abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194893239
Geen afstandsregels tot 5000 man? :O
Dat loopt sowieso verkeerd!
Cindy De Vuyst
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 23:30:43 #277
236264 crew  capricia
pi_194893392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:24 schreef einzeinz het volgende:
Juist. En daarom kan de rest van Frankrijk mss wel weer in quarantaine.
Maar goed. Mensen hebben hun knuffel feestje weer gehad. Of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194893913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 23:24 schreef einzeinz het volgende:
Ik betwijfel of er echt een verschil is tussen bijv 100 feestjes van 50 man of eentje van 5000. Beide keren houden mensen toch een beetje hun eigen bubble. En als ze dat minder doen in het geval van 5000 dan is de blootstelling per persoon ook weer minder.

Dat het sowieso verkeerd loopt lijkt mij voorbarig.
I'll give you something to do
pi_194901325
Meanwhile gaat tomo dit weekend gelukkig precies zoals ik verwachte/hoopte - voordat ze op regels gingen lette hugde echt iedereen en heb ongeveer 15 mensen ge free hugged, en nu doet nog iedereen gewoon normaal lekker gek en danst en doet raar en hooguit 1,5 decimeter lol

Het is gezellig! 😂
#WeesGeenWhales
pi_194902158
Wat is iedereen toch bang gemaakt voor COVID 19, de kans als je besmet wordt dat je overlijdt is kleiner dan een normale griep als je daarvoor niet ingeënt bent, bij een normale griep is de effectiviteit van de griepprik gemiddeld 50 procent, dus komt er een vaccin, dan overlijden er nog steeds mensen aan COVID 19.
pi_194961627
Ik sta op dit moment in een stadje net boven Parijs maar hier is geen Corona hoor.
Wel mondkapje op als je loopt trouwens in de kroeg.
Overdag op kantoor ook de gehele dag een mondkapje op, maar kom op. 😂

[ Bericht 2% gewijzigd door Fukushima op 08-09-2020 22:21:06 ]
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  dinsdag 8 september 2020 @ 22:40:26 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194962457
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Ik sta op dit moment in een stadje net boven Parijs maar hier is geen Corona hoor.
[ afbeelding ]
Mondkapje op tijdens lopen heeft toch totaal geen effect meer als het gewoon af mag in de situatie zoals op de foto.

:')
pi_194962822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze hebben daar alle afstand afgeschaft tot 5000 mensen toch?
#WeesGeenWhales
pi_194963012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja ze hebben daar alle afstand afgeschaft tot 5000 mensen toch?
Klopt ja, toch heb ik daar nog niet gehoord dat alle clubs zomaar open mogen daar. Maar waarom dan niet? Het eerste land wat echt popzalen en discotheken toelaat krijgt waarschijnlijk wel een stormvloed aan toerisme.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_194963481
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:09 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Klopt ja, toch heb ik daar nog niet gehoord dat alle clubs zomaar open mogen daar. Maar waarom dan niet? Het eerste land wat echt popzalen en discotheken toelaat krijgt waarschijnlijk wel een stormvloed
aan toerisme.
China (Shanghai, Shenzhen etc) zijn ze alweer open al maanden op volle capaciteit. Maar dat kunnen ze omdat ze geen toeristen binnenlaten.

Oost europa en dergelijke ontvangen idd redelijk wat toeristen nu ja 😂 en remember chersonissos? 😂

Overigens begreep ik juist dat in niet rode gebieden in Frankrijk de concertzalen enzo wel mochten tot 5000 man zonder afstand als ze maar een mondvod dragen...
#WeesGeenWhales
pi_194963545
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

China (Shanghai, Shenzhen etc) zijn ze alweer open al maanden op volle capaciteit. Maar dat kunnen ze omdat ze geen toeristen binnenlaten.

Oost europa en dergelijke ontvangen idd redelijk wat toeristen nu ja 😂 en remember chersonissos? 😂

Overigens begreep ik juist dat in niet rode gebieden in Frankrijk de concertzalen enzo wel mochten tot 5000 man zonder afstand als ze maar een mondvod dragen...
Ja mondkapje is heilig hier. Maar alleen zolang ik een biertje in mijn handen heb is het goed... kansloos
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_194963674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 23:59 schreef Fukushima het volgende:

[..]

Ja mondkapje is heilig hier. Maar alleen zolang ik een biertje in mijn handen heb is het goed... kansloos
Zou er graag wonen nu.

Hoewel, Frans 🤮
#WeesGeenWhales
pi_194964172
Verplichte (door het rijk gesubsidieerde) temperatuurmeetinstrumenten en een leeftijdslimiet zouden dit toch wel mogelijk moeten maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')