Achjaquote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Jammer dat de sfeer hier de laatste tijd zo grimmig is
Precies.quote:
Mooi zoquote:
Mooi zo, anders kom ik ff langs hoor.quote:
Omdat ik vind dat niemand voor mij hoeft te bepalenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom dit nou als ik vragen mag?
Ik denk dat dat wel mag.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom dit nou als ik vragen mag?
Je pc doet het weer goed las ik. Fijn of nietquote:
Daarvoor al.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat niemand voor mij hoeft te bepalen
Dat is waar. Koud is niet lekkerquote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Je moet het ook eten als het nog warm is ..
Idd, best wel kut was het aangezien ik werkzoekend ben.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je pc doet het weer goed las ik. Fijn of niet
Snap ik. Je hebt dan hard je pc nodig om te zoeken. Hoop dat je snel iets vindt.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, best wel kut was het aangezien ik werkzoekend ben.
Opmerkingen ervoor al.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je daarvoor al? Je reageert toch op die quote over ''dat bepaal ik zelf wel ja'' ?
#metooquote:Op maandag 27 juli 2020 20:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Opmerkingen ervoor al.
Ik snap de sneertjes niet zo.
Dat hoop ik ook maar door al dat coronagedoe is het lastiger geworden.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt dan hard je pc nodig om te zoeken. Hoop dat je snel iets vindt.
Tsja daar zit wel een reden achter, maar om dat hier uit te leggen lijkt me geen goed idee.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Opmerkingen ervoor al.
Ik snap de sneertjes niet zo.
Internet is het belangrijkste wat je nodig hebt.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, best wel kut was het aangezien ik werkzoekend ben.
Ik snap die sneertjes totaal niet en vind het ook een hele vervelende sfeer geven.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Tsja daar zit wel een reden achter, maar om dat hier uit te leggen lijkt me geen goed idee.
Toch niet veel soepsquote:
Ja ellende. Hopelijk is er snel iets te vinden.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar door al dat coronagedoe is het lastiger geworden.
Dat heb ik geprobeerd maar diegene staat er niet voor open en ik ben niet iemand die snel loslaat dus er moet toch een manier zijn iemand te bereiken, dan maar zoquote:Op maandag 27 juli 2020 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap die sneertjes totaal niet en vind het ook een hele vervelende sfeer geven.
Als er wat is bespreek het dan met degene met wie je een probleem hebt aub. Of negeer diegene.
Hebben wel veel leuke series. En ook wel leuke films. Maar het is maar net wat je mooi vind.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een proefmaand gehad ooit eens, maar ik vond het ook niet veel.
Klopt veel dingen voor tieners enzo.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een proefmaand gehad ooit eens, maar ik vond het ook niet veel.
Koffie of een peuk?quote:
Dus omdat jij een punt wil maken moet de sfeer voor iedereen maar minder worden?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar diegene staat er niet voor open en ik ben niet iemand die snel loslaat dus er moet toch een manier zijn iemand te bereiken, dan maar zo
Yeahhhh lekkuhhhhhhquote:
Ik zie het nog even somber in. De vacatures waar ik mee bezig was zijn ingetrokken.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ellende. Hopelijk is er snel iets te vinden.
Ja idd, voor ons zat er niet veel bij.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben wel veel leuke series. En ook wel leuke films. Maar het is maar net wat je mooi vind.
Ja idd.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt veel dingen voor tieners enzo.
Daar doe ik niet aan mee maar drink wel gezellie een bakje mee.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee maar drink wel gezellie een bakje mee.
Ja ik las het. Het is ook allemaal zo onzeker nu. Maar het komt vast goed SBEquote:Op maandag 27 juli 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het nog even somber in. De vacatures waar ik mee bezig was zijn ingetrokken.
Of je legt je er wel bij neer, dat degene er geen behoefte aan heeft. Lijkt mij niet dat andere er last van moeten hebbenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar diegene staat er niet voor open en ik ben niet iemand die snel loslaat dus er moet toch een manier zijn iemand te bereiken, dan maar zo
Deze heldinquote:Op maandag 27 juli 2020 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee maar drink wel gezellie een bakje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |