Juist. En daarom kan de rest van Frankrijk mss wel weer in quarantaine.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:24 schreef einzeinz het volgende:
Geen afstandsregels tot 5000 man?
Dat loopt sowieso verkeerd!
Ik betwijfel of er echt een verschil is tussen bijv 100 feestjes van 50 man of eentje van 5000. Beide keren houden mensen toch een beetje hun eigen bubble. En als ze dat minder doen in het geval van 5000 dan is de blootstelling per persoon ook weer minder.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:24 schreef einzeinz het volgende:
Geen afstandsregels tot 5000 man?
Dat loopt sowieso verkeerd!
Mondkapje op tijdens lopen heeft toch totaal geen effect meer als het gewoon af mag in de situatie zoals op de foto.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Ik sta op dit moment in een stadje net boven Parijs maar hier is geen Corona hoor.
Wel mondkapje op als je loopt trouwens in de kroeg.
Overdag op kantoor ook de gehele dag een mondkapje op, maar kom op. 😂
[ afbeelding ]
Ja ze hebben daar alle afstand afgeschaft tot 5000 mensen toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:07 schreef Fukushima het volgende:
Ik sta op dit moment in een stadje net boven Parijs maar hier is geen Corona hoor.
Wel mondkapje op als je loopt trouwens in de kroeg.
Overdag op kantoor ook de gehele dag een mondkapje op, maar kom op. 😂
[ afbeelding ]
Klopt ja, toch heb ik daar nog niet gehoord dat alle clubs zomaar open mogen daar. Maar waarom dan niet? Het eerste land wat echt popzalen en discotheken toelaat krijgt waarschijnlijk wel een stormvloed aan toerisme.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja ze hebben daar alle afstand afgeschaft tot 5000 mensen toch?
China (Shanghai, Shenzhen etc) zijn ze alweer open al maanden op volle capaciteit. Maar dat kunnen ze omdat ze geen toeristen binnenlaten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:09 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Klopt ja, toch heb ik daar nog niet gehoord dat alle clubs zomaar open mogen daar. Maar waarom dan niet? Het eerste land wat echt popzalen en discotheken toelaat krijgt waarschijnlijk wel een stormvloed
aan toerisme.
Ja mondkapje is heilig hier. Maar alleen zolang ik een biertje in mijn handen heb is het goed... kansloosquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:50 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
China (Shanghai, Shenzhen etc) zijn ze alweer open al maanden op volle capaciteit. Maar dat kunnen ze omdat ze geen toeristen binnenlaten.
Oost europa en dergelijke ontvangen idd redelijk wat toeristen nu ja 😂 en remember chersonissos? 😂
Overigens begreep ik juist dat in niet rode gebieden in Frankrijk de concertzalen enzo wel mochten tot 5000 man zonder afstand als ze maar een mondvod dragen...
Zou er graag wonen nu.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:59 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja mondkapje is heilig hier. Maar alleen zolang ik een biertje in mijn handen heb is het goed... kansloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |