quote:

Sommige users hier hebben een andere tijdsbeleving.quote:

Wel lekker gepland met een paar warme dagen voor de boegquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sommige users hier hebben een andere tijdsbeleving.

Vorige week en deze week en volgende week zouden eigenlijk mijn vakantieweken zijn. Ik heb doorgewerkt omdat gedoe. Alle spec's liggen nu bij de programmeurs dus ik kan nu even niks anders doen dan wachten tot ik kan testen.quote:

Prettig lang warm weekendquote:Op woensdag 29 juli 2020 18:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorige week en deze week en volgende week zouden eigenlijk mijn vakantieweken zijn. Ik heb doorgewerkt omdat gedoe. Alle spec's liggen nu bij de programmeurs dus ik kan nu even niks anders doen dan wachten tot ik kan testen.
Dus ik heb in elk geval de komende twee dagen vrij. Oké, het is geen drie weken maar iets is beter dan niets. I'll take it

thanks!quote:

Dat de programmeurs zich niet al te erg haasten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 18:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!En misschien zelfs maandag nog... ze moeten best wel wat doen.

oh ja dan heb je ook lekker vrij, heerlijk!! Ik ben heel even je plannen kwijt, ik zit nog met Friesland in mijn hoofd maar dat was toen afgelast.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat de programmeurs zich niet al te erg haasten.
Ik moet vrijdag nog werken en dan ben ik een weekje vrij, zin in!

Texel! Daar heb ik een paar weken geleden nog een hotelkamer kunnen boeken, wel wat duurder dan normaal, want ze maken er wel misbruik van dat meer mensen in NL blijven tijdens de vakantie, maar er wel lekker even uit.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja dan heb je ook lekker vrij, heerlijk!! Ik ben heel even je plannen kwijt, ik zit nog met Friesland in mijn hoofd maar dat was toen afgelast.

Datquote:

Oh ja, dat was het! Nah fijn dat je in elk geval iets heb kunnen krijgen daar. Ohhh heerlijk Dees, dat wordt genieten. Ga je meteen het komend weekend weg en ook een hele week?quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Texel! Daar heb ik een paar weken geleden nog een hotelkamer kunnen boeken, wel wat duurder dan normaal, want ze maken er wel misbruik van dat meer mensen in NL blijven tijdens de vakantie, maar er wel lekker even uit.

Nee dinsdag tot en met vrijdag, toen ik op Terschelling was hadden we het na een lang weekend wel gezien, Texel is wel wat groter natuurlijk, maar langer was niet te boeken ookquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het! Nah fijn dat je in elk geval iets heb kunnen krijgen daar. Ohhh heerlijk Dees, dat wordt genieten. Ga je meteen het komend weekend weg en ook een hele week?

Wordt het toch nog zomerquote:

ah ok. 4 dagen is ook lekker. Lekker genieten in elk geval, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dinsdag tot en met vrijdag, toen ik op Terschelling was hadden we het na een lang weekend wel gezien, Texel is wel wat groter natuurlijk, maar langer was niet te boeken ook

Ik vind het ook allemaal prima. best goede zomer wat mi betreft, met net wat te veel wind maar je moet wat te klagen overhoudenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt het toch nog zomer![]()
Nou ja, ik vind die temperaturen van de afgelopen weken best goed te doen hoor, prima zomer, al mag het in de weekenden wel wat warmer dan de afgelopen weken.

Het is een hele andere zomer als de afgelopen twee jaar, dat in elk geval. Dit is meer "normaal" zeg maar.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt het toch nog zomer![]()
Nou ja, ik vind die temperaturen van de afgelopen weken best goed te doen hoor, prima zomer, al mag het in de weekenden wel wat warmer dan de afgelopen weken.

oeh Scrut dat is mooi die foto. Die had je kunnen indienen afgelopen maand met thema Afstandquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Texel![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig kunnen we dat niet altijd even goed zien vanaf hier.

Dan heeft zwaaien dus geen zinquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Texel![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig kunnen we dat niet altijd even goed zien vanaf hier.

Rooksignalenquote:

En ik klaag liever over wind dan over regenquote:Op woensdag 29 juli 2020 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal prima. best goede zomer wat mi betreft, met net wat te veel wind maar je moet wat te klagen overhouden

Toen had ik 'm nog niet gemaakt. Wilde een sterrenhemel maken voor die maand maar er was maar één heldere nacht maar toen was ik te lui en vond ik het te koud om de boel buiten op te zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh Scrut dat is mooi die foto. Die had je kunnen indienen afgelopen maand met thema Afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |