Bij mij is het binnen net zo goed niet uit te houden waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja binnen.......ietsje te warm buiten (33 graden)
Klein appartement? Kan nu wat ramen tegen elkaar open zetten, waait een klein beetje doorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij is het binnen net zo goed niet uit te houden waarschijnlijk
Jup redelijk klein en geen goede ramen die de hitte buitenhouden... Blijf ik zelf maar buiten zoveel mogelijk. In de schaduw is het best lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klein appartement? Kan nu wat ramen tegen elkaar open zetten, waait een klein beetje door
Verstandig van jequote:Op vrijdag 31 juli 2020 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jup redelijk klein en geen goede ramen die de hitte buitenhouden... Blijf ik zelf maar buiten zoveel mogelijk. In de schaduw is het best lekker
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 13:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik krijg echt een steeds gekker beeld bij jou![]()
![]()
Miauwwwquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Miauwww![]()
Ik heb overigens wel een kat gehad die balletjes ophaaldeGek beest was dat
![]()
Ik zei altijd 'zeg maar mama'tegen hem , en dan zag je hem met dat bekkie proberen er geluid uit te krijgen, maar dat lukte hem niet , ging hij gapenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:25 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Haha miauwde deze kat als een hond? Op Youtube heb je weleens van die filmpjes van katten die zich als een hond gedragen.
Haha, hij probeerde het wel. Dat is denk ik ook de band dat beestje met jou had. Jammer dat hij er niet meer is bij jouquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei altijd 'zeg maar mama'tegen hem , en dan zag je hem met dat bekkie proberen er geluid uit te krijgen, maar dat lukte hem niet , ging hij gapen![]()
![]()
Ik mis hem
Hij probeerde het ècht idd!!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, hij probeerde het wel. Dat is denk ik ook de band dat beestje met jou had. Jammer dat hij er niet meer is bij jou
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij probeerde het ècht idd!!Was altijd zo schattig om te zien
![]()
Gek beest![]()
[ afbeelding ]
Trillingen in het universum konden mij vertellen dat ik deze foto hier zou vinden. Leuke fotoquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Gek beest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:26 schreef ElohimOne het volgende:
[..]
Trillingen in het universum konden mij vertellen dat ik deze foto hier zou vinden. Leuke foto![]()
Awwwquote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Gek beest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Gek beest![]()
[ afbeelding ]