Er zit inderdaad een struisvogel in verwerktquote:
Een deel goed gespot.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een struisvogel in verwerkt
Er zit natuurlijk wel een kruis op zijn kont. Maar ik wilde hem Face in the Sand noemen..quote:
Noem eens wat?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat op zo’n site rond te neuzen waar vrijwilligerswerk in ruil voor kost en inwoning wordt aangeboden. Zitten veel interessante dingen bij
Waarom vrijwilligerswerk??quote:Op maandag 27 juli 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat op zo’n site rond te neuzen waar vrijwilligerswerk in ruil voor kost en inwoning wordt aangeboden. Zitten veel interessante dingen bij
Een Noors echtpaar dat op een klein eiland woont zoekt iemand die klusjes kan doen op hun terrein. In ruil mag je in een hartstikke leuk huisje wonenquote:
Beetje vissen, schier eindeloze dagen...quote:Op maandag 27 juli 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Noors echtpaar dat op een klein eiland woont zoekt iemand die klusjes kan doen op hun terrein. In ruil mag je in een hartstikke leuk huisje wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beetje vissen, schier eindeloze dagen...Jup. Maar aangezien je kost en inwoning krijgt, heb je niet veel nodig. En het was maar een voorbeeld he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje winkelen tijdens Corona. Kan niet hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:44 schreef Zilverberk het volgende:
Dit is toch wel echt idioot:
NWS / Ouders laten kind (1,5) achter in auto om te gaan winkelen
Ouders waren doodleuk gaan winkelen.
Ik zou niet voor deze gaan, bedoelde ik.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Maar aangezien je kost en inwoning krijgt, heb je niet veel nodig. En het was maar een voorbeeld he?
Het was hier zondag hartstikke druk in de stad ik had zelf ook wat nodigquote:Op maandag 27 juli 2020 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje winkelen tijdens Corona. Kan niet hoor.
Zelfs dingen midden in de stadquote:Op maandag 27 juli 2020 22:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou niet voor deze gaan, bedoelde ik.![]()
Is er ook wat te doen op een frans kasteeltje bij een beetje stad? Dat zou mij meer liggen.
Oh, daar zou ik minder moeite mee hebben.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs dingen midden in de stadMaar heel veel wel bij vegan hipster types met dreadlocks. Dat spreekt me dan weer niet zo aan
dan moet je de ayahuasca thee velden onderhouden?quote:Op maandag 27 juli 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs dingen midden in de stadMaar heel veel wel bij vegan hipster types met dreadlocks. Dat spreekt me dan weer niet zo aan
Mwah, ik ben niet zo’n zweverige wereldverbeteraarquote:Op maandag 27 juli 2020 22:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik minder moeite mee hebben.
Ik ben best een wereldverbeteraar, maar dan graag evidence based.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo’n zweverige wereldverbeteraar
Ja, veel van die organic farming zero waste carbon neutral vegan projecten.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je de ayahuasca thee velden onderhouden?
Dan moet ik zeker een hut delen met zo’n flippo?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zou gaan varen. Krijg je ook kost en inwoning voor klusjes
Kan nog wel een schilder gebruiken
Ik heb last van zeeziekte. Als die schuit in de haven ligt kan ik er wel wat verf op smeren.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zou gaan varen. Krijg je ook kost en inwoning voor klusjes
Kan nog wel een schilder gebruiken
Alleen een beetje geswaffeld wordenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker een hut delen met zo’n flippo?
120.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een raadsel (geleend van een andere user).
Ik moest wel even denken maar had m goed.[ afbeelding ]
Verdomme ik kon m niet vinden. En moest ff rekenenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
120.
Gelukkig hoef je in deze wereld niet slim te zijn, zolang je maar goed bent in opzoeken
Ik heb gewoon in jouw pohi gekekenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme ik kon m niet vinden. En moest ff rekenen
Ja verdommequote:Op maandag 27 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in jouw pohi gekeken
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in jouw pohi gekeken
Hoi patriesquote:Op maandag 27 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
Alsof er engeltjes over mijn tong plassen
Dat had ik vanavond met mijn flesje kölschquote:Op maandag 27 juli 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
Alsof er engeltjes over mijn tong plassen
Kort mannetje, kan niet bij het knopje. Als het regent gebruikt hij zijn paraplu.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Raadsel 1:
Een man woont in een flat op de 13-e etage en gaat elke ochtend met de lift naar beneden om naar zijn werk te gaan. Als hij uit zijn werk komt neemt hij de lift naar de 7-e etage en gaat via de trap verder naar boven. Behalve als het de hele dag regent; dan gaat hij helemaal met de lift naar boven. Wat is er aan de hand?
Wat is dat?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik vanavond met mijn flesje kölsch
Jij kunt echt goed zoekenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kort mannetje, kan niet bij het knopje. Als het regent gebruikt hij zijn paraplu.
Ik vond dat ze echt nog een goed lichaam had. En verder moet ze zelf weten wat ze doet.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb niks met haar maar dat vond ik toch wel zo sneu voor haar
Dit raadsel kende ik al, behalve het stukje over de regen. Maar dat was verder niet zo moeilijkquote:
Jaaaaquote:Op maandag 27 juli 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Je kan hierheen Buda
https://www.facebook.com/3opreis/videos/742568993243252/?t=144
En dan zoek je het meest afgelegen stukje op van het eilandquote:Op maandag 27 juli 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaaaaFantastische aflevering was dat. Zo’n heerlijk rustig eiland, waar een paar maanden per jaar gewoon geen boot komt
Ja heerlijkquote:Op maandag 27 juli 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zoek je het meest afgelegen stukje op van het eiland
Was vorige week ook met Waes op reis. Alleen dan in het noorden, koud, kil.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaaaaFantastische aflevering was dat. Zo’n heerlijk rustig eiland, waar een paar maanden per jaar gewoon geen boot komt
ja die heb ik ook gezien. die was idd erg sneu.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was vorige week ook met Waes op reis. Alleen dan in het noorden, koud, kil.
Mensen barsten in huilen uit toen Waes een vraag stelde. Was net een maand ervoor de helft vertrokken van het eiland waardoor er nog maar 14 mensen woonden. Erg triest allemaal.
O, dat ga ik morgen kijken. Misschien is er een leuk optrekje vrij voor mij.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was vorige week ook met Waes op reis. Alleen dan in het noorden, koud, kil.
Mensen barsten in huilen uit toen Waes een vraag stelde. Was net een maand ervoor de helft vertrokken van het eiland waardoor er nog maar 14 mensen woonden. Erg triest allemaal.
https://www.vpro.nl/programmas/reizen-waes/seizoen-4/aflevering-2
Ja plek zat.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat ga ik morgen kijken. Misschien is er een leuk optrekje vrij voor mij.
was echt te koudquote:Op maandag 27 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het klinkt steeds beter.
Oké, nog een beetje lezen en dan slapen
Magyar Nepkosztarsazag!!!quote:Op maandag 27 juli 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maat... Gabber... Zin van Fok en omstrekenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest hier van @:EttovanBelgie een kijkje nemen
Heb je mijn antiekzaak al op de plattegrond gezien?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik moest hier van @:EttovanBelgie een kijkje nemen
Plattegrond watquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je mijn antiekzaak al op de plattegrond gezien?
Wel beetje achteraf zo, lange wandelingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk op de eerste pagina van de reeks; is ons dorp
maar bij het waterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje achteraf zo, lange wandeling
Kom je nou nooit meer naar je ONZ-vriendjes toe?quote:
misschienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je nou nooit meer naar je ONZ-vriendjes toe?
Overloperquote:
Hoe gaat het verder in Braboland?quote:
Hey vriendquote:
Gaat wel prima... Met jou?quote:
Fijne dag!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:05 schreef mschol het volgende:
zo, wat later als ik had gewild maar binnen marge op weg naar efteling
tis jammer van corona anders was het hem misschien nog gelukt ook, als ik zo de berichtgeving lasquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:07 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/l/2342011
[ afbeelding ]
dat proberen ze allemaal aan het eind van hun termijn als duidelijk is dat ze niet herkozen worden
Denk het niet, zelfs zonder corona nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tis jammer van corona anders was het hem misschien nog gelukt ook, als ik zo de berichtgeving las
Have fun en houd afstandquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:05 schreef mschol het volgende:
zo, wat later als ik had gewild maar binnen marge op weg naar efteling
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:14 schreef crv het volgende:
Nu al 26 graden en ik zit met een warme kruik in mijn rug
Bahquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Eind van de week richting de 35 graden hier
Vandaag „maar“ 30 .... tis nu al 26 ....quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:21 schreef kwiwi het volgende:
Maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
Vandaag „maar“ 30 .... tis nu al 26 ....
[ afbeelding ]
Woon je in een low-budget sauna?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:21 schreef kwiwi het volgende:
zaterdag regenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
Vandaag „maar“ 30 .... tis nu al 26 ....
[ afbeelding ]
35 gradenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik mis de zomer van afgelopen jaar.
Aan de andere kant, de tuin moet nog aansterken, dus wacht maar even
lekker onder het afdak in de tuin zitten/liggen. Switch aan, Mario+ Rabbids met de DLC, good memories.quote:
Yu-on Origins op Netflix is leuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een horrorverhaal.
Welkom mede-economie-redder-in-de-zomerquote:
Eerst zien dan geloven.....quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom mede-economie-redder-in-de-zomer
quote:
Die zijn er hoor. Heet "Dieselgenerator".quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:50 schreef mschol het volgende:
waarom wordt mijn powerbank niet lichter als hij leger is
dat zou pas een uitvinding zijn
Haha ja zou mooi zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:50 schreef mschol het volgende:
waarom wordt mijn powerbank niet lichter als hij leger is
dat zou pas een uitvinding zijn
Idem, ik werkte bij de Jumbo, maar voor ICT'ers hadden ze geen normale ruim te, dus in een oude loods. Ze hadden nog twee blazers staan, maar als ik haar had gehad was het enige nuttige dat ik stijl haar zonder haarlak of gel had gekregen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was zweten in een warme bedrijfsloods
en verwacht maar geen airco
☕☕☕☕☕☕☕☕☕quote:
Buddiequote:
Ach gossiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:00 schreef Dr_Flash het volgende:
even ochtendloopje en dan weer de slavernij in
Ach, hij is de hele dag aan het fokken, als hij zich niet opfokt krijgt ie het niet warmquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Manke!
Vast gecondoleerd met het warme weer
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij is de hele dag aan het fokken, als hij zich niet opfokt krijgt ie het niet warm
Eh rustigggquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil jij je grote rotbek dichthouwn?
Waarvoor kreeg je die boete?quote:
Ik zie je geknipte amandelen!quote:
[haags_kwartiertje]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN
[/haags_kwartiertje]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
wij hebben wel fans aan plafond, maar dan blaas je de warme lucht naar beneden, die ging niet aan dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem, ik werkte bij de Jumbo, maar voor ICT'ers hadden ze geen normale ruim te, dus in een oude loods. Ze hadden nog twee blazers staan, maar als ik haar had gehad was het enige nuttige dat ik stijl haar zonder haarlak of gel had gekregen.
Gas gevenquote:
Naar voren lopen, deur inrammen en dan pedaal indrukken (of hoe gaat dat in een trein ?)quote:
Toch was dat best fijne muziekquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
Zet je de radio aan, schallen de backstreet boys er gelijk uit.
Guilty pleasure welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch was dat best fijne muziek
Nice 🥳quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
vziw is dat met een hendel maar wellicht ook al oudbolligquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
Naar voren lopen, deur inrammen en dan pedaal indrukken (of hoe gaat dat in een trein ?)
Snel weer uitgezet dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:04 schreef FranticDJ het volgende:
NEEEEEEE KAPPE!!!!!!!!!!!quote:
jammer dattie niet gelijk speeltquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEEEEEEE KAPPE!!!!!!!!!!!
Ik ga niet klikken.
Ik herhaal:
IK GA NIET KLIKKEN!!!!
Beter van niet. Maar het is al te laat. Ik zit met dat deuntje in mijn hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter van niet. Maar het is al te laat. Ik zit met dat deuntje in mijn hoofd.
Mijn innige deelnemingquote:
Ben je nu ineens de nuchterheid zelve geworden?quote:
Oh ja, vanmiddag ook maar weer eens wat aan de was doen.quote:
Nou je bent in ieder geval niet meer in Tilly, dan heb je het ergste al gehad vandaag (ohja terugreis nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als slachtvee worden we naar de piranha geleid, met al die schermen die er staan
Gewoon daarom, heb ik geen eenduidige verklaring voor maar ben altijd erg blij als ik er weg ben.quote:
Geldt dat niet voor de meeste plaatsen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar ook niet veel aan
Als je dat moet vragen zegt dat al genoegquote:
Niet voor Dordrechtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de meeste plaatsen?
Ik heb er geen Den Helder-vibes bij, dus zķ erg kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zegt dat al genoeg
Den Helder ben ik gelukkig maar een keer geweestquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er geen Den Helder-vibes bij, dus zķ erg kan het niet zijn.
k kom er nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen zegt dat al genoeg
Tilburg is het Roosendaal van Midden-Brabant.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er geen Den Helder-vibes bij, dus zķ erg kan het niet zijn.
Meer het Bergen op Zoom hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tilburg is het Roosendaal van Midden-Brabant.
Ach gossiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo is zo'n koala net een in een caravan verbrand pluchebeest.
https://www.telegraaf.nl/(...)bosbranden-australie
Ik vond er weinig mis mee, de paar keer dat ik in Tilburg geweest ben (paar keer random bezoek en een paar keer 013). Roosendaal heb ik geen flauw idee van, nooit geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tilburg is het Roosendaal van Midden-Brabant.
Ja dat wel, maar qua bevolking en zulksquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bergen op Zoom heeft meer charme dan Roosendaal
Beddengoed buiten hangenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, vanmiddag ook maar weer eens wat aan de was doen.
Geen optie, dan blijf ik niezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beddengoed buiten hangen
Zo even bij de buuf helpen, in ruil mag ik mn beddengoed daar ff drogen
'helpen met het andere beddengoed'quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beddengoed buiten hangen
Zo even bij de buuf helpen, in ruil mag ik mn beddengoed daar ff drogen
Tilburg is een soort Zoetermeer zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Hoor het al, gewoon in de randstad blijven dus
en 180 met jou natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt maar 20 IQ punten met de rest van Nederland
Ik heb in Tilburg gestudeerd en stage gelopen. Loop er niet erg warm voor maar heb er zeker geen hekel aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond er weinig mis mee, de paar keer dat ik in Tilburg geweest ben (paar keer random bezoek en een paar keer 013). Roosendaal heb ik geen flauw idee van, nooit geweest.
Breda ook niet, overigens.
oh gatsiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tilburg is een soort Zoetermeer zeg maar.
Dat komt alleen door alle import in Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt maar 20 IQ punten met de rest van Nederland
Ow, dat is dan weer een anti climaxquote:
buurvrouw is eind 50. had m'n oma kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat is dan weer een anti climax
Dit is dan ook weer helemaal waarquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat komt alleen door alle import in Eindhoven.
Ja, precies. Vooral neutraal.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Tilburg gestudeerd en stage gelopen. Loop er niet erg warm voor maar heb er zeker geen hekel aan.
Roze maandag heeft haske veel kleur.quote:
En ze kunnen vanille niet normaal uitspreken, dan ben je sowieso al af.quote:
jijzelf ook tochquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roze maandag heeft haske veel kleur.
fanielje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze kunnen vanille niet normaal uitspreken, dan ben je sowieso al af.
Hoe spreek je het uit dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze kunnen vanille niet normaal uitspreken, dan ben je sowieso al af.
Ja ... brr... ril ...quote:
Ik heb wat blauw in mijn shirt vandaag. En mijn nagels zijn donkergroen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wat blauw in mijn shirt vandaag. En mijn nagels zijn donkergroen.
Gewaagd zo op de dinsdagquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wat blauw in mijn shirt vandaag. En mijn nagels zijn donkergroen.
De rest is zwart.quote:
Mijn oma die verder niet veel anders kon als koken, vechten en whisky drinken noemde het altijd a bit or a touch of nilla.quote:
ik heb er nog 2 overnachtingenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je bent in ieder geval niet meer in Tilly, dan heb je het ergste al gehad vandaag (ohja terugreis nog)
ETZ, het enige goede aan Tillyquote:
Mooi. Beter blijf je weg.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon daarom, heb ik geen eenduidige verklaring voor maar ben altijd erg blij als ik er weg ben.
Zuster Lenny?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, daar werk ik.
Jij bent daar vanaf nu ook NIET meer welkom.
Daarom zeg ik het ook Henk, en ik heb daar nog een paar uitnodigingen liggen dus moet er nog wel heen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, daar werk ik.
Jij bent daar vanaf nu ook NIET meer welkom.
Oh, wist niet dat dat algemeen bekend was.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook Henk, en ik heb daar nog een paar uitnodigingen liggen dus moet er nog wel heen.
Je hebt vaak genoeg gezegd in de coronatopics hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat algemeen bekend was.
Roosendaal is ook wel vrij kut, sowieso is West-Brabant compleet nietszeggend, kan het eigenlijk nergens mee vergelijken, ja Picardië in Noord Frankrijk of van die vergeten toendra's in Rusland.quote:
klopt maar van daar kom je vrij snel in de betere delen van het landquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roosendaal is ook wel vrij kut, sowieso is West-Brabant compleet nietszeggend, kan het eigenlijk nergens mee vergelijken, ja Picardië in Noord Frankrijk of van die vergeten toendra's in Rusland.
Het land van kleine breinen, armoede, xenofobie en verregaande stugheid?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt maar van daar kom je vrij snel in de betere delen van het land
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roosendaal is ook wel vrij kut, sowieso is West-Brabant compleet nietszeggend, kan het eigenlijk nergens mee vergelijken, ja Picardië in Noord Frankrijk of van die vergeten toendra's in Rusland.
Vanuit Roosendaal kan je inderdaad ook in Friesland komenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het land van kleine breinen, armoede, xenofobie en verregaande stugheid?
Oh ben je daar! Leuk. Veel plezierquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:48 schreef mschol het volgende:
goed geregeld in efteling
alles netjes aangeveven, ook 1,5m in rijen
helaas heeft gros van mensen lak aan de aanduidingen in de eerste rij al mensen moeten vragen afstand te houden
KAPPEquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef mschol het volgende:
deze heb je vast gemist @:bitterbal
plaats em nog wel een keertje
mijn youtube is stukquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:54 schreef mschol het volgende:
deze heb je vast gemist @:bitterbal
plaats em nog wel een keertje
DonaldGOATquote:Op dinsdag 28 juli 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halve neuro al gecheckt?
Nu dus niet meer.quote:
Spanje of Portugal?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
de politie is in Duitsland aan t graven naar dat meisje dat in Spanje verdwenen is toen.
Ben wel benieuwd. Lijkt me bizar als je kind, of iemand anders for that matter (zo hebben wij hier in de regio Herman Poepstra), zomaar verdwijnt. En dat je dus niet eens een lichaam hebt ofzo.
wat dacht je van al die soldaten in WO 1 & 2 die spoorloos zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
de politie is in Duitsland aan t graven naar dat meisje dat in Spanje verdwenen is toen.
Ben wel benieuwd. Lijkt me bizar als je kind, of iemand anders for that matter (zo hebben wij hier in de regio Herman Poepstra), zomaar verdwijnt. En dat je dus niet eens een lichaam hebt ofzo.
Die maddie?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
maar jij komt toch niet buitenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Die avondklok is om half 12 ofzo, ik zou het niet eens merken.
23:00 al. Ze lopen ons te beflikkeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Die avondklok is om half 12 ofzo, ik zou het niet eens merken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |