L300 nog minder zelfs en de L100 was hier altijd al zeldzaam. L200 doet het onverminderd goed, maar in een sector die heel klein isquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef cherrycoke het volgende:
die L400 busjes zie je ook steeds minder
Ik denk niet dat het aan Corona ligt. Europa is gewoon een te kleine afzetmarkt voor veel Japanse merken om echt interessant te blijven.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 06:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dit gezegd hebbende, de Corona hakt er wel flink in. Ik vrees dat we enkel concerns als Toyota, Volkswagen etc overhouden…...
Montero sport inderdaad. Verkoopt hier waanzinnig. Is goedkoper dan de Pajero, en volgens mij in Nederland/Europa niet verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:32 schreef Noudanzeg het volgende:
wel jammer, altijd heerlijk gereden in de Mitsubishi's hier in NL.
In Siberie hebben we de Montero en wil ik nog een L200 bij kopen. prima prijs/kwaliteit verhouding.
wij hebben de gewone Montero (dus vergelijkbaar met de Pajero, de Montero was voor de Amerikaanse markt)quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Montero sport inderdaad. Verkoopt hier waanzinnig. Is goedkoper dan de Pajero, en volgens mij in Nederland/Europa niet verkrijgbaar.
(Nu hebben we hier wel het voordeel dat je wegenbelasting even hoog is, ongeacht de grootte van je auto, dus een dike V8 turbo diesel betaalt evenveel als een Aygo ).
Ja klopt, ik las toevallig vandaag dat ze maar 1% van de Europese markt hebben en dat het voldoen aan de Europese eisen gewoonweg te duur is.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 06:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan Corona ligt. Europa is gewoon een te kleine afzetmarkt voor veel Japanse merken om echt interessant te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |