godver. dit is nog verslavendquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:29 schreef mschol het volgende:
ik ben voor 12 vakjes:
https://www.setgame.com/set/puzzle
jaren terug hier op fok tegen gekomen, nu moest ik er weer aan denken.. ik bak er niks meer vanquote:
Whehehequote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Godver, komen die boodschappen nu opeens tussen 14.59 en 15.59
Ja weet nou niet of ik gewoon even een omeletje moet bakken of nog even wachten tot de verse broodjes komenquote:
'actiefoto'quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal scherp
chocolaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal scherp
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal scherp
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet gewoon de hagelslag aan m'n mond.
Chocolademoussetaartquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Zo tot in het midden van mijn hoofd
huu, deed het pijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee pijn niet maar je hebt wel sterk de neiging ; Wat doe je vriend?! ' te roepenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Deed het pijn of viel het mee?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee pijn niet maar je hebt wel sterk de neiging ; Wat doe je vriend?! ' te roepen
ja het voelt echt heel raarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even een uitstrijkje van je hersenen maken
Als je het het hebt wordt je gebeld door ggd die dan gelijk bron en contact onderzoek doen en anders door de lijn waar je de afspraak maakt als ik het goed heb begrepenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je de uitslag per mail of zo?
Dat ze zo rondfriemelen met zo'n wattenstaafje en een erwtje horen rammelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Of stof mee naar buiten neemtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze zo rondfriemelen met zo'n wattenstaafje en een erwtje horen rammelen.
Stel je hebt het, moet je dan zelf contact opnemen met alle mensen waarmee je in aanraking bent geweest?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je het het hebt wordt je gebeld door ggd die dan gelijk bron en contact onderzoek doen en anders door de lijn waar je de afspraak maakt als ik het goed heb begrepen
Zo'n eendenbek in m'n neus lijkt me ook geen pretje.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
nee zij vragen met wie je in contact bent geweest enz ij bellen ze. Gemiddeld duurd een besmet persoon 8 uur aan bron en contact onderzoekquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hebt het, moet je dan zelf contact opnemen met alle mensen waarmee je in aanraking bent geweest?
Dat doen zij, maar ik zou ze zelf alvast waarschuwenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je hebt het, moet je dan zelf contact opnemen met alle mensen waarmee je in aanraking bent geweest?
Bij mij zouden ze snel klaar zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zij vragen met wie je in contact bent geweest enz ij bellen ze. Gemiddeld duurd een besmet persoon 8 uur aan bron en contact onderzoek
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen zij, maar ik zou ze zelf alvast waarschuwenDat ze niet even met oma moeten knuffelen.
Of zo'n klein wattenstaafje onderinquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n eendenbek in m'n neus lijkt me ook geen pretje.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend was in de stad in een impulsaankopen mood. Het is een Switch geworden.
whoaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend was in de stad in een impulsaankopen mood. Het is een Switch geworden.
Hij heeft Zelda BoW en Mario Kart er meteen bijgekocht. Wilde ook voor Mario Bros, Mario Party en motherfucking Monopoly gaan, maar dat werd hem zelf uiteindelijk toch te veel van het goedequote:
Nou.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n klein wattenstaafje onderin![]()
#verstrooide arts.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
die oude egyptenaren haalden toch zo de hersenen er uit als ze iemand gingen mummificeren
Had me best leuk geleken. Lekker rustige patiënt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook een apart klusje om te doen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had me best leuk geleken. Lekker rustige patiënt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had me best leuk geleken. Lekker rustige patiënt.
Ja nou. Lekker plukken en onderzoeken zonder dat er iemand zit te mekkeren. Ik zou echt een slechte arts zijn, tenzij narcose. O en omdat ik te dom ben.quote:
Ach het gaat toch gewoon om je inzetquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou. Lekker plukken en onderzoeken zonder dat er iemand zit te mekkeren. Ik zou echt een slechte arts zijn, tenzij narcose. O en omdat ik te dom ben.
Random maar oké.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk hetzelfde als met chlamydia dus.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het tijd om mij eveb terug trekken in de vriezer
wattan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat gaat er een hoop mis vandaag
animal crossingquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:36 schreef RockNijntje het volgende:
Van alles. Bezorgbus die later komt waardoor ik moest kiezen tussen twee dingen die ik allebei had willn doen vandaag. Pink gekneusd aan de trapleuning. Nog steeds dat gezeik met Paypal. Post ontvangen, is het het verkeerde ding. Waardeloos waardeloos waardeloos.quote:
Kop op Fles, het is geen terminale ziekte, geen astroideinslag, pizza's zijn nog steeds te koop, het is weekend en de wereld is vol prachtige damesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alles. Bezorgbus die later komt waardoor ik moest kiezen tussen twee dingen die ik allebei had willn doen vandaag. Pink gekneusd aan de trapleuning. Nog steeds dat gezeik met Paypal. Post ontvangen, is het het verkeerde ding. Waardeloos waardeloos waardeloos.
Soms heb je van die dagenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alles. Bezorgbus die later komt waardoor ik moest kiezen tussen twee dingen die ik allebei had willn doen vandaag. Pink gekneusd aan de trapleuning. Nog steeds dat gezeik met Paypal. Post ontvangen, is het het verkeerde ding. Waardeloos waardeloos waardeloos.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga dadelijk een balletje werpen hier![]()
https://www.dekemping.nl/
Nou weet ik nog steeds niets. Kutsitequote:Weet je niet wat Kubbs is? Dat is niet zo vreemd. De sport is nog in opkomst. Kubbs is een spel voor buiten dat gespeeld wordt op een vlak speelveld van vijf bij acht meter. Kubbs is gratis te spelen. Een set kubbs is te halen bij de receptie hiervoor betaal je 20 euro borg.
Ja dat viel me ook al op, daarom maar Jeu de Boulesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou weet ik nog steeds niets. Kutsite
wauwquote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Maar eerst nog even langs zusje, die kan amper ademen, niet eten, niet drinken, heeft koorts, onstekingen, lage leuco's, heeft een voedingssonde, zuurstof, een infuus met pijnstillers en een met vocht en zouten maar die is gewoon aangestapt en thuis op de bank gaan zitten, stronteigenwijs mormel
Tjongejongequote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Maar eerst nog even langs zusje, die kan amper ademen, niet eten, niet drinken, heeft koorts, onstekingen, lage leuco's, heeft een voedingssonde, zuurstof, een infuus met pijnstillers en een met vocht en zouten maar die is gewoon aangestapt en thuis op de bank gaan zitten, stronteigenwijs mormel
Ja gisteren laatste bestraling en chemo gehad, nu mag die nog even een paar weken doorebben en dan herstellen en kijken wat ervanover is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TjongejongeIk hoop dat er snel licht aan het einde van deze duistere tunnel komt voor je zusje
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gisteren laatste bestraling en chemo gehad, nu mag die nog even een paar weken doorebben en dan herstellen en kijken wat ervanover is.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoop voor zusje US dat het zover voorlopig niet komt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]klinkt grof maar ga ook liever thuis dood
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit nummer is heerlijk om keihard mee te brullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor je zus.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gisteren laatste bestraling en chemo gehad, nu mag die nog even een paar weken doorebben en dan herstellen en kijken wat ervanover is.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg overigens een appje van het schip, hoe ik die 'geniale ringtone' ingesteld had op de satteliettelefoonIk zou in zo’n reddingspod springenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 16 km op de teller en vanavond nog 8 voor de boegquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Zilverberk het volgende:
10k op de stappenteller hier, horloge is weer gerepareerd. Nu bankhangen.
pussyquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou in zo’n reddingspod springen
Ik heb nog geen vakantie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb 16 km op de teller en vanavond nog 8 voor de boeg
Alles beter dan die herriequote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pussy
je gaat echt niet zomaar in die zetpil hoor..
nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles beter dan die herrieDan maar scheepsbeschuit en je eigen pis drinken
Groeten uit de Elzassquote:
Owquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee.
en daar zit gewoon drinkwater in voor 6 dagen
overratedquote:
Zo'n oefening doe je in de praktijk nooit, risico op ongevallen is te groot..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Zo’n oefening lijkt me supertof trouwens.
PLONS!
Berkebomen gaan meestal naar de zagerijquote:
Droge worstquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Karzai het volgende:
Flesje cider, worstje en een paar biertjes gehad van mijn gappie, voor het verzorgen van zijn plantjes
hij deed een rondje Frankrijk
[ afbeelding ]
maar goed dat ie geen frans bier heeft meegenomenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Karzai het volgende:
Flesje cider, worstje en een paar biertjes gehad van mijn gappie, voor het verzorgen van zijn plantjes
hij deed een rondje Frankrijk
[ afbeelding ]
Van die zetpillen zouden ze een preparkride moeten maken. Wel de kick, niet de risico’squote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n oefening doe je in de praktijk nooit, risico op ongevallen is te groot..
Ik ben in m'n carriere nu 4x gevallen met een zetpil/vrije val boot. Allemaal tijdens m'n allereerste Basic Safety training. En dat heeft die boot uiteindelijk niet zonder kleerscheuren overleefd (technisch falen van het motortje en ondergedimensioneerd bassin).
Met (zwaartekracht)sloepen ga je elke maand, zo gaan wij ook elke maand met onze reddingsboot.
nee dat is niet te zuipen, cronenbourg, stella artoisquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar goed dat ie geen frans bier heeft meegenomen
er komen wel wat goede ciders uit .frquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar goed dat ie geen frans bier heeft meegenomen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waddenzee, zeilen.
[..]
En ouwe auto's naar de sloop.
gaan ze nooit doen. Een stoeltje waarin je met je hoofd tussen je knieën zit en vaak met een hoofdband vastgebonden aan de stoel? voor een 'ride' van 1-2 seconden.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die zetpillen zouden ze een preparkride moeten maken. Wel de kick, niet de risico’s
ah. deceptiequote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, plek gehuurd op een zeilschip met schipper en bootsmaat, met nog andere gezinnen.
ben niet zo van de ciders, liever cremantquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er komen wel wat goede ciders uit .fr
'Koop een boot en werk je dood' is het toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. deceptie
maar gaafoud kapitein van ons zit nu op zo'n apparaat z'n pensioen uit.
Ah, dat kunnen ze vast opleuken in zo’n pretpark. Zo’n mijnwerkerstreintje is in het echt ook niet zo spannendquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan ze nooit doen. Een stoeltje waarin je met je hoofd tussen je knieën zit en vaak met een hoofdband vastgebonden aan de stoel? voor een 'ride' van 1-2 seconden.
pessimistquote:
https://www.ciderwinkel.nl/tradition-normandie.htmlquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:36 schreef crv het volgende:
[..]
ben niet zo van de ciders, liever cremant
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
'Koop een boot en werk je dood' is het toch?
in feite heb je in elke 'boomstammetjes' attractie dezelfde ervaringquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dat kunnen ze vast opleuken in zo’n pretpark. Zo’n mijnwerkerstreintje is in het echt ook niet zo spannend
mijn ouwe chef komt daarvandaan. voor goede cider moet je idd in die regio zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ciderwinkel.nl/tradition-normandie.html
Vliegende Hollander lijkt er ook wel opquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in feite heb je in elke 'boomstammetjes' attractie dezelfde ervaring
morgen kan het weer anders zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafeesten juichen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze een verklaring voor je keelgevoel ltvdk?
Badr.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Hadden ze een verklaring voor je keelgevoel ltvdk?
echtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben jij ook in te huren voor feesten en partijen?
neequote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben jij ook in te huren voor feesten en partijen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit was je eerste vraag, zeerovert dat je er bent.
[..]
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat je bij keelgevoel eerder af moet vragen wat Badr bij hem doet.
quote:
is er bekend hoeveel mensen dagelijks nu worden getest?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nu wachten op de zuursloot die komt met "eigenlijk weer een test nodeloos verprutst dus"
Vast wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er bekend hoeveel mensen dagelijks nu worden getest?
wc'tje gaat gaat toch de plomp in?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik ooit geld/tijd/plaats heb. wil ik een runabout zelf gaan bouwen. met een kajuitje erin voor een wc'tje en evt. een klein slaapplaatsje.
[ afbeelding ]
is er bekend hoeveel mensen dagelijks dat hoerige hoere telefoonnummer kunnen bereiken?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er bekend hoeveel mensen dagelijks nu worden getest?
niet rechtstreeks. die kleine dingen werken met een compost cassette, of een tankje.quote:
het nummer is er voor iedereenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er bekend hoeveel mensen dagelijks dat hoerige hoere telefoonnummer kunnen bereiken?
Gister bij op1 zeiden ze dat dat geen enkel probleem wasquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is er bekend hoeveel mensen dagelijks dat hoerige hoere telefoonnummer kunnen bereiken?
trek in een broodje paling nuquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet rechtstreeks. die kleine dingen werken met een compost cassette, of een tankje.
wij hebben een sewage treatment plant. aka een strontfabriek, waarin bacteriën enzo leven waarbij je uitwerpselen gemalen en grotendeels geneutraliseerd worden alvorens deze gaan fungeren als visvoer.
ja verhuizen bedoel ikquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ;p was er toch ook paar dagen terug.
Livin' on the edgequote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ;p was er toch ook paar dagen terug.
niemand die zijn ogen open spert. Ik denk dat het in scene gezet is.quote:
Grote bakken zuurdesem zeg!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ze gaan hardtape geplakt op 't niveau na 't voeren. dat was om 13u ish.
Zal het eens in de oven zetten. Soort bananenbrood met plakkerige stukjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice. zet je dat ook op bakjes op je aanrecht? kan je er ook brood mee bakken?
nice.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal het eens in de oven zetten. Soort bananenbrood met plakkerige stukjes.
Ah, dat is best hanteerbaar ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt mee toch? beiden zijn 300 gram nu.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal het eens in de oven zetten. Soort bananenbrood met plakkerige stukjes.
quote:
hoefdraad kan zijn gevangenispak vast aantrekkenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd hoe die santokhi het gaat doen in suri
Hij zei gisteren in nieuwsuur een financieel beroep te doen op de surinamers hierquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:13 schreef Karzai het volgende:
En Suriname wil de banden met Nederland weer aanhalen
Beide.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:15 schreef Modus het volgende:
Bal, ging het nou je neus in of je keel. Of allebei?
Doen ze al denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij zei gisteren in nieuwsuur een financieel beroep te doen op de surinamers hier
How about no.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide.
Het ging naar het midden van het hoofd via de neus![]()
moet je ook?:P
leftover aardappels van gisteren. slavink van gisteren (had er 2 gebakken)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worstjes, aardappelschijfjes en ovengroente. jij?
Alle groente kan toch in een oven?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
worstjes, aardappelschijfjes en ovengroente. jij?
En dan tot halverwege je dikke darm toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide.
Het ging naar het midden van het hoofd via de neus![]()
moet je ook?:P
als ik hem niet had gestopt waren we daar geeindigd ja :pquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan tot halverwege je dikke darm toch?
via de anus naar het midden van je hoofdquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan tot halverwege je dikke darm toch?
romance op de scooter hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik hem niet had gestopt waren we daar geeindigd ja :p
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via de anus naar het midden van je hoofd
Nee want uienweer. Was wel in de stad, nog aan bakkie gedacht, maar ik had geen tijd meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit staat er speciaal op ofzo :p
vandaag weer lopen shinen met je verse patta's?
Gewoon via die route met je dop d'r hersenpan aantikken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
via de anus naar het midden van je hoofd
was druk?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee want uienweer. Was wel in de stad, nog aan bakkie gedacht, maar ik had geen tijd meer.
Wel 3 broeken gekocht
Tot straksquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben het wel weer even zat op internet. Eens kijken of ik een kloek biertje kan vinden, dan ga ik met een boek op de bank.
Dan moet je wel een apparaat van UitStraliaanse proporties hebben natuurlijk. Maar het kanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon via die route met je dop d'r hersenpan aantikken.
of..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je wel een apparaat van UitStraliaanse proporties hebben natuurlijk. Maar het kan
Theelepel bakpoeder erdoor, eitje, klein scheutje melk --> beste pannenkoeken!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga morgen wel een deel 'verversen' omdat het anders te veel wordt hoor. Vandaag alleen gevoerd.
Behoorlijk ja. Grote Markstraat krioelt alles weer door elkaar, staan wel een paar securityfiguren iedereen naar de juiste looprichting te wijzen maar ja.quote:
I knowquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Theelepel bakpoeder erdoor, eitje, klein scheutje melk --> beste pannenkoeken!
Sommige mensen gooien zuurdesem weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I knowmaar met die lucht.. wacht ik nog even
mja dit is m'n eerste keer met desem hoor. dus probeer ff een goeie starter te krijgen voordat ik dingen ermee ga makenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sommige mensen gooien zuurdesem weg.
Ja jezus je kunt tegenwoordig ook niks meer eten, dragen, gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
op eenvandaag gisteren werd er gezegd dat 20 procent van het katoen wat wij hier hebben wordt gemaakt door Oeigoeren in dwangkampen in china
Nopesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jezus je kunt tegenwoordig ook niks meer eten, dragen, gebruiken.
Blijkbaar niet zulke denderende kwaliteit, als de overige 80% ergens anders vandaan moet komenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
op eenvandaag gisteren werd er gezegd dat 20 procent van het katoen wat wij hier hebben wordt gemaakt door Oeigoeren in dwangkampen in china
Oh damn hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze voor bij je schoenen
https://www.otrium.nl/pro(...)shirt-prints-combo-b
ze zijn echt vet hoorquote:
Nee joh gekkiequote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zijn echt vet hoor
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
nah ik vind ze toch echt te mooi.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
Sowieso als ze (bijna) helemaal zwart zijn, te fout.
Hier hebben ze kleine matenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
Sowieso als ze (bijna) helemaal zwart zijn, te fout.
Die kan je in NL of EU ook nog wel ergens krijgen denk ik?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier hebben ze kleine maten
Maar weet niet of die naar nl shipt
ja![]()
![]()
![]()
https://kith.com/collecti(...)og-white-flash-coral
Nee alleen maar grote maten.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kan je in NL of EU ook nog wel ergens krijgen denk ik?
Neequote:
ze zitten in mandjequote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:17 schreef Modus het volgende:
Soooooooooooooooohw groot heeee![]()
https://footdistrict.com/asics-gel-lyte-iii-og-1191a266-101.html
72e
https://www.endclothing.c(...)ii-1191a266-101.html
75e
Jawelquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Niemand ooit eens gezegd dat je wel genoeg schoenen hebt?
Sprak van de week een collega op Teams, ik zeg "Ey Rick heb je een nieuwe bril?"quote:
quote:Braziliaanse president Bolsonaro weer coronavrij
Na drie keer positief getest te zijn is de Braziliaanse president Jaīr Bolsonaro weer coronavrij. Op Twitter laat hij weten negatief te zijn getest.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sprak van de week een collega op Teams, ik zeg "Ey Rick heb je een nieuwe bril?"
"Ik heb er veertien. Ben opticien geweest voordat ik de IT in rolde"
Voor elke diplomatendochter 1.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja voor verschillende gelegendheden?
Hij vond dat hij als opticien een soort collectietje moest hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nou ja voor verschillende gelegendheden?
ah. dus ik moet een serverrack en 14 websites hebben omdat ik de IT uitroldequote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sprak van de week een collega op Teams, ik zeg "Ey Rick heb je een nieuwe bril?"
"Ik heb er veertien. Ben opticien geweest voordat ik de IT in rolde"
Als je het zo bekijkt had ik eerst bankier moeten zijn. En als dat zo was had ik het moeten blijvenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. dus ik moet een serverrack en 14 websites hebben omdat ik de IT uitrolde
oh wacht dat heb ik ook zo ongeveer
Kuzu figuurquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:58 schreef Modus het volgende:
Ja.
Maar broeken kopen is altijd kut. Altijd delen te lang/kort/smal/wijd. Maakt niet uit welk merk. Dus zal wel aan mij liggen
nee broeken zijn ook lastigquote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:58 schreef Modus het volgende:
Ja.
Maar broeken kopen is altijd kut. Altijd delen te lang/kort/smal/wijd. Maakt niet uit welk merk. Dus zal wel aan mij liggen
Ben je een fatty?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:04 schreef Modus het volgende:
Die ik nu heb zijn ook te lang, ook met omslaan, maar maat korter is weer te kort en past niet meer over mijn hol dan
ziet e toch niet uit man. Wanneer worden 1972 wijde pijpen weer hip?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
tegenwoordig is het ook hip om te korte broeken aan te trekken
Naar achteren uitstekend is wat anders dan fatty.quote:
heb je een Kardasian bips?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Naar achteren uitstekend is wat anders dan fatty.
Deze die ik nu probeer is toch ook niet helemaal je van het. Als ik ga zitten way too much ruimte voorkant kruis.
Valt heul niet op dat je zit te hengelen naar booty pics verder hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt heul niet op dat je zit te hengelen naar booty pics verder hoor
Boodshcappen gisteren al. Witte was, bonte was, overhemden, douchegordijn en doucheputje zijn weer glimmend schoonquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
wel boodschappen en witte was gedaan
Zelfs dat lukte me vandaag niet. Normaal laat ik Sjefke 4 keer per dag uit. Vandaag zal dat op 3 keer komen. En dat zullen dan de enige buiten momenten van vandaag zijn..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
wel boodschappen en witte was gedaan
Te kort is makkelijk, schaar, naaimachine.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:04 schreef Modus het volgende:
Die ik nu heb zijn ook te lang, ook met omslaan, maar maat korter is weer te kort en past niet meer over mijn hol dan
Met showbizz-skils!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
2 debielen die elkaar gevonden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |