De wat?quote:
Ja, en dat is ze wat zelf ook zeggen.quote:
Jah we kunnen er toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar heb je weer een punt. Zo stond het wel in de krant.
We gaan wel weer zien waar dit toe gaat leiden allemaal.
Mondkapjes in de openbare ruimtesquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen komen de burgemeesters weer bijeen. Zullen wel weer een lockdown willen.
Pleur op hoor!
HIer een maand niets, nu weer tweequote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah we kunnen er toch niks aan doen.
Wat dat betreft zitten we hier tot nu toe vrij goed, Friesland heeft amper corona gevallen.
Of borrel na afloop?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klinkt mij niet logisch in de oren. Veel mensen op een kluitje en bijna iedereen raakt de bal aan.
Dat is het em.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer een maand niets, nu weer twee
Ja en je zal maar net naast een van de twee hebben gestaan.
Halsema moet haar snuit houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aboutaleb en Halsema hebben hun voorkeur hier al voor uit gesproken
Halalsema neem ik niet zo serieus. Wanstaltig tyfuswijf!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aboutaleb en Halsema hebben hun voorkeur hier al voor uit gesproken
ik je ook straks als je me nog en keer anranztquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar lees gerust over die statistieken heen
Rare vrouw is dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halalsema neem ik niet zo serieus. Wanstaltig tyfuswijf!
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar lees gerust over die statistieken heen
Die is bang dat ze weer ter verantwoording wordt geroepenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halalsema neem ik niet zo serieus. Wanstaltig tyfuswijf!
Kan toch ook in eigenland op vakantie lekker op de camping in echten ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
boeh boeh hou je aan de regels want anders wordt ik ziek goedstreven.. serieus maar de mensen in de zorg . die lopen gevaar vuur linie en mogen in bepaalde instellingen geen mondkapjes ect.... en dan wel hard roepen als degene op vakantie wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |