Mmm lekker nu bij een kop koffiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:42 schreef AnneX het volgende:
Muffins zijn luchtiger, ja.
Ben alleen een snuf zout vergeten.![]()
En een volgend x eerst een bodempje beslag, dan wat bessen, weer beslag en bessen erbovenop induwen. Zoiets.
[ link | afbeelding ]
Hangt heel erg van het soort koeien af en wat ze gewend zijn aan menselijk contact.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:39 schreef Blues het volgende:
Koeien zijn toch ook per definitie 'bang'? Alleen voor de boer niet.
Dat zie ik wel vaak bij de buurboer zijn videootjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het soort koeien af en wat ze gewend zijn aan menselijk contact.
Extensief gehouden koeien (zoals in Frankrijk, Amerika, etc.) zijn vaak wel schuw ja, die zien mensen slechts een paar keer per jaar en eigenlijk enkel voor handelingen die zeer doen/vervelend zijn.
Melkkoeien zijn doorgaans niet echt bang. Het zijn wel prooidieren van nature dus ze zijn vaak wel op hun hoede als ze je niet kennen en echt enthousiast begroeten zullen de meesten niet snel doen bij een vreemde . Maar ze zijn ook wel heel nieuwsgierig; zeker de jongere koeien en kalfjes.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Blues het volgende:
Ik had nog nooit van zoantropie gehoord, jullie?
Uit de VK van vandaag:Bijzonder verhaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:57 schreef Blues het volgende:
Ik had nog nooit van zoantropie gehoord, jullie?
Uit de VK van vandaag:Tok tok tok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneu zeg!
Mwoah, ligt er aan. Jerseys, Lakenvelders of Schotse Hooglanders zijn niet super groot toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:36 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje...nog: niks mis met koeien.
Van dichtbij zijn ze errug groot. 😳
Mn.X heeft een “foto-opdracht” vanuit de fotoclub: koeien.vandaar.
Dexter koetjes!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, ligt er aan. Jerseys, Lakenvelders of Schotse Hooglanders zijn niet super groot toch?
Worst natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben sinds kort een Poolse supermarkt.Wat moet ik daar echt meenemen/proberen?
T.o.v. jouw postuur 😎quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, ligt er aan. Jerseys, Lakenvelders of Schotse Hooglanders zijn niet super groot toch?
quote:
Ligt heel erg aan je smaak en het assortiment natuurlijk. Ik zou gewoon advies vragen in de winkel.quote:
Hm mja waar hou je van?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben sinds kort een Poolse supermarkt.Wat moet ik daar echt meenemen/proberen?
Erfenis geregeld?quote:
Oehhh, Kabanos sowieso.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Hier is het inmiddels 25 graden. Wel veel wind.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 14:26 schreef AnneX het volgende:
De optimist: begon in een jurkje, toen toch maar een broek, toen een vest erbij.
Nu open schoenen inruilen voor gesloten schoenen.
Wat triest van de 3 poolse mannen.😢
Lucky weet toch veel van poolse supers ook. En uhmmpie dus.
Ik zag vorige week zondag een Poolse supermarkt in Groningen, maar ja dicht...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Dat ik ooit zonder heb kunnen leven.quote:
Nee hoor.quote:
Ah, klassescheidingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
FB / Nieuwe PI's voor mensen met een premium account (abo)
Vastzetten danquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:29 schreef drakin het volgende:
Misschien hou ik deze pi wel als standaard aan dan
Heb ik gedaan, eindelijk dat knopje ervoor ontdektquote:
Newbie.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit PI's...is dat een doodzonde?
Dan bega ik 'm ook. Net dat ding pas ontdektquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit PI's...is dat een doodzonde?
Fijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Toch fijn; medestudent waarmee ik in de stal werkte is negatief getest op corona. Pfiew.
Dat is een fijn bericht!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Toch fijn; medestudent waarmee ik in de stal werkte is negatief getest op corona. Pfiew.
Opgelucht!👍🏼quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:35 schreef Candaasje het volgende:
We hebben toch ook een russische supermarkt?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vorige week zondag een Poolse supermarkt in Groningen, maar ja dicht...
Ben ook wel nieuwsgierig naar hun producten.
nieuwbee boksquote:
Ik mag vanavond weer. Ben ook bijna weer 'op gewicht', waar ik ooit gebleven was qua oefeningen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee hoor.
Tevens eerste keer sinds maart gesport. Alles in gewicht wat teruggezet, viel niet tegen
Maar een lotgenoot die al eerder was gestart zei dat haar tweede keer erger was
gelukkig nieuw jaardagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
We hebben toch ook een russische supermarkt?
Ow wacht 2 post verder was ik nog niet![]()
Bedankt voor het jaardag wensen
Met of zonder vis?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:30 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm geen visloze vis dingen in de koeling hier.
Wel worstjes meegenomen
243i is fijnerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:09 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu een nieuwe monitor op werk. de HP Elitedisplay E243m. Mooi beeld..
Stuk beter dan de oude HP-monitoren die we hadden.
Vaak niet mijn ervaring. Sites als booking of trivago zijn regelmatig duurder dan wanneer ik rechtstreeks bij een hotel boek.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:34 schreef z80 het volgende:
Aan het kijken of ik van de zomer nog even een weekje weg ga. Hotel gezien. Op de site duur. Via tussenhandel ruim de helft.
En dan klagen dat mensen niet meer spontaan langs komen. Van te voren reserveren via en externe site is zo belachelijk veel goedkoper.
hahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest zo lachen
Het "ikje" van vandaag![]()
Googlen
Mijn zoon (10 jaar) wil altijd stoeien of een balspelletje doen voordat hij gaat slapen. Vandaag is het tijd voor iets anders. Hij besluit te googlen naar een alternatief. Even later komt hij met rood hoofd naar me toe. „Ik zocht op ‘leuke slaapkamerspelletjes’ maar ik geloof dat dat niet is wat ik zoek”.
Zeker, opluchting!quote:
En wat ga je voor lekkers eten? Ik denk Griek, Pizzeria of Wereldrestaurantquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
We hebben toch ook een russische supermarkt?
Ow wacht 2 post verder was ik nog niet![]()
Bedankt voor het jaardag wensen
Zit in dit geval 40 euro per nacht tussen. Een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak niet mijn ervaring. Sites als booking of trivago zijn regelmatig duurder dan wanneer ik rechtstreeks bij een hotel boek.
En die boekingswebsite zal ook wel geen charitatieve instelling zijn...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:55 schreef z80 het volgende:
Zit in dit geval 40 euro per nacht tussen. Een beetje teveel van het goede.
Daar waar klein zetje rond gelopen heeft. En ik hoef er het land niet voor uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:56 schreef derLudolf het volgende:
Waar was je van plan naartoe te gaan dan Zet?
Dat is ook mijn ervaring, zakelijk boek ik altijd op de eigen website van het hotelquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak niet mijn ervaring. Sites als booking of trivago zijn regelmatig duurder dan wanneer ik rechtstreeks bij een hotel boek.
Jij zult ook wel vaak dezelfde hotels boeken? Dan kunnen ze misschien ook nog iets met de prijs doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring, zakelijk boek ik altijd op de eigen website van het hotel
Ik kijk vaak ook eerst op booking om daarna dezelfde datum te bekijken op de site van het hotel zelf en vaak is dan het hotel zelf toch goedkoper.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:23 schreef derLudolf het volgende:
Jij zult ook wel vaak dezelfde hotels boeken? Dan kunnen ze misschien ook nog iets met de prijs doen?
Ik vind booking wel handig om een overzicht te krijgen van welke hotels er ergens in een bepaald budget zijn
Ja met sommige hotels (Ketens) hebben wij afspraken, maar lang niet met alle. En dan zoek ik de goedkoopste aanbieding, en dat is eigenlijk zelden bij trivago etc. Ik hou daar ook niet zo van, van die sites. Reserveer een restaurant ook liever bij hun site dan via die “afknijpsites”quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij zult ook wel vaak dezelfde hotels boeken? Dan kunnen ze misschien ook nog iets met de prijs doen?
Ik vind booking wel handig om een overzicht te krijgen van welke hotels er ergens in een bepaald budget zijn
Ook Enschede destijds rechtstreeks geboekt. Was goedkoper dan via de 'Bookingboer'.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring, zakelijk boek ik altijd op de eigen website van het hotel
Nou weet niet.. dat gaan we nu ontdekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:06 schreef Candaasje het volgende:
Mees is nu het equivalent van een 2jarige peuter;
- wil alles 'zelluf doen'. In de zin van: wil graag zelf vliegen. Hoop geschetter als je probeert op te pakken en regelmatig springt 'ie gelijk van je hand af om weg te fladderen. Het gaat wel steeds beter, qua inschatten van diepte/hoogte...)
- ziet geen gevaar: 'Hey Mees, niet 2cm naast de konijnen landen. Danku'. (Konijn Cas was vooral over de flos, die sprintte hard stampend weg)
- en is ook in de fase van 'lussiknie' belandt; hij houdt mooi zijn snavel dicht voor dat universele vogelvoer. Blieft enkel biologische gecertificeerde zalm.![]()
Uhmp, jij was goed met pubers hè? Dan moet dit ook wel lukken toch?
Oh, zijn daar ook al websites voor?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Reserveer een restaurant ook liever bij hun site dan via die “afknijpsites”
Group-on, acties van de AH, dat zijn meestal niet de fijnste acties voor de restaurants zelf begreep ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, zijn daar ook al websites voor?
Thuisbezorgd doe ik om dezelfde reden ook niet aan
Maak ik nooit gebruik van eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Group-on, acties van de AH, dat zijn meestal niet de fijnste acties voor de restaurants zelf begreep ik.
Ther Fork (voorheen Iens), Lekker, Heerlijk, G roupon, Social deal etc, etcquote:
Had ik achteraf wel kunnen doenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mees verdient echt zijn eigen topic.
Jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mees verdient echt zijn eigen topic.
Ik weet niet hoe lang ie hier nog zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |