Ditquote:Op maandag 27 juli 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk. Geen control hebben. Neenee.
Ik had er goede verwachtingen van. Maar het wordt wel laat nu inderdaad. En Elon is er. Dan zou je toch denken....quote:Op maandag 27 juli 2020 23:02 schreef puzziepie het volgende:
Het is maar goed dat er meer road closures in de komende dagen gaan komen , want ik denk dat we vandaag niet echt nog wat gaat worden op de een of andere manier
Dat je geen control hebt is wel het ergste inderdaad. Maar ik zou wel op missie naar een onbekende planeet willen en onderzoek doen.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vreselijk. Geen control hebben. Neenee.
Mja , de poetsers zijn weg ...dat welquote:Op maandag 27 juli 2020 23:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had er goede verwachtingen van. Maar het wordt wel laat nu inderdaad. En Elon is er. Dan zou je toch denken....
Dat laatste, jaaaaa absoluut!!quote:Op maandag 27 juli 2020 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat je geen control hebt is wel het ergste inderdaad. Maar ik zou wel op missie naar een onbekende planeet willen en onderzoek doen.
Die blijven komen en gaan man3quote:Op maandag 27 juli 2020 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja , de poetsers zijn weg ...dat wel
Ze zijn al minstens 5 minuten weg... , dat is wel bijzonder, jammer dat het zo lang duurtquote:
ja same. Jij moet morgen denk ik aan de bak voor de final verhuizing?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn al minstens 5 minuten weg... , dat is wel bijzonder, jammer dat het zo lang duurt
Ik ben moe
Nee , ik hoef daar niet bij te zijn . Vrijdag ga ik naar haar toequote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja same. Jij moet morgen denk ik aan de bak voor de final verhuizing?
ah dat scheelt dan.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , ik hoef daar niet bij te zijn . Vrijdag ga ik naar haar toe
Alle auto's zijn van het pad
Ik ben ineens weer wakkerquote:Op maandag 27 juli 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah dat scheelt dan.
Auto's weg, kom op met die hap
yihaaaaquote:
wahhh jij bent ook nog wakkerquote:
Jaaquote:
Tot 8 uur maar dat kan verlengt wordenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
JaaWel even wat anders gekeken...weten jullie hoelang ze nog hebben vandaag?
Pfffquote:Op maandag 27 juli 2020 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tot 8 uur maar dat kan verlengt worden
Die satellieten zitten in de weg zeker?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
Yes! Starlink is een groot probleem voor astronomen
Ja idemquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
Yes! Starlink is een groot probleem voor astronomen
Behoorlijk. Zoals mijn broer zo netjes zei: they fuck up my imaging.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die satellieten zitten in de weg zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |