abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2020 @ 14:27:37 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194473500
quote:
7s.gif Op zondag 9 augustus 2020 13:44 schreef vosss het volgende:
Sinds vanmorgen al 5x gebeld door een buitenlands nummer. 4x uit de UK en 1x uit Roemenië.

@:dven je kan toch gewoon een DM sturen man! Ik kon ff niet opnemen! Vandaar dat ik je wegdrukte!! :@
Ik wilde gewoon even live proosten, eikel :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194473834
quote:
10s.gif Op zondag 9 augustus 2020 14:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon even live proosten, eikel :(
Proost :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:38:28 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194580367
Hier is de spam vrijwel geheel gestopt, krijg alleen nog onzin van Tinder (nooit account aangemaakt), Netflix (hek nie) en een verdwaalde "hete vrouw wil seks!"-mail. Genot.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_194580515
Vandaag maar 3mails.

Ze beginnen wel vaak met eerste paar letters van je mail adres en heel soms zelfs met je naam en 80% is zogenaamd van nl merken..

Wel benieuwd welke database ze te pakken hebben. En blijkbaar wisten ze de spamfilters van Hotmail goed te ontwijken want af en toe kwam er een in normale mailbox terecht.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_194622986
Medium Christina is wel een volhouder.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:13:27 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194623101
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef RipCity het volgende:
Medium Christina is wel een volhouder.
Idd, nu weer via een ander adres, samen met drie andere mails. Heb dat adres dus ook maar geblokkeerd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 08:36:13 #57
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_194674449
Om de zoveel tijd wordt mijn Hotmail ook op dagelijkse basis aangerand door spam.
Komen wel altijd terecht in de ongewenst map, dat zegt al genoeg.
Elke keer als je je mail dan checkt, staan er weer een stuk of 15 nieuwe bij.
Blokkeren heeft weinig nut, alleen als je er meerdere ontvangt van hetzelfde adres.
Ik zag 'Frank Casey' al voorbij komen in dit topic, die persoon heeft helaas ook mijn e-mailadres bemachtigd.
Daarbij heeft blokkeren dan wel weer nut omdat het steeds dezelfde is.

Inmiddels is het sinds het blokkeren van enkele meer voorkomende afzenders, weer een heel stuk rustiger in mijn mailbox.
Soms nog een of twee spam-mailtjes per dag (even afkloppen ;) ).
Kan maar zo dat het over een tijdje weer volop begint.

Maar wat je ook doet: NOOIT klikken op 'afmelden voor deze mail' of wat voor link dan ook in die mails.
Samen met die telefoontjes in het Engels met Indisch accent, is dat allemaal zeer irritant en een herinnering aan hoe verrot de mensheid is.
Triest idee dat het blijkbaar lucratief is en nog steeds bestaat.
Best om er zo min mogelijk aandacht aan te geven en je dag er niet door te laten verpesten.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_201356745
Nu paar maanden later heb ik er weer last van.
Nog meer mensen?
pi_201356887
Er gaan op het dark web datasetjes rond met miljarden mailadressen welke onderhand ook door vele marketing bedrijven worden gebruikt, nog even naast alle phising pogingen, cryptolocker andere malicieuze zaken.
Het zal blijven komen.
Wat eerder al gezegd werd. Gebruik verschillende mailadressen voor verschillende doeleinden.
Tevens haveibeenpowned ff checken

Heb paar adressen waar nog nooit spam op binnen us gekomen afgelopen 15 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2021 18:27:50 ]
pi_201415903
afgelopen 2 maanden 2 spammailtjes binnengekregen op hoofdaccount
pi_201417975
Ook voor de spammers is de vakantie blijkbaar voorbij.
Niks doen is inderdaad de beste optie en wees blij dat je het in de 'ongewenste mail' map krijgt.

Een tweede en/of derde mailadres aanmaken is ook wel handig voor on-line shit.
Ik heb er 5 en die worden in mijn Oulook 2010 keurig in één venster weergegeven. De shit ontvang ik, wederom beginnend in september jl. op één van de shit mailadressen.

Spammers hebben veelal een D-base beginnend met bijv. aaaaaaaaaa@aaaaa en eindigend met zzzzzzzzzz@zzzz, dus die sturen geheel automatisch naar alles wat daartussenin zit.
En ook jouw combinatie van letters en cijfers zit daar tussen. Doe je niks aan.

Als je reageert, dan weten ze, ook weer geheel automatisch, dat jouw mailadres valide is en verkopen ze de validelijst door en kan je nog meer shit verwachten. Niet op reageren dus. :P
pi_201456508
Wat ik nog irritanter vind van Hotmail is dat sommige mail die eerst in mijn normale inbox binnen kwam, op een gegeven moment spontaan in de spammailbox binnen komt, zonder dat ik die mail als zijnde spam heb gemarkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')