abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194304423
Ik wil ook een BMI van 31.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 29 juli 2020 @ 09:59:58 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194304433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jouw nieuwe taal is best wel lastig om er wat verstaanbaars van te maken. Andere talen in die regio klinken wat bekender.
Uhuh.. Ik blijf het ook verkeerd uitspreken :o maar dat slijt hopelijk wel als ik daar ben.

Nu nivo 1 af. Door naar Nico 2. Maar ook weer niet TE snel anders vergeet ik het allemaal weer :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194304442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:

^O^

Ik blijf het apart vinden dat je voor bepaalde handelingen een bepaald gewicht moet hebben.. voor mijn toekomstige borstverkleining moet ik een BMI onder de 30 hebben.. Ik zit al 5 jaar vast op de 31.. :') ( ok ik schommel rond de 31, maar structureel lager lukt erg lastig)

En een vriendinnetje die een operatie moet waarbij haar baarmoeder en eierstokken verwijderd moeten worden moet onder de BMI van 35 zijn.. terwijl ze nu juist kampt met een eetstoornis vanwege alle ellende met die baarmoeder en dus een BMI van 42 heeft.. Ik vind het zo oneerlijk..
Die 4 kg is ook het verschil tussen overgewicht en obesitas ja 8-) (30 of er net onder)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:01:37 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194304449
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook een BMI van 31.
Moet je gewoon wat groeien want ik weet ook meer dan 90 kilo he.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194304453
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vertel ik vast ooit nog wel een keer.
Hoop het, ben benieuwd nu.. Heb je 4kg erbij verzonnen of minder?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

Ik blijf het apart vinden dat je voor bepaalde handelingen een bepaald gewicht moet hebben.. voor mijn toekomstige borstverkleining moet ik een BMI onder de 30 hebben.. Ik zit al 5 jaar vast op de 31.. :') ( ok ik schommel rond de 31, maar structureel lager lukt erg lastig)

En een vriendinnetje die een operatie moet waarbij haar baarmoeder en eierstokken verwijderd moeten worden moet onder de BMI van 35 zijn.. terwijl ze nu juist kampt met een eetstoornis vanwege alle ellende met die baarmoeder en dus een BMI van 42 heeft.. Ik vind het zo oneerlijk..
Is het ernstig dat ze snel geopereerd moet worden? Idd krom want dit wordt dan veels te moeilijk voor haar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:02:18 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194304454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 4 kg is ook het verschil tussen overgewicht en obesitas ja 8-) (30 of er net onder)
Ja bij mij is dat dus 3 kilo.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194304456
Als het verschil erg groot is, kan ik me wel voorstellen dat het verschil uitmaakt. Maar als je net een beetje rond de grens blijft schommelen, is het wel wat frustrerend. Snap wel dat ze de grens ergens moeten leggen, maar die 4 kilo gaat het verschil dan toch niet maken.
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:02:46 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194304458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Arme haan ;(
2 Halve haantjes kan ook nog
[..]

Oei ja je kunt er niks aan doen. Oranje is oranje, je mag gewoon niet.

Heb gisteravond 1,5 uur met goede collega aan de telefoon gehangen en het hele verhaal gehoord hoe alles is gegaan afgelopen zondag en al het geregel en gedoe nu rondom afscheid van haar dochter. Ze ging helemaal kapot aan de telefoon dus ik kon (voor de 3e nacht op rij) niet in slaap komen en zit nu met stress in m'n rug en een knallend hoofd op werk. Het zij zo. Hoop dat ik het trek en dan hoop ik vanavond beter te kunnen slapen want morgenavond ga ik condoleren.
2 halve :D

lieverd die nachten van jou... je kan niet de hele wereld op je nemen zoals Atlas...
Snap het wel heel goed hoor maar het moet jou ook niet de kop kosten, zeg maar :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194304466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

Ik blijf het apart vinden dat je voor bepaalde handelingen een bepaald gewicht moet hebben.. voor mijn toekomstige borstverkleining moet ik een BMI onder de 30 hebben.. Ik zit al 5 jaar vast op de 31.. :') ( ok ik schommel rond de 31, maar structureel lager lukt erg lastig)

En een vriendinnetje die een operatie moet waarbij haar baarmoeder en eierstokken verwijderd moeten worden moet onder de BMI van 35 zijn.. terwijl ze nu juist kampt met een eetstoornis vanwege alle ellende met die baarmoeder en dus een BMI van 42 heeft.. Ik vind het zo oneerlijk..
Zal dat ook niet te maken hebben met het anesthesie-risico?
Wel frustrerend natuurlijk :{
pi_194304468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Moet je gewoon wat groeien want ik weet ook meer dan 90 kilo he.. :+
Mijn BMI is al 36 :o
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 10:04:02 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194304471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja bij mij is dat dus 3 kilo.. :{
Na de borstverkleining zit je er wel onder dus?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194304472
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

2 halve :D

lieverd die nachten van jou... je kan niet de hele wereld op je nemen zoals Atlas...
Snap het wel heel goed hoor maar het moet jou ook niet de kop kosten, zeg maar :*
Ik ga gewoon rustig aan doen maar wil er wel voor haar zijn. Leef al 2 jaar met haar en haar dochter mee. Kan nu niet zeggen dat het me te veel is.

Heb je nog een leuke dag gehad op je verjaardag? :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194304476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:

Hoop het, ben benieuwd nu.. Heb je 4kg erbij verzonnen of minder?

Ik dacht even in een reflex: welke vrouw verzint er nou 4 kg bij!

Maar toen bedacht ik me dat ik die ook ken en dat was om een maagverkleinende operatie voor elkaar te krijgen 8-) Maar dat is het dus niet.

Minder dus :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194304478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Na de borstverkleining zit je er wel onder dus?
Borsten zijn zwaar, maar 3 kg gaat er niet af hoor. :7

'mijn' borstverkleining was vrij fors, daar ging 1,2 kg af in totaal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194304482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef Barreltje het volgende:
^O^

Ik blijf het apart vinden dat je voor bepaalde handelingen een bepaald gewicht moet hebben.. voor mijn toekomstige borstverkleining moet ik een BMI onder de 30 hebben.. Ik zit al 5 jaar vast op de 31.. :') ( ok ik schommel rond de 31, maar structureel lager lukt erg lastig)

Waarom is dat bij die operatie eigenlijk? Omdat je borsten kunnen veranderen als je afvalt ofzo?
pi_194304483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:02 schreef Myraela het volgende:
Als het verschil erg groot is, kan ik me wel voorstellen dat het verschil uitmaakt. Maar als je net een beetje rond de grens blijft schommelen, is het wel wat frustrerend. Snap wel dat ze de grens ergens moeten leggen, maar die 4 kilo gaat het verschil dan toch niet maken.
Nee, idd, die 3 kg van Barrel maakt natuurlijk voor de ingreep verder niet echt uit, het is gewoon dat ze ergens die grens leggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194304490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Arme haan ;(
2 Halve haantjes kan ook nog
[..]

Oei ja je kunt er niks aan doen. Oranje is oranje, je mag gewoon niet.

Heb gisteravond 1,5 uur met goede collega aan de telefoon gehangen en het hele verhaal gehoord hoe alles is gegaan afgelopen zondag en al het geregel en gedoe nu rondom afscheid van haar dochter. Ze ging helemaal kapot aan de telefoon dus ik kon (voor de 3e nacht op rij) niet in slaap komen en zit nu met stress in m'n rug en een knallend hoofd op werk. Het zij zo. Hoop dat ik het trek en dan hoop ik vanavond beter te kunnen slapen want morgenavond ga ik condoleren.
Ik voel me soms wat te verantwoordelijk. Nouja, toch fijn dat ik dan begin corona die mand heb geregeld, weten ze wel dat ik het oprecht klote vind nu. (En ik had ook de meeste diensten van allemaal, want er was weinig animo, dus vooruit... het is niet dat ik niet wíl)

En een dikke knuffel voor jou :* Pff, wat heftig. Niet gek dat je lichaam er op reageert, maar dat maakt het niet minder naar natuurlijk.
  woensdag 29 juli 2020 @ 10:08:54 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194304510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom is dat bij die operatie eigenlijk? Omdat je borsten kunnen veranderen als je afvalt ofzo?
Ja geen idee .. waarschijnlijk die arbitraire grens inderdaad..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194304540
Ik kan me ergens indenken dat een borstverkleining als minder levensreddend wordt gezien, en je daarom een minder groot anesthesierisico acceptabel vind dan bij een operatie die noodzakelijker wordt geacht?

Niet dat ik bedoel dat te zware borsten geen serieuze klachten geven, absoluut niet. Maar het een van de weinige verklaringen die ik kan bedenken voor het verschil in de ene keer de grens op 31 en de andere keer op 35.
pi_194304548
Maar wellicht zit er echt iets heel anders achter hoor :)
pi_194304659
Ok, in navolging van ons gesprek hier over booking.com en al die andere bedrijven die 'ertussen' zitten;

Gisteren bewust via de site van de verkoper die Yoshi knuffel besteld, en niet via bol.com.
Na de betaling kregen we een foutmelding, maar het geld is wel van de rekening afgeschreven. Nu heb ik toch maar een mailtje gestuurd met de vraag of de order goed is binnengekomen (ik wil die knuffel a.s. zaterdag kunnen geven, dus ga niet eerst 3 dagen afwachten..). Krijg ik weer via de mail een bericht dat ik een 'ticket' heb aangemaakt, die ik via een link kan bekijken, daar komen ook de updates voor het ticket. Klik ik op de link, moet ik inloggen. Maar ik heb heel geen account.

Ook nergens een telefoonnummer of facebookpagina te vinden.

Kijk, en dáárom bestel ik dus normaal wel via Bol.com. Die kan ik gewoon snel bereiken }:|
(Misschien handelen ze het bij die andere site wel keurig af hoor, maar ik heb er een hekel aan als de klantenservice zo moeilijk bereikbaar is. )
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 10:21:50 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194304661
Met code oranje, kom je dan nog wel langs Antwerpen met de auto, op weg naar Frankrijk?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194304716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:21 schreef derLudolf het volgende:
Met code oranje, kom je dan nog wel langs Antwerpen met de auto, op weg naar Frankrijk?
Jawel, de grenzen zijn niet dicht en er is nog geen verbod op niet-essentiële verplaatsingen. Het is alleen wel code oranje in Antwerpen, dus je moet even kijken wat Frankrijk dan als regel heeft. In NL wordt gevraagd om 14 dagen in thuisisolatie te gaan wanneer je van een code-oranje-land komt.
(Maar als je enkel met je auto langs Antwerpen rijdt en daar gewoon even niet tankt/stopt, dan is er niet echt een besmettingsgevaar natuurlijk)
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 10:30:51 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194304770
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:26 schreef Candaasje het volgende:
(Maar als je enkel met je auto langs Antwerpen rijdt en daar gewoon even niet tankt/stopt, dan is er niet echt een besmettingsgevaar natuurlijk)
Ik hoef niet te tanken tot ik op plek van bestemming ben dus dat scheelt :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194304786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 10:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik hoef niet te tanken tot ik op plek van bestemming ben dus dat scheelt :Y
Niks aan de hand dan.
Zwaai even naar de lama's en stalkat Harley voor me, goed? O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')