jij denkt wel heel luxequote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor een boterham met kaas heb je toch geen kok nodig? Of een kommetje met yoghurt en cruesli ofzo.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
krijg ok een loopneus. misschien komt het er zo via mijn neus uit
das best veel kauwgomquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Honderd pakjes kauwgum met xylitol
fecaal niesenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik een keer met paddenstoelen gehad, lekker zelf kweken, er stond een boekenkast achter en de schimmeldraden groeiden gewoon in de boekenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
beetje zoals dat broodproject van frantic wat uitstraling zegt
De bitterbal is te lang gebakken en de ragout spuit er uitquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
helpquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bitterbal is te lang gebakken en de ragout spuit er uit
Er eest lekker aan likken en dan in bijten jaquote:
Hmm werkt het zo makkelijk ?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe in de poepert en zet de kraan open
Squirtbalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bitterbal is te lang gebakken en de ragout spuit er uit
Ah, zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er eest lekker aan likken en dan in bijten ja
In feite is een klysma niks anders dan een slangetje in je kont vrotten, beetje water er in spuiten en dan naar de wc rennenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe in de poepert en zet de kraan open
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pciesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is een klysma niks anders dan een slangetje in je kont vrotten, beetje water er in spuiten en dan naar de wc rennen
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er eest lekker aan likken en dan in bijten ja
cambalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik daar nog wel mee wat kan verdienen ook
Kan ook met koffie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is een klysma niks anders dan een slangetje in je kont vrotten, beetje water er in spuiten en dan naar de wc rennen
Ah, geen koelkast in je hut.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bedoel meer als in: houdbaarheid enzo
Maar goed. geen zin om dit allemaal uit te leggen nu
ik zei al: ik heb geen zin om het uit te leggen nuquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, geen koelkast in je hut.
Ik heb geen ervaring aan boord joh.
Cracker met jam dan?
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik daar nog wel mee wat kan verdienen ook
Ga kotsen dan en hou op met zeuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
fuuuuckvoel me echt beroerd zonder alle grappen
schijterij ?quote:
Ok, ik dacht dat ik fout zat met een gekoeld product. Maar blijkbaar zit t nog ingewikkelder. Prima.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zei al: ik heb geen zin om het uit te leggen nu
Ik heb het niet zo op wat er allemaal uit bitterbal komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is vast publiek voor. Denk dat US de broek al laat zakken
Goorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, het haar op mijn tanden, ouwe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah. de bruin anjerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet de voorbips. Probeer het netjes te houden voor UitStraling:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |