Waarom kaap je zonder TT? Hufter.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, beter houden ze het daarbij.
Nee, moet het gewoon maar de komende dagen aankijken en als het blijft de huisarts bellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze een verklaring voor je keelgevoel ltvdk?
ik was in de garage en het begon t hozenquote:
Gelukkig was je thuis, dus zo opgelostquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was in de garage en het begon t hozen
nat tot op m'n zak tegen dat ik in huis was. 15 meter lopen.
Idd. nakend door huis huppelenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig was je thuis, dus zo opgelost
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Nu ff voordeegje maken voor morgen![]()
's avonds naar een bbq.
Daarom zit bij mij de garage onder het huisquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was in de garage en het begon t hozen
nat tot op m'n zak tegen dat ik in huis was. 15 meter lopen.
ach. zitten onder een afdakquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor je dat het morgenavond droog is.
De bbq ook ?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach. zitten onder een afdak
ik bbq in de winter ook rustig hoor
Winter is niet gelijk aan stortregenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach. zitten onder een afdak
ik bbq in de winter ook rustig hoor
Klopt, maar ook in de stortregen/sneeuw gaan we losquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Winter is niet gelijk aan stortregen
Maar afdak =
Best handig, zo'n afdakquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, maar ook in de stortregen/sneeuw gaan we los
quote:
Niet gekliktquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7579363_e7e56970
quote:
Lenny_Leonard ook zo te zien...quote:
Ik had de meeste champagne op maar heeeyyyy nog steeds een arendsoog godverdommequote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7579363_e7e56970
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgend huis krijgt dat ook
aangebouwd afdak/veranda, met een buitenkeuken.
Sowieso een braai er in
gaat hier niet en blijf hier niet eeuwig wonenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Hoezo "volgend huis"?
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lenny_Leonard ook zo te zien...
Maar ben je al op zoek naar een ander huis dan? Deze is amper af toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat hier niet en blijf hier niet eeuwig wonen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkere avondwandel. Onderweg leuk kapelletje tegengekomen.![]()
Eindstand 26 km
[ afbeelding ]
klopt. maar goed. Vooruitplannen moetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ben je al op zoek naar een ander huis dan? Deze is amper af toch?
Niks moetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt. maar goed. Vooruitplannen moet
Vrij bijzonder beeld in dat kapelletje.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekkere avondwandel. Onderweg leuk kapelletje tegengekomen.![]()
Eindstand 26 km
[ afbeelding ]
Sint Antonis kennelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij bijzonder beeld in dat kapelletje.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrij bijzonder beeld in dat kapelletje.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Antonius von Ägypten, bijgenaamd Decke Tönnes. En het beeld stamt uit de 15e of 16e eeuw.
Ik heb een paar euro gedoneerd en een kaarsje gebrand ter nagedachtenis aan mijn moeder
Aaaawwquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Antonius von Ägypten, bijgenaamd Decke Tönnes. En het beeld stamt uit de 15e of 16e eeuw.
Ik heb een paar euro gedoneerd en een kaarsje gebrand ter nagedachtenis aan mijn moeder
Dan nog... Ben al heel trots na 10 km, en vind dat ik dan de rest vd dag mag luierenquote:
Daar mag je ook trots op zijn. Ieder wandelt in zijn eigen tempo.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan nog... Ben al heel trots na 10 km, en vind dat ik dan de rest vd dag mag luieren
Hallo danquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar mag je ook trots op zijn. Ieder wandelt in zijn eigen tempo.
Ik heb ook 106 verdiepingen gelopen. Ter indicatie van de hoogteverschillen
Ah, okquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het stom van mezelf
Wat voor boom is het dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
Lekkere hoestbuien hier. Die boom laat poeder los bij snoeiwerkzaamheden. Dat heb ik blijkbaar in staan ademen.
Ik had mijn OV-mondkapje moeten gebruiken.
Ben jij een kloon van @Poederplataan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
Lekkere hoestbuien hier. Die boom laat poeder los bij snoeiwerkzaamheden. Dat heb ik blijkbaar in staan ademen.
Laat me raden, platanen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
Bestaat die?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van @:Poederplataan?
Douchen en kleding in de wasquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:14 schreef Zilverberk het volgende:
En het zit ook in mijn ogen en tussen mijn kleren.
Dat deed ik om 5 uur al, omdat ik stonk na de middagwandeling. Drie keer douchen op 1 dag is wat veel, nietwaar?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik had eens 12 leiplatenen in mijn voortuin van 5-6 meter hoog, drie keer per zomer was ik compleet de lul.
Natte doeken om mijn hoofd, mondkapje, weggooikleding aan en dan zo snel mogelijk snoeien en daarna een uur douchen maar dan nog, gewoon adem tekort na het snoeienquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat deed ik om 5 uur al, omdat ik stonk na de middagwandeling. Drie keer douchen op 1 dag is wat veel, nietwaar?
Owhquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeNou ja, vogels en een hoop schijtirritante insecten.
Ik heb ook een keer volledig ingepakt gesnoeid, inclusief goed uisluitende veiligheidsbril en mondkapje.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natte doeken om mijn hoofd, mondkapje, weggooikleding aan en dan zo snel mogelijk snoeien en daarna een uur douchen maar dan nog, gewoon adem tekort na het snoeien
Zonder blad valt het wel mee maar als ze in blad staan verdedigen ze zich bijzonder heftig.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer volledig ingepakt gesnoeid, inclusief goed uisluitende veiligheidsbril en mondkapje.
Na een kwartier was ik zo warm, bezweet en benauwd dat ik het poeder maar voor lief nam.
Ik heb 2 bomen en snoei per jaar 1 keer met blad en 1 keer na het blad gevallen is.
PlataanLivesMatterquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder blad valt het wel mee maar als ze in blad staan verdedigen ze zich bijzonder heftig.
jawel, maar is het dat allemaal waard?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig bomen hebben zo'n mooie bast als ze wat ouder zijn.
Jawel maar dan mag de tuinman ze snoeien.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar is het dat allemaal waard?
Ik weet niet of die daar voor te porren is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dan mag de tuinman ze snoeien.
Money money money.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet niet of die daar voor te porren is.
ga bij m'n ouders al kapot. staan daar achter +/- 150 platanen van 20 meter..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kom dan maar niet bij mij in de tuin.
Ik heb er maar 2.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga bij m'n ouders al kapot. staan daar achter +/- 150 platanen van 20 meter..
Ze zien er wel kapot uit, met die bastquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krengen krijg je echt niet kapot.
Daar heb je een puntje, geniet je een beetje daar?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zien er wel kapot uit, met die bast
Paar jaar terug ging dat ineens hard. Dit jaar valt het vooralsnog tegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zien er wel kapot uit, met die bast
Wat heb je nog meer voor bomen in de tuin?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging dat ineens hard. Dit jaar valt het vooralsnog tegen.
appelsapquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:39 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, ik heb apfelkorn die op moet.Waar kan ik dat mee mixen?
Hoezo moet die op?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:39 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, ik heb apfelkorn die op moet.Waar kan ik dat mee mixen?
Vijg, appel, 2 stoofperen, taxushaagje, beukenhaag, en nog wat bomen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer voor bomen in de tuin?
#tuinfreak.
Ik drink het drankenkabinet leeg voor er nieuwe flessen worden gekocht.quote:
in dat geval gewoon wegspoelen waar je vanaf moetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik drink het drankenkabinet leeg voor er nieuwe flessen worden gekocht.
Er staat teveel ouwe zooi in. Eerst alles op, dan pas weer aanvullen.
Vijg sowiesoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vijg, appel, 2 stoofperen, taxushaagje, beukenhaag, en nog wat bomen die ik niet ken.
Weggooien dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik drink het drankenkabinet leeg voor er nieuwe flessen worden gekocht.
Er staat teveel ouwe zooi in. Eerst alles op, dan pas weer aanvullen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in dat geval gewoon wegspoelen waar je vanaf moet
St. Remiquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijg sowieso![]()
Die stoofperen zijn dat Gieser Wildeman dan?
Ja, héérlijk genoten van de rust en stilte vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb je een puntje, geniet je een beetje daar?
Nee hoor. Als het zo lang staat omdat je het niet drinkt koop je er vast geen nwe flessen vanquote:
Ja, zo burgerlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht. Jouw huis heeft een "drankenkabinet"?
Alleen kijken of ook aanzitten?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, héérlijk genoten van de rust en stilte vandaag![]()
En van het achterwerk van de serveerster vanmiddag
Gieser Wildemanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijg sowieso![]()
Die stoofperen zijn dat Gieser Wildeman dan?
Ik heb een brommerhok.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een "krattenhok"
Je had haar nummer kunnen hosselen, of kunnen vragen wanneer ze klaar was met werken. Beetje assertief.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen kijkenIk ben netjes opgevoed
Oohja ja die bestaat ook nog.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
St. Remi
Voor staat ook nog een Vijg. En een japanse kers.
Nee johquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je had haar nummer kunnen hosselen, of kunnen vragen wanneer ze klaar was met werken. Beetje assertief.
Ik heb een Ivar Dinero. Twee eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb een brommerhok.
En een projecttafel.
Een wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een Ivar Dinero. Twee eigenlijk.
Ik had een stuk grond voor mijn huis, 20 bij 30 meter ongeveer, had ik eerst ganzen in gezet maar die beesten zijn teringvals en in tweede instantie iets van 50 Gieser Wildeman peren aangeplant, zag er supervet uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gieser Wildeman![]()
Ik ken een bos dat is aangelegd op een voormalige boomgaard. Daar pluk je verwilderde peren
Tof!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een stuk grond voor mijn huis, 20 bij 30 meter ongeveer, had ik eerst ganzen in gezet maar die beesten zijn teringvals en in tweede instantie iets van 50 Gieser Wildeman peren aangeplant, zag er supervet uit.
Zijn niet vals, wel prima waak"honden"quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een stuk grond voor mijn huis, 20 bij 30 meter ongeveer, had ik eerst ganzen in gezet maar die beesten zijn teringvals en in tweede instantie iets van 50 Gieser Wildeman peren aangeplant, zag er supervet uit.
moest lachenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou... Die beesten happen naar je hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn niet vals, wel prima waak"honden"
Ze stonden er 2-3 jaar en toen kwam ik een jong mooi meisje tegen dus ik weet niet of ze ooit veel vrucht hebben gedragenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof!
Dan at je zeker vaak stoofpeertjes
Wat IS dat dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ivar Dinero.
Goeie artiestennaam wel
Ja maar ze kwaakten ook tegen mijquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn niet vals, wel prima waak"honden"
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze stonden er 2-3 jaar en toen kwam ik een jong mooi meisje tegen dus ik weet niet of ze ooit veel vrucht hebben gedragen
hij heeft twee ikea ivar kasten/rekken voor z'n biljetjesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat IS dat dan?![]()
Dinero = geld in het Spaans. Zover ben ik![]()
Mucho trabago, poco dinero
Google zegt een kastquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat IS dat dan?![]()
Dinero = geld in het Spaans. Zover ben ik![]()
Mucho trabago, poco dinero
Wát heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
m'n handen plakken aan alle kanten. twintig miljoen scheren weggekliktmaar eens douchen
Yep.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Klinkt als een geweldig huis. Daar had je ook honden, toch?
Ooooh, wat gaaf!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja ja die bestaat ook nog.
Tipje als je nog ruimte hebt, een zakdoekjesboom.
Owhquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij heeft twee ikea ivar kasten/rekken voor z'n biljetjes
Gaktenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ze kwaakten ook tegen mij
Drama Queenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Kom net een bonnetje van de Jumbo tegen van 12 maart 18:11Toen was ik net naar de bios geweest
Laatste normale dag
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ooooh, wat gaaf!
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik dan eerst een boom moet omkappen.
Op zondag de 15e was er hier nog een pooltoernooitje maar op die dag al gingen vaste bezoekers ineens opeengepakte mensen uit de weg, er was toen al een soort dreiging aan het ontwikkelen. En einde middag was Rutte op tv.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Kom net een bonnetje van de Jumbo tegen van 12 maart 18:11Toen was ik net naar de bios geweest
Laatste normale dag
Ja joh, staan er ook maar weinig in Nederland van, als hij bloeit ruikt hij niet al te prettig maar dat valt mee als je hem een eindje van je terras af zet.........en het zijn echt maagdelijk witte zakdoekjes flapperende in de wind.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ooooh, wat gaaf!
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik dan eerst een boom moet omkappen.
Het begon de 15e idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zondag de 15e was er hier nog een pooltoernooitje maar op die dag al gingen vaste bezoekers ineens opeengepakte mensen uit de weg, er was toen al een soort dreiging aan het ontwikkelen. En einde middag was Rutte op tv.
Ik was van 5 t/m 8 maart nog lekker naar Zwitserlandquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Op zondag de 15e was er hier nog een pooltoernooitje maar op die dag al gingen vaste bezoekers ineens opeengepakte mensen uit de weg, er was toen al een soort dreiging aan het ontwikkelen. En einde middag was Rutte op tv.
Toen werkte ik al 2 weken thuis. En dat doe ik nogquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was van 5 t/m 8 maart nog lekker naar Zwitserland9 en 10 maart was ik ook nog vrij. 9 maart in de middag kreeg ik een appje van teamleider dat er thuisgewerkt moest worden. En dat is nog steeds zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuiswerkenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen werkte ik al 2 weken thuis. En dat doe ik nog
Ik heb een stadstuin, stinkbomen komen er niet in.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, staan er ook maar weinig in Nederland van, als hij bloeit ruikt hij niet al te prettig maar dat valt mee als je hem een eindje van je terras af zet.........en het zijn echt maagdelijk witte zakdoekjes flapperende in de wind.
Maatregelen (v overheidswege) begonnen de 15e volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:03 schreef UitStraling het volgende:
16 maart was volgens mij de eerste dag dat ik niet meer welkom was op mijn kantoor.
Gaat goed toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was van 5 t/m 8 maart nog lekker naar Zwitserland9 en 10 maart was ik ook nog vrij. 9 maart in de middag kreeg ik een appje van teamleider dat er thuisgewerkt moest worden. En dat is nog steeds zo.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
4 maart was de laatste keer dat ik op kantoor in Eindhoven was. Toen waren dit de "coronamaatregelen"![]()
[ afbeelding ]
Doenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb een stadstuin, stinkbomen komen er niet in.
Zou hij het overleven in het gemeenteperk?
Ik werkte altijd al 3 dagen per week vanuit huis ivm reisafstandquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat goed toch?
Sommige beroepen waaronder die van jou zullen waarschijnlijk veelal thuis blijven werken, beetje 2/5 zeg maar.
Ik mis het wel hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben om. Ik hoef niet meer zo nodig naar kantoor.
Ik kwam thuis van de bios en er werd al gehamsterd. Vrijdag was ik jarig, gewoon thuis gebleven, zaterdag nog even naar de markt geweest maar bleef ik verder ook al thuis.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij waren wij toen al bezig met de tekorten van sterilium, voor handen ontsmetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
4 maart was de laatste keer dat ik op kantoor in Eindhoven was. Toen waren dit de "coronamaatregelen"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben om. Ik hoef niet meer zo nodig naar kantoor.
Ik verveel me helemaal de pest pokken in het weekend hoor. Beetje wandelen en vegeteren.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik vind het helemaal prima zo![]()
Afgezien vd ergernissen over mensen die weigeren zich ad maatregelen te houden
Trustequote:
Naar je ouders. Afspreken met je zus. Afspreken met vrienden. Wandelen. Fietsen. Series bingewatchen. TV kijken. Hobby beoefenen. Etcquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verveel me helemaal de pest pokken in het weekend hoor. Beetje wandelen en vegeteren.
Stapje meer zetten dan je durft en je buikje zit vol lol, zaad, joie de vivre en lekker eten.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verveel me helemaal de pest pokken in het weekend hoor. Beetje wandelen en vegeteren.
Owhquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deeg gekneed en even verder gelijmd aan een modelletje.
Omdat het kwart over 10 is?quote:
Dat is voor mij geen reden om geen koffie te drinkenquote:
Lekkere geile adem dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie drinkt ook de hele dag koffie.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
![]()
Was dit de reactie op mijn drankenkabinetvraag?
Ja naar de buurjongen :pquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je dat pakje al van je balkon gesmeten?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om geen koffie te drinken
Nare ex-roker dat je bentquote:
https://floralist.nl/stinkende-penisbloem/quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Jullie stinkerds zijn gewoon jaloers nu ik weer naar bloemetjes ruik
Frituurvet toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Jullie stinkerds zijn gewoon jaloers nu ik weer naar bloemetjes ruik
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Niet doen balletje, gewoon zonder die kuttroep verder leven.
Uiteraard. Maar dan graag zonder de zure ex-roker te spelenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Niet doen balletje, gewoon zonder die kuttroep verder leven.
valt allemaal reuze mee johquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan graag zonder de zure ex-roker te spelen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
Overburen zijn uit elkaar. Hun huis is net verkocht.
Staan al bijna 20 minuten ruzie te maken op de stoep
Waarom hoor ik vuurwerk? Is dat bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
overigens had ik het voornamelijk tegen Edo
Geloof het, maar geloof meer laakquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik vuurwerk? Is dat bij jou in de buurt?
Voor zo'n springerig en uitgesproken type als bal is valt het me allezins mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan graag zonder de zure ex-roker te spelen
Mij nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zo'n springerig en uitgesproken type als bal is valt het me allezins mee.
Hoe ver reikt je tuinslang?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
Overburen zijn uit elkaar. Hun huis is net verkocht.
Staan al bijna 20 minuten ruzie te maken op de stoep
Heeft er niks mee te makenquote:
Brunner??quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
overigens had ik het voornamelijk tegen Edo
Nope. Hou gewoon niet vd omslaan als een blad ae boom.quote:
Dan effe vriendelijk aanspreken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
ga
[..]
niet met m'n tuinslang door m'n huis
WIDM. Seizoen met Dennis Weening. En Taxi geloof ik. En caberetier ofzo.quote:
Neuh, geniet wel van de show eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan effe vriendelijk aanspreken.
"Hou op joh, je bent bijna van elkaar af, ga naar huis"
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Hou gewoon niet vd omslaan als een blad ae boom.
Al weet ik dat ze het niet serieus meent
Zou je zelf ook hebben met jouw karakter dus niet lullen en bal is nog erg matig wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
en Barbaraquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één kans om Heino te spotten morgenochtend
Stoeltje erbij, wat te drinken in de hand?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh, geniet wel van de show eerlijk gezegd
popcornquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stoeltje erbij, wat te drinken in de hand?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
Kan hij vast in gespeeld hebben...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah die van de supermarkt reclame toch?
Wat weet jij nou over mijn karakter joh?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je zelf ook hebben met jouw karakter dus niet lullen en bal is nog erg matig wat dat betreft.
Ziet eruit als een gast die de 50 ook amper haalt, die speelde toch ook in die film met die Antwerpse diamanten?quote:
zo alles is zo lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
merk je al dat je meer ruikt/proeft?
Heino welquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die woont niet in dit hotel, vermoed ik
Hij is nu 50quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gast die de 50 ook amper haalt, die speelde toch ook in die film met die Antwerpse diamanten?
Cash betaald?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ben met de administratie bezig. Durf te wedden dat ik postzegels heb gekocht, heb ze hier voor m'n neus liggen, maar het bedrag staat nergens op m'n afschriften.
Alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over mijn karakter joh?
Forget itquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles.
"Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog"
Nee had het besteld. Maar heb het al gevonden, had het met m'n privéaccount besteld.quote:
Zo was ik de teruggave van de kinderopvang tijdens coronasluiting kwijt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee had het besteld. Maar heb het al gevonden, had het met m'n privéaccount besteld.
Ik moet het pakket nu nog even naar de accountant sturen en dan moet hij dat allemaal regelen, dus het komt pas dinsdag bij hem aan als het goed isquote:
Dit klopt. Ook thansquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie drinkt ook de hele dag koffie.
Strakke timing.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het pakket nu nog even naar de accountant sturen en dan moet hij dat allemaal regelen, dus het komt pas dinsdag bij hem aan als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |