quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit al met mijn pootjes omhoog met een mok koffie
hoe grote "prooien" eten die ?quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Oeh vanmiddag kijken voor een vleesetende plant.
Formaat fruitvlieg, gok ik.quote:
Mijn halve familie vliegt morgen weer naar Spanje.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het in die taal vraagt, is de kans groot dat je corona krijgt.
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn halve familie vliegt morgen weer naar Spanje.
die van mij had 3 huisvliegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Formaat fruitvlieg, gok ik.
Afgaande op wat er in de folder stond, in ieder geval.
Malaga toch? Ligt dat in een risicozone?quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn halve familie vliegt morgen weer naar Spanje.
kijken of je die ook kan trainen om te blowen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Oeh vanmiddag kijken voor een vleesetende plant.
Malaga Airport idd.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Malaga toch? Ligt dat in een risicozone?
Mag je met je ouders mee?quote:
Zou wel lachen zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijken of je die ook kan trainen om te blowen.
Aan het einde van de zomervakantie is heel Europa een oranje-rode vlek, vrees ikquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Code geel nog gewoon maar ja, is dat over drie weken nog zo?
dat ben ik altijd als ik in de zon heb gelegenquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan het einde van de zomervakantie is heel Europa een oranje-rode vlek, vrees ik
Wit, rood, vervellen, repeat.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik altijd als ik in de zon heb gelegen
ik ben tegenwoordig wel wat beter geworden in insmeren of gewoon de zon vermijden, dus vervellen doe ik minderquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig wel wat beter geworden in insmeren of gewoon de zon vermijden, dus vervellen doe ik minder
wil je je laten blowjobben door een vleesetende plant ?quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijken of je die ook kan trainen om te blowen.
te kleinquote:Op woensdag 29 juli 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Formaat fruitvlieg, gok ik.
Afgaande op wat er in de folder stond, in ieder geval.
zegt dat wat over jouw of over de mensen die het niet snappenquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Verbaas me echt over de hoeveelheid mensen die dat 50 cent plaatje niet snappen.
dat laatste.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:24 schreef crv het volgende:
[..]
zegt dat wat over jouw of over de mensen die het niet snappen
ik denk al eerderquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan het einde van de zomervakantie is heel Europa een oranje-rode vlek, vrees ik
die was bij mij ook stukquote:
ik denk eerder dat eerstequote:
O, wat heb je gedaan om jezelf zo te straffen?quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog bloemkool in de vriezer liggen.
Place your bets nowquote:
Ik geloof er nog steeds geen reet van dat m'n halve marathon door gaat gaan in oktober, maar goed. We trainen dapper door.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Place your bets now![]()
Ik hou er sterk rekening mee dat ik begin september niet op vakantie kan. Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Alle mensen lachen die dan al lekker op vakantie zijn geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Place your bets now![]()
Ik hou er sterk rekening mee dat ik begin september niet op vakantie kan. Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Nee, ga er maar vanuit dat deze wordt afgelast. Mevr Halsema gaat daar echt geen groen licht voor gevenquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen reet van dat m'n halve marathon door gaat gaan in oktober, maar goed. We trainen dapper door.
Als 'ie niet doorgaat, maak ik er volgend jaar gewoon een hele van.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je die eigenaar uit zijn huis pesten?
Ach, ik heb ook al 6 tripjes gemaakt dit jaar, dus ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle mensen lachen die dan al lekker op vakantie zijn geweest.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds geen reet van dat m'n halve marathon door gaat gaan in oktober, maar goed. We trainen dapper door.
Als 'ie niet doorgaat, maak ik er volgend jaar gewoon een hele van.
Het is een logisch te verklaren enigma, bij mensen die dit grappig vinden ontbreekt meestal ook het IQ ook om zoiets simpels te snappen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
probeer je te verbloemen dat je 'm zelf ook niet snapt?
Gelukkig traint het best lekker verder zo.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ga er maar vanuit dat deze wordt afgelast. Mevr Halsema gaat daar echt geen groen licht voor geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |