Het wordt irritanter als je er per dag 40 binnenkrijgt en je dan eens per maand honderden mailtjes moet doorspitten om te kijken of er iets goeds tussenzitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom dit je stoort? Het is spam die netjes afgevangen wordt in de spamfolder, ik kijk daar eens per maand in of er toevallig iets tussen zit wat valide is. Niet iets om je druk om te maken, pas zodra het niet meer afgevangen wordt zou ik me zorgen gaan maken.
Ik krijg er zo'n 300 tot 400 per maand op Gmail, letterlijk een paar minuten werk. Het is niet dat ik ze stuk voor stuk ga openen...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Het wordt irritanter als je er per dag 40 binnenkrijgt en je dan eens per maand honderden mailtjes moet doorspitten om te kijken of er iets goeds tussenzit
Dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als Medium Christina nou een zou kunnen vertellen wanneer deze spam op zou houden...
Sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n 300 tot 400 per maand op Gmail, letterlijk een paar minuten werk. Het is niet dat ik ze stuk voor stuk ga openen...
quote:
I couldn't care lessquote:Oh no — pwned!
Pwned on 11 breached sites and found 2 pastes (subscribe to search sensitive breaches)
Al aardig wat jaren niet meer!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geen mod meer?
Nouja ik kom je ook niet zo vaak meer tegenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Al aardig wat jaren niet meer!
Die heb ik ook jaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reporter valt 16,3 kg af binnen 4 weken!
Zou Danny wat snelle centen hebben willen verdienen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:12 schreef Mike het volgende:
Ik heb het ook sinds de afgelopen week. Wel grappig dat toen ik er even voor ging googlen, ik als eerste bij FOK! terecht kwam.
Zou heel goed kunnen! Ik check het even bij Medium Christina.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:15 schreef AlohA het volgende:
[..]
Zou Danny wat snelle centen hebben willen verdienen?
Einsteintje hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 07:51 schreef hartloper het volgende:
daar de laatste dagen erg veel spam mails.
hoe ik eraan kom is de vraag. Ik gok op spam.
Gaat wel vermoeden ja.quote:Op woensdag 29 juli 2020 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zal wel een of andere database gelekt / gehackt zijn.
Zit toevallig dan jouw mailadres tussen.
Dat heb ik zo vaak en bij zoveel verschillende onderwerpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:12 schreef Mike het volgende:
Ik heb het ook sinds de afgelopen week. Wel grappig dat toen ik er even voor ging googlen, ik als eerste bij FOK! terecht kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |