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
Net toch gewoon gesport op aanraden van de fysio, ondanks dat ik vanmorgen bijna niet mijn bed uit kon komen door de rugpijn.
Hij had nog gelijk ook
Nah, rechts een spiertje verrekt en moet nog een paar keer terug omdat ik de laatste tijd ook vaak met nekpijn wakker word.quote:
's ochtend voelt het allemaal altijd kutter. Als het wat beter doorbloed is gaat het vaak al een stuk beter.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, rechts een spiertje verrekt en moet nog een paar keer terug omdat ik de laatste tijd ook vaak met nekpijn wakker word.
Ben gekraakt en dat scheelt toch wel wat. Heb nog even voor de gein met barbell gedeadlift en dat ging dan weer totaal niet.
Heerlijk man, daar raakt de geest van ontspannenquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:27 schreef fetX het volgende:
Hele dag al koppijn. Godverdomme.
En moet zo ‘sporten‘ @:wereldgozer
Njah, voelde gisteren letterlijk krak en kon toen ook niet meer verder. Geen heel erge spit, maar toch wel een beetje.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
's ochtend voelt het allemaal altijd kutter. Als het wat beter doorbloed is gaat het vaak al een stuk beter.
Niet gelezen wel gequoted.quote:Aan onze Nederlandse lezers,
We willen geen tijd van u vragen die u kunt gebruiken voor de zorg voor uw geliefden, werk of uw kinderen helpen met huiswerk. Op deze woensdag vragen we u vriendelijk om de onafhankelijkheid van Wikipedia te beschermen. 98% van onze lezers doneert niet; ze kijken helaas de andere kant op. Als u een van de weinige gebruikers bent die al heeft gedoneerd, danken wij u hartelijk. Als u slechts ¤ 2 doneert, kan Wikipedia nog jaren blijven voortbestaan. Als u vindt dat Wikipedia u voor ¤ 2 aan kennis heeft gegeven, neem dan een minuutje om te doneren. Laat alle Wikipedia-vrijwilligers die u voorzien van objectieve informatie zien dat hun werk ertoe doet. Dank u wel.
Ik betaal helemaal nergens meer voor. Eerst die 2kk van Rutte.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
Mij is altijd geleerd dat wikipedia geen bron is
Ga dus ook niet betaole
Die klootzakken vragen het echt niet alleen op woensdag, maar op alle andere dagen van de week. Bovendien; als 2 euro al voldoende is voor jaren wikipedia, en aangezien 2% van hun gebruikers wel een donatie gedaan heeft is elke verdere donatie zinloos, want 2% van heel veel is heel veel 2 euroquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die klootzakken vragen het echt niet alleen op woensdag, maar op alle andere dagen van de week. Bovendien; als 2 euro al voldoende is voor jaren wikipedia, en aangezien 2% van hun gebruikers wel een donatie gedaan heeft is elke verdere donatie zinloos, want 2% van heel veel is heel veel 2 euro.
Euh ja, oke Scrummie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die klootzakken vragen het echt niet alleen op woensdag, maar op alle andere dagen van de week. Bovendien; als 2 euro al voldoende is voor jaren wikipedia, en aangezien 2% van hun gebruikers wel een donatie gedaan heeft is elke verdere donatie zinloos, want 2% van heel veel is heel veel 2 euro.
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een echte Martinaankoop @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet gelezenquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je ook nog zo'n inspirerende post voor Scrummie? Die heeft het vrij moeilijk deze middagquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:04 schreef Anneloos het volgende:
@:JanCees Moed houden. Soms lijkt het kut, maar echt.. het komt goed![]()
Like gegeven.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit vind ik nou prima marketing
@:kingroland
Ja, valt wat tegen he. Ach jaquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een like voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaap straks persco 18:00
@:Caland @:DoublePain @:JanCees
Godverdommequote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest. Ben kip aan het klaarmaken.
Gelikedquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Toevallig, ik ookquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jaapgod.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
wat voor kipquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:28 schreef Charrell het volgende:
[..]
Genot ja, zieke Marcel.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
De gijzeling van Gladbeck is echt fantastisch
@:el-stinho
Marcel is echt een GOAT daarquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
De gijzeling van Gladbeck is echt fantastisch
@:el-stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Marcel is echt een GOAT daarKlopt, maar ik had niks te doen en hoorde er zoveel goeds over dat ik een uitzondering maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet teleurgesteld wederom
VBL SC influencer
Left, right, behind
Je hebt doordeweeks helemaal geen reden om een vet varken te zijnquote:
Bedankt nogquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
(het is al middag maar ik wilde je een hart onder de riem steken)
Ik post net dat ik niet drink, dus nee, ik heb gister niet gezopen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt doordeweeks helemaal geen reden om een vet varken te zijn
Je hebt toch gisteren niet gezopen ofzo
Denk het niet maat, denk het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich niks, net als het tijdstip.
Maar als je zo doorgaat eet je straks slavinken als ontbijt
quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich niks, net als het tijdstip.
Maar als je zo doorgaat eet je straks slavinken als ontbijt
Okequote:Op woensdag 29 juli 2020 17:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Denk het niet maat, denk het niet.
Ja!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou braddie ook in de kofferbak passen?
Dit is fantastische marketing voor dat broekmerk trouwensquote:
Hij vindt het niet leuk als je hem Braddie noemt ipv bradgequote:Op woensdag 29 juli 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zou braddie ook in de kofferbak passen?
Kan mij het schelen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk als je hem Braddie noemt ipv bradge
Laten we dit maar niet doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk spelletje wel om je post af te sluiten met iets wat in de zee te vinden is.
Like gegevenquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem hem voortaan dan ook gewoon Bradge
Natalee Holloway
Je bent te laatquote:Op woensdag 29 juli 2020 17:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laten we dit maar niet doen.
Natalie Holloway.
Wie is jaapie?quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Op welke zender wordt Jaapie uitgezonden?
Op welke zender niet kan je beter vragen makker.quote:Op woensdag 29 juli 2020 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Op welke zender wordt Jaapie uitgezonden?
Is toch geil. Zijn vaak grietjes van 14. Met turnen en andere dingen ben je dan op je top.quote:
Ook nooit gedaan of op een gegeven moment mee gestopt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Nooit behoefte aan ofzo.
Pedo gespotquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch geil. Zijn vaak grietjes van 14. Met turnen en andere dingen ben je dan op je top.
@:ggmm
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |