abonnement Unibet Coolblue
pi_194314029
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vis een winegum uit de vuilnisbak. Daarna voel je je zo vies dat je gelijk klaar bent met eten.
:D

Goede tip. Ik deed het andere wat opzich wel goed helpt, ik vulde mijn eten in in de kcal-tracker en ik heb voldoende gegeten zeggen de cijfers. Zo voelt het ook wel, eigenlijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194314038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier aan de olijfolie/oregano crackers van LU.
Werkt meestal wel :)
Ik heb ook geen honger maar ik heb een graas-bui.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194314044
Eigenlijk ben ik gewoon moe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194314074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:28 schreef z80 het volgende:

Ook in Nederland mag je niet tegen de verkeersrichting in parkeren. Alleen wordt dit niet gehandhaafd.
In Duitsland ook niet. Hier is er wel meteen een herinnering die je voor een paar euro mag houden.
Hier heb ik nog nooit van gehoord! Dat heb ik denk ik ook nooit bij mijn rijlessen of theorie gehad.

Ik googlen en vond dit: https://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=25244

Het mag nu gewoon. Vroeger mocht het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194314243
Nooit geweten, van dat parkeren.
Maar bedenk maar dat ie anders wel iets anders bedacht had, de Nederlander- haat zit bij sommigen diep :')

Apenkooien is ook tof DP!
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:46:51 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194314251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook in Nederland mag je niet tegen de verkeersrichting in parkeren. Alleen wordt dit niet gehandhaafd.
In Duitsland ook niet. Hier is er wel meteen een herinnering die je voor een paar euro mag houden.
Als ik denk aan niet tegen de verkeersrichting parkeren, stel ik me daar een eenrichtingsweg bij voor. Dat lijkte logisch.

Het was gewoon een weg met verkeer naar beide kanten. We mochten niet aan de overkant parkeren blijkbaar. Alleen aan de kant van de weg waar we vandaan kwamen.

Fout hoor, je hoort de regels van het land waar je bent te kennen. Maar om er enorm over tekeer te gaan als je zichtbaar de coronaregels overtreedt, vond ik toch wel wat misplaatst.
Spoilers!
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:50:40 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194314307
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:46 schreef Candaasje het volgende:
Nooit geweten, van dat parkeren.
Maar bedenk maar dat ie anders wel iets anders bedacht had, de Nederlander- haat zit bij sommigen diep :')

Apenkooien is ook tof DP!
Omg we zijn gewoon gediscrimineerd :o
Spoilers!
pi_194314312
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is nu ook heel goed dat die kroketten er nog niet zijn
Heb jij al krokettenverzendnieuws gehad?

*beetje ongeduldig is*

Mijn familie verklaarde me trouwens voor gek toen ik van mijn bestelling vertelde _O-
Eens kijken of ze nog zo hard lachen als ik wat kroketten langsbreng :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:57:23 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_194314448
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ik denk aan niet tegen de verkeersrichting parkeren, stel ik me daar een eenrichtingsweg bij voor. Dat lijkte logisch.

Het was gewoon een weg met verkeer naar beide kanten. We mochten niet aan de overkant parkeren blijkbaar. Alleen aan de kant van de weg waar we vandaan kwamen.

Fout hoor, je hoort de regels van het land waar je bent te kennen. Maar om er enorm over tekeer te gaan als je zichtbaar de coronaregels overtreedt, vond ik toch wel wat misplaatst.
Neus tegen de rijrichting in mag niet in veel landen ivm het gebrek aan zicht bij het wegrijden.
Heeft niets te maken met wel/geen eenrichtingsweg. Enkel met de veiligheid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 22:15:36 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194314751
Net als LS had ik vandaag een "aanvaring" met iemand zonder goed mondkapje.

Ik was even bij de Aldi in D, voor me liep een ouder echtpaar met hun mondkapje niet over de neus (serieus, wat snappen mensen er niet aan, in D hebben ze het zelfs over "Mund und Nasenschutz" ipv mondkapje). Ze wilden bij een kassa aansluiten waarvan het lampje rood was. Toen de kassière ze naar een kassa stuurde draaiden ze redelijk lomp voor je langs, want ik was al onderweg naar de andere kassa.

Vervolgens bedacht de kassière zich en bleef ze open. Dat mens vroeg direct verantwoording :') Ik grapte naar de kassière dat deze kassa voor mensen was die hun masker goed op hadden, die kon er wel om lachen. Volgens mij ving die vrouw dat half op. Vervolgens vroeg de andere kassière de vrouw of ze haar mondkapje fatsoenlijk op wilde doen.

Toen werd ze helemaal gek _O-
Oa het verwijt dat de kassière geen mondkapje op had (begrijp ik, zitten helemaal in het glas en zouden bovendien anders de hele dag een moeten dragen).

Ik ben dan ook nog zo'n trol die demonstratief zijn mondkapje even goed gaat zitten doen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194314753
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb jij al krokettenverzendnieuws gehad?

*beetje ongeduldig is*

Mijn familie verklaarde me trouwens voor gek toen ik van mijn bestelling vertelde _O-
Eens kijken of ze nog zo hard lachen als ik wat kroketten langsbreng :7
Nee, nog niets gehoord. Alleen dat ze ook de blue stilton airfryer bruikbaar zouden maken en begin deze week alles bij elkaar zouden zoeken
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 22:17:05 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194314779
Moet ik nog iemand aan zijn oren trekken? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194314796
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:17 schreef derLudolf het volgende:
Moet ik nog iemand aan zijn oren trekken? :P
Moah ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194314889
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook geen honger maar ik heb een graas-bui.
Mja dan pak im daar dus meestal een pakje van...
werkt net zo goed als een zak chips.. maar dan veel kleiner :)
pi_194314963
Hm als het logeerfeestje zo blijft morgenochtend ook...

Mag ze hier elke week slapen _O-

Samen film gekeken, haar gevlochten en gegiebeld.
En om half 10 kwamen ze de laptop terugbrengen want de film was afgelopen.
(Dat was ie al eventjes.. maar vooruit.. ze kwamen nog steeds uit zichzelf)
Ik opperde dat het tijd was om te gaan slapen.
Toen werd er onder veel gelach en geklier... tanden gepoetst (zonder dat ik dat hoefde te zeggen)
En kwartiertje later was het muisstil O+
pi_194315126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. We gingen vanmiddag een pakketje ophalen in België. Dat bleek in de provincie Antwerpen :')
In de winkel stond nog een klant, een grote getattoeerde kale tokkie zonder mondkapje. Hij liep achter me aan naar buiten en begon over typisch Hollanders. Ik vroeg vriendelijk wat er was. "Dat mag niet". "Wat dan meneer, wat hebben we fout gedaan?". Blijkt dat je in België niet tegen de verkeersrichting mag parkeren. Ik heb hem bedankt en gezegd dat we dat niet wisten. Hij bleef maar doorgaan over asociaal en dat zijn vrouw bij de politie zit.

Ik was best nijdig. Ik ben nog nooit asociaal genoemd. En al zeker niet door zo'n motherfuckin' Vlaamse tokkie zonder effing mondkapje }:|
Ik was zo enorm verontwaardigd dat ik een half uur later nog steeds werd uitgelachen door J.

En toen gingen we uit eten. En kregen we allebei een vleesbaby. En toen moesten we het bed nog opmaken, inclusief matrassen draaien enzo :{
Jezus wat een middag :D :{
pi_194315148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dit heb ik vooral met stem. Als ik die terug hoor wil ik echt nooit meer mijn mond open doen.
Dat is horror idd.
Piepstem meldt. 8)7
pi_194316029
Ow. Het ging onder meer over bmi. Dat is 27.8.just a number.😢
En over foto’s en zelfbeeld en stemmen. Ik zeg maar niks.
Dan maak ik de foto’s wel.

Vandaag was ik het dorp uit en deed een boodschappen tournée mét mondkapje voor.
En kreeg een compliment voor het vrolijke motief.
Verder geen mensen gezien mèt. Joh.

Ludolf...ga je met vakantie? Wat ga je doe-oen?
pi_194316067
quote:
82s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is horror idd.
Piepstem meldt. 8)7
Dat heb jij toch niet? Ik ben heel gevoelig (weet er geen ander woord voor) voor stemmen en ik heb nooit iets vervelends of raars gevonden aan jouw stem.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194318007
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ik denk aan niet tegen de verkeersrichting parkeren, stel ik me daar een eenrichtingsweg bij voor. Dat lijkte logisch.

Het was gewoon een weg met verkeer naar beide kanten. We mochten niet aan de overkant parkeren blijkbaar. Alleen aan de kant van de weg waar we vandaan kwamen.

Fout hoor, je hoort de regels van het land waar je bent te kennen. Maar om er enorm over tekeer te gaan als je zichtbaar de coronaregels overtreedt, vond ik toch wel wat misplaatst.
En daar heb je hem niet fijntjes op gewezen? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194318234
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:15 schreef derLudolf het volgende:
Net als LS had ik vandaag een "aanvaring" met iemand zonder goed mondkapje.

Ik was even bij de Aldi in D, voor me liep een ouder echtpaar met hun mondkapje niet over de neus (serieus, wat snappen mensen er niet aan, in D hebben ze het zelfs over "Mund und Nasenschutz" ipv mondkapje). Ze wilden bij een kassa aansluiten waarvan het lampje rood was. Toen de kassière ze naar een kassa stuurde draaiden ze redelijk lomp voor je langs, want ik was al onderweg naar de andere kassa.

Vervolgens bedacht de kassière zich en bleef ze open. Dat mens vroeg direct verantwoording :') Ik grapte naar de kassière dat deze kassa voor mensen was die hun masker goed op hadden, die kon er wel om lachen. Volgens mij ving die vrouw dat half op. Vervolgens vroeg de andere kassière de vrouw of ze haar mondkapje fatsoenlijk op wilde doen.

Toen werd ze helemaal gek _O-
Oa het verwijt dat de kassière geen mondkapje op had (begrijp ik, zitten helemaal in het glas en zouden bovendien anders de hele dag een moeten dragen).

Ik ben dan ook nog zo'n trol die demonstratief zijn mondkapje even goed gaat zitten doen :D
Wat kunnen mensen toch irritant reageren als je ze aanspreekt op iets. Kunnen ze echt niet hebben.

@LS; bij het uit eten gaan hopelijk weer bijgekomen? :*

@DP; yes ik ook met stem. Hoor ik mezelf terug, vraag ik of ik echt zo vreselijk klink. 'Ja dat is jouw stem' ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194318305
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Omg we zijn gewoon gediscrimineerd :o
Lucky's Life Matters :o

@FutureFairytale dat komt vaak omdat die mensen álles op zichzelf betrekken. Dus als je ze op iets wijst, dan wijs je hun persoonlijk af. En dan moeten ze daar tegen in het verweer. En zo zijn ze de hele dag met alles en iedereen aan het strijden. Heel vermoeiend. Zou zo prettig zijn als ze eens bedenken dat de wereld niet om hun draait en dat niet iedereen die iets opmerkt het slecht bedoelt of zo.

Ik vind mezelf echt vre-se-lijk op foto's. Maar op camerabeeld valt het reuze mee en zie ik wel een leuk iemand. Godzijdank zien de meeste mensen me bewegen en niet bevroren als op een foto :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194318479
Goedemogguh!

Mijn wekker kent geen snoozeknop geloof ik, zelfs als je er eten in stopt blijft het hard kwetteren :D
(Maar één voordeel; Mees zit niet meer verstopt sinds het andere voer. Verre van :') )

Vandaag even wat kleine huishoudelijke dingen doen, studeren, en hopen dat een pakketje in de ochtend/begin van de middag of anders 's avonds wordt geleverd, want om 15 uur ga ik hier naar de kerk voor een tochtje naar de toren, waarvandaan je een nest Ooievaars heel goed kunt zien (die hebben een nest gemaakt op een van de kantelen) O+
pi_194318485
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 23:09 schreef AnneX het volgende:
Ow. Het ging onder meer over bmi. Dat is 27.8.just a number.😢
En over foto’s en zelfbeeld en stemmen. Ik zeg maar niks.
Dan maak ik de foto’s wel.

Vandaag was ik het dorp uit en deed een boodschappen tournée mét mondkapje voor.
En kreeg een compliment voor het vrolijke motief.
Verder geen mensen gezien mèt. Joh.

Ludolf...ga je met vakantie? Wat ga je doe-oen?
En ik vond je nog wel zo leuk :)
pi_194318520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:

En ik vond je nog wel zo leuk :)
:?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')