Ow apart, maar adblocker dus.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:48 schreef Prisha het volgende:
Ik zie dat iemand het bij BUG aangemeld heeft.
BUG / Kan niet meer scrollen
Nee iemand heeft iets lopen doen. Hij deed het prima, kon op alle schermen scrollen. En ineens verdween die scrollbar uit de myAT en uit de Index pagina. Als je steeds in dezelfde topic zit heb je er geen last van want daar zit die scroll bar nog wel.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar had je die net aangezet of heeft iemand weer iets lopen doen ?
Ze lopen echt continu te kloten .. Elke week wel weer watquote:Op maandag 27 juli 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee iemand heeft iets lopen doen. Hij deed het prima, kon op alle schermen scrollen. En ineens verdween die scrollbar uit de myAT en uit de Index pagina. Als je steeds in dezelfde topic zit heb je er geen last van want daar zit die scroll bar nog wel.
Met een knokploeg naar die fok site develpors gaan met zijn allequote:Op maandag 27 juli 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee iemand heeft iets lopen doen. Hij deed het prima, kon op alle schermen scrollen. En ineens verdween die scrollbar uit de myAT en uit de Index pagina. Als je steeds in dezelfde topic zit heb je er geen last van want daar zit die scroll bar nog wel.
hostile takeoverquote:Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met een knokploeg naar die fok site develpors gaan met zijn alle
Die is volgens mij nog in ontwikkeling. Hele tijd al maar t wordt vast prachtigquote:
De toekomstquote:Op maandag 27 juli 2020 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog in ontwikkeling. Hele tijd al maar t wordt vast prachtig
Ik moet mensen vinden die dat voor mij kunnen doenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:09 schreef chufi het volgende:
Heb je wel beveiligde servers en zo met cryptotechnologien?
Helaas kan ik je er niet mee helpenquote:Op maandag 27 juli 2020 20:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet mensen vinden die dat voor mij kunnen doen
Goed bezigquote:Op maandag 27 juli 2020 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
80% kans op goed weer.De lancering is om 13.50 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |