Denk aan gebakken eieren met spek, drijvend in bakvet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
denkd at het er zo aan de bovenkant weer uitkomt
ontbijt alleen aan boord. en dan heb ik er al 4u werk op zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De belangrijkste maaltijd van de dag!
BWWWRRRRRGHHHHHquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
denkd at het er zo aan de bovenkant weer uitkomt
Gebakken eitjes met spekquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Denk aan gebakken eieren met spek, drijvend in bakvet.
Helpt bij mij meestal om het proces te bespoedigen.
Dat is dan een soort lunch, als je al zo lang wakker bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ontbijt alleen aan boord. en dan heb ik er al 4u werk op zitten
tja, als je om 4u begint.. is de kok nog aan t slapenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is dan een soort lunch, als je al zo lang wakker bent.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon uitkotsen op een bord en dat vervolgens in de zon zetten, kijken hoe het weer gaat leven
klysmaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
we weten tenminste dat het geen corona is.
ik heb ooit moeite met de stoelgang dus misschien zit ik gewoon te vol
A wild pussy walk?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een wilde kattenwandeling doen in het Schwarzwald
zuur 'desem'quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon uitkotsen op een bord en dat vervolgens in de zon zetten, kijken hoe het weer gaat leven
En op een schip kun je niet zelf een boterham smeren?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja, als je om 4u begint.. is de kok nog aan t slapen
Voor een boterham met kaas heb je toch geen kok nodig? Of een kommetje met yoghurt en cruesli ofzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja, als je om 4u begint.. is de kok nog aan t slapen
kan maar dan moet ik (veel) eerder op staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En op een schip kun je niet zelf een boterham smeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |