Ik zie hetquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik praat tegen een muur geloof ik.
swj vanmorgen vroegquote:
Maar als jij geen wisseling van bewoners hebt, vorm jij toch eerder een potentieel gevaar voor jullie bewoners dan andersom?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec dus lopen wij dagelijks gevaar en ja kan ik een drager zijn .. ik doe aan hygiene . ik kleed mij thuis meteen om douch meteen dan pas winkel... ect ect maar daarom ga ik ook niet turkije onteggen als ik kan gaan heb daar andere belangen nl
gelluk ook nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op vakantie in eigen land is ook niet altijd even veilig trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ze wanen zich superieurquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar als jij geen wisseling van bewoners hebt, vorm jij toch eerder een potentieel gevaar voor jullie bewoners dan andersom?
Jammer dat ie niet het water in roldequote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
In spanje hadden ze daar een oplossing voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar als jij geen wisseling van bewoners hebt, vorm jij toch eerder een potentieel gevaar voor jullie bewoners dan andersom?
Aan alles wat je tegenwoordig doet zit een risico, voor je zelf en zeker voor anderen. Naar de supermarkt gaan, naar de kroeg gaan, met al je vrienden naar het strand, op vakantie gaan naar een drukke camping op Terschelling, etc. Het verhoogt de kans dat je wat oploopt of dat je iets doorgeeft, Daarom ook gewoon goed opletten en verstandig doen. Of dat nou op vakantie naar een low risk gebied in Turkije is of naar een druk familie feest (en offerfeest is dit weekend).quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mijn mening is dat je een risico neemt als je op vakantie naar het buitenland gaat en niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen als het even tegen zit.
Dat had het wel helemaal afgemaakt ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet het water in rolde
Bewoners gaan toch dagbestedingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij kan wel familie zijn van @moemoe, jullie hebben beiden altijd hilarische gifjes en vaak met dieren ❤️quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle kinderboerderijen weer leeggeroofdquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan alles wat je tegenwoordig doet zit een risico, voor je zelf en zeker voor anderen. Naar de supermarkt gaan, naar de kroeg gaan, met al je vrienden naar het strand, op vakantie gaan naar een drukke camping op Terschelling, etc. Het verhoogt de kans dat je wat oploopt of dat je iets doorgeeft, Daarom ook gewoon goed opletten en verstandig doen. Of dat nou op vakantie naar een low risk gebied in Turkije is of naar een druk familie feest (en offerfeest is dit weekend).
Drukke camping, feesten etc horen om mij bij dezelfde risico's.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan alles wat je tegenwoordig doet zit een risico, voor je zelf en zeker voor anderen. Naar de supermarkt gaan, naar de kroeg gaan, met al je vrienden naar het strand, op vakantie gaan naar een drukke camping op Terschelling, etc. Het verhoogt de kans dat je wat oploopt of dat je iets doorgeeft, Daarom ook gewoon goed opletten en verstandig doen. Of dat nou op vakantie naar een low risk gebied in Turkije is of naar een druk familie feest (en offerfeest is dit weekend).
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij kan wel familie zijn van @:moemoe, jullie hebben beiden altijd hilarische gifjes en vaak met dieren ❤️
Maar is dagbesteding dan niet op hetzelfde terrein? En steeds dezelfde mensen/personeel? Ik zeg niet dat er geen risico is maar dacht dat het risico voor dit soort instellingen vnl van 'buitenaf' kwam (personeel/bezoek)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bewoners gaan toch dagbestedingdaar zitten ze wel gemengd wel met drie woningen nog maar ... maar toch en daar komen we hun ophalen personeel kruist elkaar enz. en dit heeft alles te maken met welke doelgroep ik werk... structuur veiligheid ect
Ik weet dat het over vakanties gaat, maar aan alles zit een risico.Vakanties en de kinderboederij. Het lastige met corona is niet het krijgen, maar het overdragen op anderen. Als risico nemen alleen maar inhoudt dat je zelf ziek wordt, dan zeg ik zoek maar uit. Maar het risico is dat je anderen kan aansteken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Drukke camping, feesten etc horen om mij bij dezelfde risico's.
En dat is een risico die je zelf neemt, maar het ging nu om vakanties.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-keert-gewoon-terug/
Da's mooi.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-keert-gewoon-terug/
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet dat het over vakanties gaat, maar aan alles zit een risico.Vakanties en de kinderboederij. Het lastige met corona is niet het krijgen, maar het overdragen op anderen. Als risico nemen alleen maar inhoudt dat je zelf ziek wordt, dan zeg ik zoek maar uit. Maar het risico is dat je anderen kan aansteken.
Ja uiteindelijk wel blij mee toch iets te kijken weer.quote:
Meteen Zwarte Piet uitnodigen de 1e uitzending.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel blij mee toch iets te kijken weer.
risico komt toch overal vandaan ook van personeel we gaan naar huis komen in supermarkt. ect ik ga niet naar kroegen ect , ik kom waar ik echt moet komen... ons terrein staan veel woningen met bewoners.... dus veel personeel ja dagbesteding ouderen soos ect op eigen terrein. vast personeel daar het ophalen wordt door elke eigen woning gedaan ivm veiligheid structuurquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar is dagbesteding dan niet op hetzelfde terrein? En steeds dezelfde mensen/personeel? Ik zeg niet dat er geen risico is maar dacht dat het risico voor dit soort instellingen vnl van 'buitenaf' kwam (personeel/bezoek)
Eigen schuld!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen komen de burgemeesters weer bijeen. Zullen wel weer een lockdown willen.
Pleur op hoor!
Hopelijk gaat het weer over voetbal dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen Zwarte Piet uitnodigen de 1e uitzending.
En zo is hetquote:
Las het ook netquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:50 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
Avond klok in Belgie door Corona
Met het risico te worden beboet dient iedereen in het gebied tussen 23.30 en 06.00 uur thuis te zijn.
https://www.destentor.nl/(...)w-de-macht~a0269601/
Ja heb lekker gegetenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaat al uren over corona nog andere dingen?
Ze gaan wel heel ver daarquote:
weiniger etenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dierenfilmpjes en vooral bloopers daar ga ik altijd goed voor zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel blij mee toch iets te kijken weer.
Nee, alles moet op slot volgens de kenners hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaat al uren over corona nog andere dingen?
quote:
Tuurlijk roepen om lockdown ect en eigen schuld ectquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, alles moet op slot volgens de kenners hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |