Dat was een leuk filmpje. Hmmm. Dat stukje wat hij zong was dus autotune?quote:Op zondag 26 juli 2020 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wetenschappelijker uitgelegd
Sowieso een leuk kanaal om te volgen.
Dat is 100% autotunequote:Op zondag 26 juli 2020 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was een leuk filmpje. Hmmm. Dat stukje wat hij zong was dus autotune?
Dan is Symphony of Science dus autotune?
zoals deze?
aha!quote:
Ja, zij is bijna de "uitvinder" van het genrequote:Op zondag 26 juli 2020 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
aha!
Dan was Believe van Cher ook vol van autotune? Zoals bij 0:38 als ze I can;t break through zingt?
Ah ok. Ik dacht dat het zo'n tijdelijke gimmick was. Maar het wordt dus nu gewoon steeds gebruikt. Dat is best wel fake eigenlijkquote:Op zondag 26 juli 2020 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, zij is bijna de "uitvinder" van het genre
Ja, daar deden ze het expres om het effect zo groot te krijgenquote:Op zondag 26 juli 2020 19:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
aha!
Dan was Believe van Cher ook vol van autotune? Zoals bij 0:38 als ze I can;t break through zingt?
Neuh, zelfs Celine Dion kan niet meer zonderquote:Op zondag 26 juli 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Ik dacht dat het zo'n tijdelijke gimmick was. Maar het wordt dus nu gewoon steeds gebruikt. Dat is best wel fake eigenlijk
Oeh met en zonder dat is prettig. Even luisteren. 11 minuten.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, daar deden ze het expres om het effect zo groot te krijgen
In dit filmpje gebruikt iemand die absoluut geen zanger is een autotune-achtige app. Omdat hij er meer naast zit kan je de verschillen beter horen die de software maakt. Vanaf 03:29 heb je eerst de 'echte' versie en een minuutje later de bewerkte, waar je (net als bij Cher) goed sprongen in de toonhoogte kunt horen
Nu nog wachten tot ie een stukje zingt en iemand er autotune over kan gooienquote:
Haha ik kijk het filmpje nu ookquote:
Hij heeft maar 19%. Dat zie ik weerquote:Op zondag 26 juli 2020 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik kijk het filmpje nu ookDat soort details vallen echt meteen op
Dat is min of meer zijn ding geworden, dus 10 jaar later filmt hij nog steeds bijna alles op die bank. Ook wanneer hij eten uitprobeertquote:
Haha hij zei het net ook alquote:
Ik zit steeds naar die % te kijken en die rooie batterijquote:
Zou hij het einde van het filmpje halen?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit steeds naar die % te kijken en die rooie batterij
The suspense is killing me!quote:Op zondag 26 juli 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou hij het einde van het filmpje halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |