Geen idee, RTL XL of zo?quote:Op zondag 26 juli 2020 20:18 schreef Themonk5 het volgende:
Op welke streamingservice kan je dit kijken?
.Prima hoorquote:Op zondag 26 juli 2020 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar we laten het gewoon staan want straks is het weer normaal
Ja het was niet alsof die andere twee toen nog leefdenquote:
Dat ook ja. Ik had dit ook geweten als er 2 anderen nog levenden wetenschappers hadden gestaan...quote:Op zondag 26 juli 2020 20:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja het was niet alsof die andere twee toen nog leefden
Prima Bosquote:Op zondag 26 juli 2020 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Joling, dat riep ik al voordat de antwoorden kwamen
Ik keek ook nog geen soundmixshow in 1985quote:
Maar ik heb uberhaupt nog nooit de Soundmixshow gekekenquote:Op zondag 26 juli 2020 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik keek ook nog geen soundmixshow in 1985
Ja, ik dus wel. Inclussief die finale die bekend werd door het platleggen van het telefoonverkeerquote:Op zondag 26 juli 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik heb uberhaupt nog nooit de Soundmixshow gekeken
Jimi is toch zelfmoord? Of nouja, zelfbewust overdosis risicodrugs.quote:
Nee hoor..quote:
Hmmja, kan ook. Ik vind de grens tussen overdosis en moord altijd wat vaag.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor..
Hendrix stierf in het Samarkand Hotel in Londen op 18 september 1970 op 27-jarige leeftijd, nadat hij als gevolg van een overdosis slaappillen en het drinken van wat wijn in een coma was geraakt.
Dat is hier ook nooit echt opgehelderd...quote:Op zondag 26 juli 2020 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmmja, kan ook. Ik vind de grens tussen overdosis en moord altijd wat vaag.
sinds het bij rtl is lijken ze wel vaker te winnen voor mn gevoelquote:Op zondag 26 juli 2020 21:06 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, is het lang geleden dat dit gebeurd is?
Vorige week speelde ook al iemand iedereen weg.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:06 schreef Postbus100 het volgende:
Zo, is het lang geleden dat dit gebeurd is?
Quiz met ballenGodquote:
De juiste term is gewoon 'kutmuziek' inderdaad, als het bijvoorbeeld over de 3Js of Stef Ekkel gaat.quote:
ga jij niet overquote:Op zondag 26 juli 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De juiste term is gewoon 'kutmuziek' inderdaad, als het bijvoorbeeld over de 3Js of Stef Ekkel gaat.
ah ja google geeft dat idd ook aan.quote:
Toen ze A noemde als thriller schrijver wist ik dat het C wasquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja google geeft dat idd ook aan.
Die C zei mij ook niets
goed bezigquote:Op zondag 16 augustus 2020 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ze A noemde als thriller schrijver wist ik dat het C was
moeders was overduidelijk Nijmegen aan het roepen toen ik dr aan de telefoon had maar dan hadden die straten boven aan niet geklopt.quote:
gelukkig beiden foutquote:
Ik kijk morgen wel...quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week de laatste uitzending alweer😳.
Die doos was er snel uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:12 schreef Alfje het volgende:
Die vrouw die riep "Luxemburg is veel kleiner" bij die vraag met de contouren van een land. Tijd lang niet meer zo hard gelachen.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Meer dan een ton verspelen met twee hulplijnen over op Roekoe Roekoe van Fred van Leer...
Dat is wel balen danquote:Op maandag 2 november 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
De postcode prijs viel iets, net iets , te ver vanaf mijn woning
Ik zag het. Hier maar anderhalve km vandaan. Nog in een rijkere buurt ook...quote:Op maandag 2 november 2020 05:54 schreef Justin_Case het volgende:
De postcode prijs viel iets, net iets , te ver vanaf mijn woning
Luistert zeker alleen radio4quote:
Die heeft vandaag een blue monday, als iedereen hem daardoor uitlacht.quote:Op zondag 15 november 2020 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Hahaaaaaaa deze IT'er
Niet weten wat Black Friday is
Eerste vraag fout
Ja soms wint er wel eens iemand...quote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef RipCity het volgende:
Wat een pruts show is dit? Wint er uberhaupt wel eens ooit iemand? kijk nou al 3 weken en elke keer weer: ja tot volgende week. Niks aan zo.
Ik zit dit seizoen op de tribune en sprak een kandidaat hierover, zij zei ook dat je op de tribune ook denkt 'zou ik nooit doen..' maar als je daar staat toch bevangen wordt door onzekerheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:55 schreef Arcee het volgende:
Ik begrijp niet waarom deelnemers hun escapes zo makkelijk inzetten. Bewaar die voor vragen waar je echt geen flauw benul hebt.
Zoals die vrouw deze week die perfect het antwoord op de vraag "Hoeveel even priemgetallen zijn er?" beredeneerde, maar voor de zekerheid toch een escape inzette. Om uiteindelijk te falen bij 1 tegen 1 waar ze met een escape een ton zou hebben gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |