abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 12:47:58 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194265936
quote:
Omgekomen tiener Zuiderwoude is 14-jarig meisje uit Marken

ZUIDERWOUDE - De tiener die zaterdagochtend op de Zeedijk in Zuiderwoude vermoedelijk door een verkeersongeval om het leven kwam, is een 14-jarig meisje uit Marken (Noord-Holland). Dat meldt de politie. Die denkt dat ze werd aangereden en dat de bestuurder na het ongeval is doorgereden. Het meisje werd rond 04.00 uur aangetroffen in hoog gras langs de dijk richting Marken. Reanimatie mocht niet meer baten.



Het meisje was eerder als vermist opgegeven. De politie denkt dat ze werd aangereden, omdat er in de buurt remsporen zijn gevonden. Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. „Het onderzoek zet zich in volle breedte voort”, aldus de politie.

https://www.telegraaf.nl/(...)ig-meisje-uit-marken
quote:
Heel Marken uitgekamd: vier auto’s onder loep voor dood meisje (14)

ZUIDERWOUDE - In verband met de dood van een 14-jarig meisje uit Marken heeft de politie nog eens drie auto’s in beslag genomen voor onderzoek. De tiener werd zaterdagochtend rond 04.00 uur gevonden in de berm langs de Zeedijk in Zuiderwoude. De politie denkt dat ze is aangereden en dat de bestuurder is doorgereden. Eerder werd al bekend dat er een auto uit Uitdam wordt onderzocht.

Volgens een politiewoordvoerder komen de drie andere auto’s uit Marken. In het onderzoek is gekeken naar voertuigen met „verse schade” in de omgeving. Ze zijn afgevoerd naar het politiebureau. Ook is er gesproken met de eigenaren van de auto’s, maar zij zijn nog geen verdachte.

Een motoragent heeft dit weekend alle auto’s in de omgeving, op Marken en in Uitdam, onderzocht, meldde NH Nieuws eerder.

De politie hoopt verder dat getuigen of betrokkenen zich melden om te kunnen achterhalen wat er precies is gebeurd. In de buurt van het slachtoffer zijn remsporen gevonden, waardoor het vermoeden bestaat dat ze is aangereden.

Vermoedelijk liep ze op of langs de weg. Het meisje was al eerder als vermist opgegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dood-meisje-14
-------------------------

:{ :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194265954
Zaterdagnacht en doorrijden, zal wel weer een dronken idioot zijn geweest.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 12:53:25 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194265965
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Zaterdagnacht en doorrijden, zal wel weer een dronken idioot zijn geweest.
Grote kans ja. Als je bezopen achter het stuur zit ben je al een klootzak. Maar als je iemand in de berm laat liggen na een aanrijding ben je een nog grotere klootzak.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194266000
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Grote kans ja. Als je bezopen achter het stuur zit ben je al een klootzak. Maar als je iemand in de berm laat liggen na een aanrijding ben je een nog grotere klootzak.
Klopt, gewoon levenslang vast. Je hebt de kans gehad om een normaal mens te zijn, maar als je dit soort beslissingen maakt dan verdien je het niet meer.
  Spellchecker zondag 26 juli 2020 @ 12:59:14 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194266013
Stel he, dat je zo'n ongeluk veroorzaakt (met je zatte en/of doorgesnoven dan wel lachgasverdoofde kop) en je bent ""in paniek"" naar huis gereden en vandaag wordt jouw auto opgehaald want schade ... dan beken je dat toch?
  zondag 26 juli 2020 @ 13:01:43 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194266036
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:59 schreef maily het volgende:
Stel he, dat je zo'n ongeluk veroorzaakt (met je zatte en/of doorgesnoven dan wel lachgasverdoofde kop) en je bent ""in paniek"" naar huis gereden en vandaag wordt jouw auto opgehaald want schade ... dan beken je dat toch?
Alleen als er niet meer te ontkennen valt.
  zondag 26 juli 2020 @ 13:06:42 #7
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194266074
Alle auto’s controleren lukt toch nooit, zullen er heel wat binnen staan. Wel goed dat ze relatief grondig zoeken iig...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 26 juli 2020 @ 13:07:49 #8
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194266080
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:59 schreef maily het volgende:
Stel he, dat je zo'n ongeluk veroorzaakt (met je zatte en/of doorgesnoven dan wel lachgasverdoofde kop) en je bent ""in paniek"" naar huis gereden en vandaag wordt jouw auto opgehaald want schade ... dan beken je dat toch?
Ja , ik ben ook wel eens dronken naar huis gereden en tegen een stoepje aan met het wiel
En met de fiets niet in staat tussen een doorgang van ruim een meter breed door te fietsen en dan vallen , zonder dat er iemand bij was
ongelooflijk hoe weinig je kunt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 26 juli 2020 @ 13:08:19 #9
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194266082
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:06 schreef Tyr80 het volgende:
Alle auto’s controleren lukt toch nooit, zullen er heel wat binnen staan. Wel goed dat ze relatief grondig zoeken iig...
komt toch uit
De bestuurder die verraad zichzelf
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194266085
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:59 schreef maily het volgende:
Stel he, dat je zo'n ongeluk veroorzaakt (met je zatte en/of doorgesnoven dan wel lachgasverdoofde kop) en je bent ""in paniek"" naar huis gereden en vandaag wordt jouw auto opgehaald want schade ... dan beken je dat toch?
Als je er dan toch mee weg wilt komen zou ik een beschadigde auto ook zo goed mogelijk verstoppen.
  zondag 26 juli 2020 @ 13:09:32 #11
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194266091
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Als je er dan toch mee weg wilt komen zou ik een beschadigde auto ook zo goed mogelijk verstoppen.
Dan zien de buren dat jouw auto weg is , dat is ook opvallend
en dat er geen andere komt

of dat jij opeens een andere hebt gekocht
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194266111
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan zien de buren dat jouw auto weg is , dat is ook opvallend
en dat er geen andere komt
Niet als je bijvoorbeeld al sowieso een eigen garage of terrein (in die omgeving zo te zien niet ongebruikelijk) hebt.

Sowieso, het is natuurlijk laagdrempelig om voor zover mogelijk alle auto's in twee dorpjes te controleren, maar wie zegt dat de dader daar vandaan komt?
pi_194266211
Na een ongeval doorrijden... wat een volstrekt minderwaardig mens ben je dan :{

Zal wel weer zo'n doorgesnoven, egoïstische klootzak zijn die er met een advocaat een zo laag mogelijke straf gaat proberen uit te slepen :X
pi_194266233
Ben trouwens wel benieuwd naar meer achtergrond van het meisje. Hoorde dat ze van huis was weggelopen. Waarom? Wat speelde er?
  Redactie Frontpage zondag 26 juli 2020 @ 13:48:42 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194266442
Gadverdamme wat een kutsituatie zeg. Als vader gaat me dit door merg en been.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 26 juli 2020 @ 13:53:03 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194266477
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:22 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Na een ongeval doorrijden... wat een volstrekt minderwaardig mens ben je dan :{

Zal wel weer zo'n doorgesnoven, egoïstische klootzak zijn die er met een advocaat een zo laag mogelijke straf gaat proberen uit te slepen :X
Wellicht dronken en meldt hij zich daarom later pas?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194266704
Dit is een raar verhaal.

Rond half vier 's nachts wordt een 14 jarig meisje als vermist opgegeven.
Wanneer de politie naar het huis rijdt vinden ze onderweg het meisje.

Een kind van 14 dat diep in de nacht vermist raakt, beetje bizar.
  zondag 26 juli 2020 @ 14:19:37 #18
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194266771
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

komt toch uit
De bestuurder die verraad zichzelf
Voor iemand die nog opgeleid is met een liniaal schrijft u verdomd slecht.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194267040
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze zomaar eventjes 4 auto's in beslag kunnen nemen voor onderzoek. Wie neemt de kosten van vervangend vervoer etc op zich, als blijkt dat er met deze auto's niks is gebeurd?
  zondag 26 juli 2020 @ 14:47:08 #20
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194267090
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:42 schreef Carlos93 het volgende:
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze zomaar eventjes 4 auto's in beslag kunnen nemen voor onderzoek. Wie neemt de kosten van vervangend vervoer etc op zich, als blijkt dat er met deze auto's niks is gebeurd?
op NOS staat ook nog eens dat een aanrijding niet zeker is.
Ze krijgen mijn auto niet zo maar mee, ze maken maar een afspraak wanneer ze hem willen onderzoeken.
Tot nooit .......
pi_194267122
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:24 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar meer achtergrond van het meisje. Hoorde dat ze van huis was weggelopen. Waarom? Wat speelde er?
AVG.

Gaan we dus niets over horen.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:42 schreef Carlos93 het volgende:
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze zomaar eventjes 4 auto's in beslag kunnen nemen voor onderzoek. Wie neemt de kosten van vervangend vervoer etc op zich, als blijkt dat er met deze auto's niks is gebeurd?
Ze kunnen ook je auto/fiets/brommer vorderen.
pi_194267123
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:47 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

op NOS staat ook nog eens dat een aanrijding niet zeker is.
Ze krijgen mijn auto niet zo maar mee, ze maken maar een afspraak wanneer ze hem willen onderzoeken.
Ik denk dat de eigenaren van deze auto's iets hebben dat heet fatsoen. Ze hebben waarschijnlijk de auto vrijwillig afgestaan omdat (sowieso 3) weten er niks mee te maken hebben en ze medeleven tonen en ook zo snel mogelijk een antwoord willen geven aan de nabestaanden.

Maar jij bent natuurlijk een stoere jongen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2020 14:51:47 ]
  zondag 26 juli 2020 @ 14:52:31 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194267134
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:51 schreef Nober het volgende:

[..]

AVG.

Gaan we dus niets over horen.
AVG?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 26 juli 2020 @ 14:53:31 #24
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194267149
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:51 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik denk dat de eigenaren van deze auto's iets hebben dat heet fatsoen. Ze hebben waarschijnlijk de auto vrijwillig afgestaan omdat (sowieso 3) weten er niks mee te maken hebben en ze medeleven tonen en ook zo snel mogelijk een antwoord willen geven aan de nabestaanden.

Maar jij bent natuurlijk een stoere jongen :')
ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk als ik onschuldig ben. Heeft niets met stoer te maken of medeleven te maken.

Ze mogen mijn auto best onderzoeken (als ze mijn alibi onvoldoende vinden). Direct en over twee uur gewassen terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Speekselklier op 26-07-2020 15:04:52 ]
Tot nooit .......
pi_194267158
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk. geef niets met stoer te maken. Ze mogen mijn auto best onderzoeken. Direct en maandagochtend gewassen terug.
En daarom zijn er mensen met fatsoen.
pi_194267159
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk. Heeft niets met stoer te maken.

Ze mogen mijn auto best onderzoeken. Direct en over twee uur gewassen terug.
Dat inderdaad. En vooraf foto's van alle mogelijke posities, om er zeker van te zijn dat er geen extra schade gemaakt wordt, naast de al bestaande schade.
pi_194267229
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:14 schreef Za het volgende:
Dit is een raar verhaal.

Rond half vier 's nachts wordt een 14 jarig meisje als vermist opgegeven.
Wanneer de politie naar het huis rijdt vinden ze onderweg het meisje.

Een kind van 14 dat diep in de nacht vermist raakt, beetje bizar.
Volgens dit artikel was ze mogelijk al eerder op de avond vermist.
Ze was volgens getuigen die meegeholpen hebben met zoeken niet thuisgekomen en had ook geen telefoon bij zich.

"Niet thuisgekomen
De man was gisteravond met zijn vrienden een avondje drinken, toen hij rond 1.00 uur met een vriendin op huis aan ging. Ze stonden nog even te kletsen op straat, toen ze werden aangesproken door een vrouw: vermoedelijk de moeder van het het slachtoffer. "Ze vroeg of we mee wilden helpen zoeken, want ze was niet thuisgekomen en had geen telefoon bij zich."

"Volgens cafébaas Dick Korndijk had een van zijn medewerkers vlak voor het fatale ongeluk nog contact gehad met het meisje. "Dit komt natuurlijk binnen als een bom, zeker in zo'n kleine gemeenschap als hier."

Korndijk kan er met zijn pet niet bij. "Het is zeker een uur lopen vanaf hier naar het punt waar ze is gevonden. Echt ver."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)slaat-in-als-een-bom
pi_194267362
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:59 schreef FYazz het volgende:

Volgens dit artikel was ze mogelijk al eerder op de avond vermist.
Ze was volgens getuigen die meegeholpen hebben met zoeken niet thuisgekomen en had ook geen telefoon bij zich.

"Niet thuisgekomen
De man was gisteravond met zijn vrienden een avondje drinken, toen hij rond 1.00 uur met een vriendin op huis aan ging. Ze stonden nog even te kletsen op straat, toen ze werden aangesproken door een vrouw: vermoedelijk de moeder van het het slachtoffer. "Ze vroeg of we mee wilden helpen zoeken, want ze was niet thuisgekomen en had geen telefoon bij zich."

"Volgens cafébaas Dick Korndijk had een van zijn medewerkers vlak voor het fatale ongeluk nog contact gehad met het meisje. "Dit komt natuurlijk binnen als een bom, zeker in zo'n kleine gemeenschap als hier."

Korndijk kan er met zijn pet niet bij. "Het is zeker een uur lopen vanaf hier naar het punt waar ze is gevonden. Echt ver."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)slaat-in-als-een-bom
Midden in de nacht, 14 jaar oud "want ze was niet thuisgekomen", geen telefoon bij zich.

Het is vreemd.
  zondag 26 juli 2020 @ 15:28:29 #29
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194267506
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk als ik onschuldig ben. Heeft niets met stoer te maken of medeleven te maken.

Ze mogen mijn auto best onderzoeken (als ze mijn alibi onvoldoende vinden). Direct en over twee uur gewassen terug.
Gelukkig kunnen ze hem gewoon vorderen. Niet dat je nog zo’n grote mond hebt als de recherche voor je neus staat, toetsenbordridder :')
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zondag 26 juli 2020 @ 15:29:54 #30
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194267525
Lekker hypothetisch ook maar sowieso in zo’n tragische zaak je druk maken om je auto een paar dagen kwijt zijn :') :') :')
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194267562
Vind het ook maar een raar verhaal.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  zondag 26 juli 2020 @ 15:40:01 #32
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_194267617
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:51 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik denk dat de eigenaren van deze auto's iets hebben dat heet fatsoen. Ze hebben waarschijnlijk de auto vrijwillig afgestaan omdat (sowieso 3) weten er niks mee te maken hebben en ze medeleven tonen en ook zo snel mogelijk een antwoord willen geven aan de nabestaanden.
Dit dus.

Ik denk dat die inbeslagnames vooral een signaal zijn naar de doorrijder dat hij vroeg of laat tegen de lamp loopt.
  zondag 26 juli 2020 @ 15:40:40 #33
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194267620
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Gelukkig kunnen ze hem gewoon vorderen. Niet dat je nog zo’n grote mond hebt als de recherche voor je neus staat, toetsenbordridder :')
vorderen zonder enig aanknopingspunt? Ik wens ze heel veel succes.

Ik ben geen verdachte en ze weten niet eens of er een aanrijding is geweest. Ben heel venieuwd naar de vordering.

Op welke manier denken jullie dat ik de nabestaanden help door mijn auto mee te geven? Zullen we alle auto's in Nederland bij de politie op de dam zetten?

[ Bericht 5% gewijzigd door Speekselklier op 26-07-2020 15:45:56 ]
Tot nooit .......
  zondag 26 juli 2020 @ 15:43:56 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194267640
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:15 schreef Za het volgende:

[..]

Midden in de nacht, 14 jaar oud "want ze was niet thuisgekomen", geen telefoon bij zich.

Het is vreemd.
:')

We is toch niets vreemds aan man. Kind had geen telefoon bij en is s'avonds niet thuisgekomen dus bezorgde moeder was op z'n laatst om 01:00 al aan het zoeken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 26 juli 2020 @ 15:46:59 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_194267666
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker hypothetisch ook maar sowieso in zo’n tragische zaak je druk maken om je auto een paar dagen kwijt zijn :') :') :')
Nou ja, als je vrouw op knappen staat of je een ziek kind of zieke ouder hebt, of gewoon voor je baan veel moet reizen dan is het ontzettend kut. Ik neem aan trouwens dat de kosten voor vervangend vervoer dan te verhalen zijn of er een standaard-compensatie voor staan vanuit de politie, net als bij gevallen dat iemand onterecht vastzit.
pi_194267693
Ik vind het wel vreemd dat een tiener geen telefoon bij zich heeft erg vreemd zelfs.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 15:52:10 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194267705
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou ja, als je vrouw op knappen staat of je een ziek kind of zieke ouder hebt, of gewoon voor je baan veel moet reizen dan is het ontzettend kut. Ik neem aan trouwens dat de kosten voor vervangend vervoer dan te verhalen zijn of er een standaard-compensatie voor staan vanuit de politie, net als bij gevallen dat iemand onterecht vastzit.
Dit ja. Tis bijzonder kut dat ze de auto meenemen omdat er een deukje in zit. Ik zou iig wel een advocaat raadplegen. Niet om de boel dwars te zitten maar om te zorgen dat alles goed geregeld is en de auto zsm weer terug is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194267708
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:43 schreef Dven het volgende:

:')

We is toch niets vreemds aan man. Kind had geen telefoon bij en is s'avonds niet thuisgekomen dus bezorgde moeder was op z'n laatst om 01:00 al aan het zoeken.
Om 1 uur al?
Wat doet een meisje van 14 's nachts in een café?
  zondag 26 juli 2020 @ 15:52:55 #39
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194267710
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat een tiener geen telefoon bij zich heeft erg vreemd zelfs.
wie zegt er dat ze geen telefoon had? het is alleen wat lastig bellen als je dood bent.
Tot nooit .......
  Spellchecker zondag 26 juli 2020 @ 15:54:53 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194267725
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat een tiener geen telefoon bij zich heeft erg vreemd zelfs.
Ze was al vermist/weggelopen. Die wou niet gevonden worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 15:55:41 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194267732
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:52 schreef Za het volgende:

[..]

Om 1 uur al?
Wat doet een meisje van 14 's nachts in een café?
Toen was ze al gaan zoeken. Dus lijkt mij dat ze al veel eerder thuis had moeten zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 26 juli 2020 @ 15:59:30 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194267764
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:52 schreef Za het volgende:

[..]

Om 1 uur al?
Wat doet een meisje van 14 's nachts in een café?
Jouw woorden dat zij 's nachts in een café was. Wat in zeer kleine gemeenschappen overigens absoluut niet iets abnormaals is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194267804
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:59 schreef Dven het volgende:

Jouw woorden dat zij 's nachts in een café was. Wat in zeer kleine gemeenschappen overigens absoluut niet iets abnormaals is.
"Volgens cafébaas Dick Korndijk had een van zijn medewerkers vlak voor het fatale ongeluk nog contact gehad met het meisje. "Dit komt natuurlijk binnen als een bom, zeker in zo'n kleine gemeenschap als hier."
Korndijk kan er met zijn pet niet bij. "Het is zeker een uur lopen vanaf hier naar het punt waar ze is gevonden. Echt ver."


Meisje, 14, midden in de nacht in café contact met barmannen, zonder telefoon, heel gewoon.
  zondag 26 juli 2020 @ 16:07:10 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194267819
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:05 schreef Za het volgende:

[..]

"Volgens cafébaas Dick Korndijk had een van zijn medewerkers vlak voor het fatale ongeluk nog contact gehad met het meisje. "Dit komt natuurlijk binnen als een bom, zeker in zo'n kleine gemeenschap als hier."
Korndijk kan er met zijn pet niet bij. "Het is zeker een uur lopen vanaf hier naar het punt waar ze is gevonden. Echt ver."


Meisje, 14, midden in de nacht in café contact met barmannen, zonder telefoon, heel gewoon.
Oke man.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 26 juli 2020 @ 16:45:51 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194268147
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:05 schreef Za het volgende:

[..]

"Volgens cafébaas Dick Korndijk had een van zijn medewerkers vlak voor het fatale ongeluk nog contact gehad met het meisje. "Dit komt natuurlijk binnen als een bom, zeker in zo'n kleine gemeenschap als hier."
Korndijk kan er met zijn pet niet bij. "Het is zeker een uur lopen vanaf hier naar het punt waar ze is gevonden. Echt ver."


Meisje, 14, midden in de nacht in café contact met barmannen, zonder telefoon, heel gewoon.
Er staat niet bij dat het midden in de nacht is geweest.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 26 juli 2020 @ 16:46:27 #46
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_194268159
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 12:59 schreef maily het volgende:
Stel he, dat je zo'n ongeluk veroorzaakt (met je zatte en/of doorgesnoven dan wel lachgasverdoofde kop) en je bent ""in paniek"" naar huis gereden en vandaag wordt jouw auto opgehaald want schade ... dan beken je dat toch?
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Als je er dan toch mee weg wilt komen zou ik een beschadigde auto ook zo goed mogelijk verstoppen.
Of vandaag of morgen, wanneer je nuchter en gewassen bent, er schade overheen maken zodat het niet opvalt als je hem wegbrengt / laat slepen voor reparatie
  zondag 26 juli 2020 @ 16:48:34 #47
204633 Fred2
Kritisch
pi_194268177
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk als ik onschuldig ben. Heeft niets met stoer te maken of medeleven te maken.

Ze mogen mijn auto best onderzoeken (als ze mijn alibi onvoldoende vinden). Direct en over twee uur gewassen terug.
Je zou eens wat over hebben voor een ander...
So we just called him Fred too
  Spellchecker zondag 26 juli 2020 @ 16:50:35 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194268194
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 14:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik ga maandag niet met de bus naar mijn werk als ik onschuldig ben. Heeft niets met stoer te maken of medeleven te maken.

Ze mogen mijn auto best onderzoeken (als ze mijn alibi onvoldoende vinden). Direct en over twee uur gewassen terug.
Als jij daar zo'n stennis over maakt maak je jezelf alleen maar verdachter.
pi_194268214
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:40 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

vorderen zonder enig aanknopingspunt? Ik wens ze heel veel succes.

Ik ben geen verdachte en ze weten niet eens of er een aanrijding is geweest. Ben heel venieuwd naar de vordering.

Op welke manier denken jullie dat ik de nabestaanden help door mijn auto mee te geven? Zullen we alle auto's in Nederland bij de politie op de dam zetten?
:') Je hoeft geen verdachte te zijn voor een beslaglegging. Ze kunnen alles inbeslagnemen ter waarheidsvinding, staat gewoon in het wetboek. Je hebt geen poot om op te staan.
pi_194268386
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker hypothetisch ook maar sowieso in zo’n tragische zaak je druk maken om je auto een paar dagen kwijt zijn :') :') :')
Nou ja.
Je zult maar afhankelijk zijn van die auto omdat je bijvoorbeeld slecht ter been bent.
Of op een bepaalde locatie, of tijdstip, werk hebt waarbij het OV geen optie is.
Om maar eens wat te noemen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')