abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 juli 2020 @ 10:21:16 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194276685

quote:
Dakloze Arie den Dekker steekt zichzelf ten einde raad in brand voor gemeentehuis Oss en raakt zwaargewond
OSS - De man die zich maandagochtend in brand heeft gestoken voor het gemeentehuis van Oss is Arie den Dekker (54). Dat bevestigt Marco Vullings, bij wie de dakloze Den Dekker het laatste jaar veel verbleef. ,,De politie is hier aan de deur geweest. Arie is er heel slecht aan toe. Ze denken dat hij het eind van de dag niet haalt.”

Den Dekker legde in 2018 een getuigenis af over de liquidatie op Peter Netten in Oss. In september 2018 werd daarom mogelijk wraak op hem genomen. Toen brandde het huis aan de Aengelbertlaan dat hij van de gemeente huurde compleet uit nadat er een brandbom naar binnen was gegooid. Het huis werd daarna gesloopt en Den Dekker werd door justitie ter bescherming op verschillende plekken buiten Oss ondergebracht. In april vorig jaar werd dit programma abrupt beëindigd en stond Den Dekker op straat. Hij ligt nu al bijna twee jaar in de clinch met de gemeente en andere instanties over woonruimte.


Wanhoop
Den Dekker heeft daarna tal van acties gevoerd om tot een oplossing van zijn problemen te komen. Hij werd veroordeeld voor het gooien van eieren tegen de ramen van het gemeentehuis en door het werpen van rotte vis in de centrale hal. Ook overgoot hij zich meermalen met koeienmest onder het motto: ‘Ik word hier als stront behandeld.’ Een keer eerder overgoot hij zich met benzine en dreigde hij zichzelf in brand te steken.

,,Ik heb een harde les geleerd", zei hij begin deze maand nog in een interview. ,,Gewoon je mond houden en niks meer melden bij de politie. Want ze hebben schijt aan je.”

Zwaargewond naar het ziekenhuis
Maandagochtend om 07.30 uur kreeg de brandweer een melding dat een man zich voor het gemeentehuis in brand had gestoken. Brandweer, traumahelikopter en ambulances rukten uit. De zwaargewonde Den Dekker is volgens Vullings met de helikopter naar Nijmegen gebracht.

https://www.bd.nl/oss-e-o(...)waargewond~a5057e9e/


Hier is hij bij zijn vorige actie

[ Bericht 5% gewijzigd door Paul op 27-07-2020 10:28:47 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194276735
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:21 schreef Paul het volgende:
Den Dekker legde in 2018 een getuigenis af over de liquidatie op Peter Netten in Oss.
Nooit praten tegen/met de politie. Jammer dat deze man die les te laat geleerd heeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 juli 2020 @ 10:25:32 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194276736
Triest dat het zover moet komen dat iemand zoiets doet :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 juli 2020 @ 10:26:40 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194276742
quote:
3s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Nooit praten tegen/met de politie. Jammer dat deze man die les te laat geleerd heeft.
En de criminelen ongestoord hun gang laten gaan zeker? :') :')
Deze kerel is een held!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194276754
quote:
3s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Nooit praten tegen/met de politie. Jammer dat deze man die les te laat geleerd heeft.
Wat is dat voor kinderachtig stoer geleuter?
  maandag 27 juli 2020 @ 10:30:16 #6
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194276798
Die man doet het juiste en wordt zo in de steek gelaten.

Dit is echt een schande
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194276805
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En de criminelen ongestoord hun gang laten gaan zeker? :') :')
Deze kerel is een held!
Ja een held die door een brandbom al zijn bezit is kwijtgeraakt en nu leeft als dakloze.

Maarja hij is wel een held met een schoon geweten. Daar koop je wat voor.
pi_194276815
quote:
6s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
En de criminelen ongestoord hun gang laten gaan zeker?
Zo lang ze geen onschuldige slachtoffers maken maar gewoon elkaar afknallen? Why not :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194276833
Jammer dat hij uiteindelijk degenen die hem in de kou hebben gezet op deze gruwelijke wijze een dienst bewijst. Als die mensen een geweten hadden, dan had hij uberhaupt niet in deze situatie gezeten. Zou me zeer verbazen als ze er ook maar een uurtje minder om slapen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 juli 2020 @ 10:33:07 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194276834
Hier filmpje van het stront gooien

https://www.bd.nl/oss-e-o(...)lemaal-op~a58820df6/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194276863
Wauw :{

Begin van de maand net een heel stuk over hem gelezen in NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)sdaad-meldt-a4005156

quote:
Arie den Dekker meldde een misdrijf: 'Ik zou het nooit meer doen. Al schieten ze heel Oss dood, van mij horen ze niks meer'

Getuigenbescherming
Arie den Dekker deed waarvoor overheidsdiensten in Brabant al jaren pleiten: hij meldde wat hij had gezien na een liquidatie. Daarna werd hij beveiligd door de overheid. Dat werd een ramp. ,,Niks melden. Want ze hebben schijt aan je."
  maandag 27 juli 2020 @ 10:37:31 #12
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194276878
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die man doet het juiste en wordt zo in de steek gelaten.

Dit is echt een schande
Dit ja. Walgelijk :r
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  maandag 27 juli 2020 @ 10:38:09 #13
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194276886
Lekker bezig weer de overheid.
  maandag 27 juli 2020 @ 10:38:26 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_194276888
Is toch niet te geloven.. Help je de overheid en vervolgens raak je alles kwijt omdat diezelfde overheid je in de kou laat staan. Chapeau. Zo houdt straks iedereen (terecht) z’n mond.
pi_194276907
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:35 schreef Piles het volgende:
Wauw :{

Begin van de maand net een heel stuk over hem gelezen in NRC: https://www.nrc.nl/nieuws(...)sdaad-meldt-a4005156
[..]

quote:
Hij ziet hoe zijn hond Bentley voor zijn ogen verbrandt. Den Dekker krijgt geen lucht meer en ontkomt via een raam. Zijn huis brandt tot de grond toe af. Ook zijn andere hond, Tippy, komt om in de vlammen. Als Den Dekker het verhaal vertelt, heeft hij het er weer moeilijk mee.
:'(!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194276922
De zoveelste getuige die in de kou wordt gezet. Inmiddels is het wel duidelijk; Nooit getuigen want je bent je leven en dat van je familie niet meer zeker.
pi_194276934
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is dat voor kinderachtig stoer geleuter?
Is wel zo
I will do what i must !!
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 10:42:25 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_194276951
In Nederland moet je geen klokkenluider zijn, de regering geeft geen fuck.
  maandag 27 juli 2020 @ 10:43:08 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194276960
Verbaast me niks, getuigenbescherming in Nederland komt bedroevend vaak slecht in het nieuws.

quote:
Op een gegeven moment heb ik de opdracht ook weer teruggegeven, omdat ik er met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) niet uitkwam. Het optuigen van de beveiligingsmaatregelen ging traag, en via De Telegraaf lekte uit dat de kroongetuige anonieme advocaten had gevonden. Zij wisten binnen no-time dat het om mij ging en dan zouden de boeven het ook kunnen weten.”

Wat volgt is een monoloog van de advocaat over de traagheid waarmee veiligheidsmaatregelen voor hem, zijn kantoorgenoten en het kantoorpand worden geïmplementeerd. Belletjes worden niet beantwoord, afspraken niet nagekomen. De advocaat dreigt er dan mee te stoppen. Kennelijk wakker geschrokken besluit de Nederlandse overheid om nu écht door te pakken. In december 2019 zit de advocaat om tafel met een directeur Nationale Crisisbeheersing van de NCTV, een hoofdofficier van justitie, een afvaardiging van de politie en een generaal van de Koninklijke Marechaussee. Ook de kantoorkat van de advocaat loopt de ruimte binnen. De aanwezigen lachen als ze horen dat de kat al is omgedoopt tot ‘Taghi’. Die opmerking breekt het ijs. ,,Geld speelt geen rol”, zegt de hoofdofficier. Vanaf dat moment komt de overheid haar afspraken na, en wordt de beveiliging goed geregeld.
Dit was nota bene na de liquidatie van, Nabil's eerste advocaat, Derk van Wiersum.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-vries~ab90b7aa2/

In Nederland ben je gewoon beter af als je je mond houdt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194277147
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
In Nederland moet je geen klokkenluider zijn, de regering geeft geen fuck.
Als ze er niks om geven dan maakt het allemaal niks uit, maar het is nog erger. Je wordt als stront behandeld wordt gekleineerd, geestelijk helemaal uitgewrongen en als je dan zelfmoord pleegt boeit het niemand.

Van mij krijgt de politie ook niks meer te horen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194277273
Wat een triest verhaal. RIP.

Dan kun je nog beter dader [of asieleiser] zijn in dit land, de hulp komt je van alle kanten aangewaaid dat je ook maar niks tekort komt tijdens, en achteraf leven als God in Frankrijk.
pi_194277344
Trieste zaak.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 juli 2020 @ 11:14:45 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194277357
RIP ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194277415
Vanochtend al wakker geschud door brandweer en de heli die heel laag over vloog (woon er letterlijk een straat achter) en kwam rond 07.45u langs het gemeentehuis gereden, maar toen was alles al afgezet door de brandweer.

Ken de man verder niet, maar dit is natuurlijk compleet faalbeleid van de gemeente en instanties. Meerdere malen heeft hij publiekelijk om hulp geschreeuwd door zich bij het gemeentehuis op 'ludieke' wijze kenbaar te maken, maar dit is echt om heel verdrietig van te worden :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')