Ik ookquote:
Daar hebben we het wel eens over gehad in DBquote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb al heel lang geen kat meer.
Komt er wel een keer een nieuwe?
Zolang maar gewoon alle katten knuffelen die je tegenkomtquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel eens over gehad in DB![]()
Voor mij voorlopig nietMaar ergens zit het wel in mijn hoofd te kriebelen
Eerst zelf wat meer rust vinden en me beter gaan voelen ,
Ik ben wel bezig met een soort van projectjequote:Op vrijdag 31 juli 2020 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang maar gewoon alle katten knuffelen die je tegenkomt
Je huisdier zomaar achterlatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig met een soort van projectje![]()
Er loopt hier in de buurt al een paar jaar een poes, prachtig beestje rond, Het schijnt dat de eigenaars verhuisd zijn en ze hebben haar 'gewoon' achtergelatenZe is niet meer gewend om binnen te komen , maar als ik buiten ben en ze ziet me dan komt ze naar me toe en klets en kroel ik wat met haar
Ik zorg altijd voor brokjes en vers water en zet het bij mijn deur.. Ik noem haar altijd Snoes
![]()
Ik heb deze ook wel eens binnen gehad ,maar dan zie je haar gewoon in paniek raken , dus ik heb geduld , er staat eten voor haar en zo nu en dan rent ze me al tegemoet en miauwt ze blij als ik aan kom fietsen , ze is schattigquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 01:27 schreef engine het volgende:
[..]
Je huisdier zomaar achterlatenWaardeloos figuur ben je dan.
Maar wel leuk dat je een kat hebt die af en toe langskomtIk probeer het ook wel eens met de katten hier in de buurt maar krijg ze meestal niet te pakken
Eentje is er wat tammer, die laat zich wel aaien. Die heb ik ook wel eens binnen gehad
Rustig laten wennenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb deze ook wel eens binnen gehad ,maar dan zie je haar gewoon in paniek raken , dus ik heb geduld , er staat eten voor haar en zo nu en dan rent ze me al tegemoet en miauwt ze blij als ik aan kom fietsen , ze is schattig![]()
Zo vond ik haar een keer toen ik in de hal van mijn flat kwam en haar op het bankje zag zitten![]()
Arme poes![]()
[ afbeelding ]
Ik woon op de eerste verdieping op een hoek, met een brandtrap vlakbij , en ze weet waar ik woonquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
Rustig laten wennenMooi beestje wel
![]()
Hoe kan ze in de flat komen dan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik woon op de eerste verdieping op een hoek, met een brandtrap vlakbij , en ze weet waar ik woon![]()
![]()
![]()
Jaar of 6 gok ik..quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ze weet je te vinden!
Ze ziet er nog redelijk jong uit.
ah wat lief puzzquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb deze ook wel eens binnen gehad ,maar dan zie je haar gewoon in paniek raken , dus ik heb geduld , er staat eten voor haar en zo nu en dan rent ze me al tegemoet en miauwt ze blij als ik aan kom fietsen , ze is schattig![]()
Zo vond ik haar een keer toen ik in de hal van mijn flat kwam en haar op het bankje zag zitten![]()
Arme poes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig met een soort van projectje![]()
Er loopt hier in de buurt al een paar jaar een poes, prachtig beestje rond, Het schijnt dat de eigenaars verhuisd zijn en ze hebben haar 'gewoon' achtergelatenZe is niet meer gewend om binnen te komen , maar als ik buiten ben en ze ziet me dan komt ze naar me toe en klets en kroel ik wat met haar
Ik zorg altijd voor brokjes en vers water en zet het bij mijn deur.. Ik noem haar altijd Snoes
![]()
Er zijn mensen die haar al hebben 'geclaimd, eentje doet net alsof ze van haar is heb ik me laten vertellen , roddels bij mij in de flat gaan snelquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:14 schreef stokj het volgende:
[..]Arm beestje maar wel mooi dat ze het met jou weet te vinden!
Wie weet besluit ze op een dag dat jij haar nieuwe baasje mag zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die haar al hebben 'geclaimd, eentje doet net alsof ze van haar is heb ik me laten vertellen , roddels bij mij in de flat gaan snel![]()
Ik wilde eerst naar die mensen toegaan om eea duidelijk te krijgen maar ik heb besloten om het zo te laten en doe er mijn eigen ding mee.![]()
Eten ,drinken ,keuvelen en kroelen als ze wil , en verder laat ik Poes
Ja zo werkt het wel bij kattenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Wie weet besluit ze op een dag dat jij haar nieuwe baasje mag zijn
yesquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 13:34 schreef stokj het volgende:
Interstellar is sinds vandaag op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |