Ja, bizar. In Groningen koop je ook mooie huisjes voor weinig.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Nederland bedoelde ik meer
Blijf je toch lekker in Nederland? Oh en vertel me in welke supermarkt in NL ik taxfree suiken en alcohol kan halen aub.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Suiker en alcohol tax, jeetje geen zin in die betutteling
quote:
Ligt nogal aan wat je zelf wil maar ik zou me in (de buurt van) de grotere steden orienteren.quote:
quote:
ja hier ook maar niet zoveelquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker in Nederland? Oh en vertel me in welke supermarkt in NL ik taxfree suiken en alcohol kan halen aub.
quote:
Heb hier ook weinig te klagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:13 schreef Karzai het volgende:
Voorzieningen zijn hier goed, tis hier best goed geregeld
quote:
Dat heb ik alquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:14 schreef Karzai het volgende:
Misschien een buitenhuisje in een ander land
Maar Nederlanders klagen wel graag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same hereMaar denk dat dat voor heel west/noord/centraal europa geldt.
Ben het toch niet helemaal eens met het weerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same hereMaar denk dat dat voor heel west/noord/centraal europa geldt.
Dan beter een obesitas vergunning voor mensen met een medische verklaring/oorzaak en obesitax voor alle anderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:04 schreef Karzai het volgende:
Suiker en alcohol tax, jeetje geen zin in die betutteling
Ik klaag voornamelijk over het gebrek aan bitterballenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ook als ze ergens anders gaan wonen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |