Daar gaat het me ook niet om.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet alles te weten.
Komt nog wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lucht is hier heel donker, maar het regent nog niet.
Jaquote:
Vast wek, maar dan zit ik lekker binnen.quote:
Beste tijdstip iddquote:Op maandag 27 juli 2020 20:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vast wek, maar dan zit ik lekker binnen.
Mag vannacht wel, heerlijk als het spoelt en je ligt lekker warm in bed.
Backup van mijn internet is niet goed gegaan dus ik ben al mijn tabbladen kwijt.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier komt er ook regen aan zie ik op buienradar
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Backup van mijn internet is niet goed gegaan dus ik ben al mijn tabbladen kwijt.
Ja overdag mooi en snachts regenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vast wek, maar dan zit ik lekker binnen.
Mag vannacht wel, heerlijk als het spoelt en je ligt lekker warm in bed.
Dat is flink balen, volgende keer anders de sites naar je mail adres wat sturenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Backup van mijn internet is niet goed gegaan dus ik ben al mijn tabbladen kwijt.
Hoe is het met punkie?quote:
Tja ach er gebeuren wel ergere dingen.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is flink balen, volgende keer anders de sites naar je mail adres wat sturen
quote:
Mooi, doe hem de groetjesquote:
Wie is punkie?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 27 juli 2020 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ach er gebeuren wel ergere dingen.
Punkman. De man van Gizquote:
Het is even balen maar ik kan mij er niet druk om maken.quote:
Wie?quote:
Gelukkig maar, ook zonde van je tijdquote:Op maandag 27 juli 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is even balen maar ik kan mij er niet druk om maken.
quote:
Kan je niet bij de buren water krijgen?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Toch nog even het een en ander afgedopt net. Beetje te duur, dat mineraalwater in de WCDus we kunnen weer naar de WC en ijskoud douchen
water uit daar waar je wohnt ?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Mocht ook al niet in de tuin pissen van mijn vrouw... Dusja..
Bij de buren doenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Toch nog even het een en ander afgedopt net. Beetje te duur, dat mineraalwater in de WCDus we kunnen weer naar de WC en ijskoud douchen
Is geregeld nu. We hebben weer koud water. Ik had de aanvoer al aangesloten op de ketel. Maar wist niet zeker of de elektrische klep standaard dicht staat iN de ketel. Voor de zekerheid de afvoer (warmwater) even afgedopt. Nu hebben we weer koud water.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je niet bij de buren water krijgen?
ja ik denk het?quote:
Punkman. Die is hier ook wel eens. De man van Gizmoquote:
Dat is lekker dat je gewoon naar de wc kan. Douchen kan wel bij je ouders.tochquote:Op maandag 27 juli 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
Flauw zegquote:Op maandag 27 juli 2020 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Mocht ook al niet in de tuin pissen van mijn vrouw... Dusja..
Precies. Heb daar het bad even uitgeprobeerd, kan ik vast wennenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lekker dat je gewoon naar de wc kan. Douchen kan wel bij je ouders.toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |