abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194452286

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door DaniqueV op 08-08-2020 00:07:52 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_194454762
Die lange, witte sokken van Jessie :|W
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:18:57 #203
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194455872
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:39 schreef wwwever het volgende:

[..]

"Hij werkt achter de schermen voor televisie, kan z'n tijd zelf invullen. Hij zoekt partners om mee samen te werken om programma's te vullen."
Whatever that means...
Hij zit dus in de bitcoin business.
pi_194456954
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 09:30 schreef Chanel5 het volgende:
Die lange, witte sokken van Jessie :|W
Ja geen gezicht hé, viel mij ook als eerste op _O- die ander heeft tenminste gewoon onder zijn lange broek sneaker sokjes aan

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 11:18 schreef spapaars het volgende:

[..]

Hij zit dus in de bitcoin business.
;) ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren
pi_194457184
BTW klik niet op dat swipe up ding wat onderin staat op zijn INSTA , je komt dan spontaan weer op Jessie zijn eigen YT filmpje :X

Hoe mooi kan je het weer krijgen, dat tuinprogramma waar Cemal voor werkt, gaat nu de tuin doen van die ouders van Jessie :')

Jessie tegen die andere man:
Heel eerlijk, Cemal is niet helemaal de vakman maar is wel leuk om te werken toch en heel handig, Cemal geeft ook niet op! Nee iedereen kent Cemal als een beetje de lolbroek maar hij is ook een kijkharde werkertje (Brr die verkleinwoorden van hem) Hey Cemal hard roepende naar hem in het weiland. gaat tie?!

EN Jess, Jess doet weer waar hij om bekend staat, hij staat erbij en kijkt ernaar en moet zich ermee bemoeien.
En hij vind zijn eigen baard en haren beter!
pi_194457346

zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:44:49 #207
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194457380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:01 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja geen gezicht hé, viel mij ook als eerste op _O- die ander heeft tenminste gewoon onder zijn lange broek sneaker sokjes aan
[..]

;) ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren
Partnership.
Dus de ervaring is,niet lang.
pi_194457404
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:44 schreef spapaars het volgende:

[..]

Partnership.
Dus de ervaring is,niet lang.
Yep, en zijn grootste wens/droom is , niets doen, en niet hoeven werken, investeren in de crypto's, veel verdienen, en lekker in het buitenland :')
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:50:10 #209
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_194457432
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Yep, en zijn grootste wens/droom is , niets doen, en niet hoeven werken, investeren in de crypto's, veel verdienen, en lekker in het buitenland :')
Investeren denk ik niet.
Bemiddelen, en met dat risicoloos geld verdienen.
pi_194457531
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:50 schreef spapaars het volgende:

[..]

Investeren denk ik niet.
Ik denk ook dat hij lekker andere mensen adviseert hoe ze hun geld moeten investeren.
Vooral niet zijn eigen geld
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194457656
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij lekker andere mensen adviseert hoe ze hun geld moeten investeren.
Welk "eigen geld" :?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_194457765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:50 schreef spapaars het volgende:

[..]

Investeren denk ik niet.
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 13:58 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook. En vooral ook de kunst afkijken van anderen _O-

Die vrouw kan je ook bij de telegraaf terug vinden, die zit al vele jaren in de crypto en doet veel op dat gebied. Heb ook de iindruk dat zij de partner is van die andere man als je kijkt naar reacties op elkaar bij insta.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 08-08-2020 14:47:41 ]
pi_194457876
pi_194458127
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 15:57:49 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194459129
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:21 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[..]

Die vrouw kan je ook bij de telegraaf terug vinden, die zit al vele jaren in de crypto en doet veel op dat gebied. Heb ook de iindruk dat zij de partner is van die andere man als je kijkt naar reacties op elkaar bij insta.

SPOILER
De Bitcoin heeft de 10.000 geraakt, dat zal een flink orgasme gegeven hebben, maar of ie er van kan blijven leven is de vraag.. de crisis zal niet eeuwig duren tot de BC eigenaars gaan cashen...en gezien Jessies huis van 5ton heeft ie het al gedaan.
pi_194459663
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De Bitcoin heeft de 10.000 geraakt, dat zal een flink orgasme gegeven hebben, maar of ie er van kan blijven leven is de vraag.. de crisis zal niet eeuwig duren tot de BC eigenaars gaan cashen...en gezien Jessies huis van 5ton heeft ie het al gedaan.
Linkje naar het huis?
pi_194459829
Ik ben wat wars van al die baby foto's. Pfff
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194460134
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194460160
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:21 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Geniale, en rake spoiler!
pi_194460205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Volgens mij is hij wel blij met zijn vriendin en aankomende baby. Ik gun het hem van harte
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194460224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Volgens mij is hij wel blij met zijn vriendin en aankomende baby. Ik gun het hem van harte
Oké :)
pi_194460229
Er zijn er nog meer op komst @Soury

pi_194460244
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef pullup het volgende:
Er zijn er nog meer op komst @:soury

[ afbeelding ]
Ja godver !!!
pi_194460250
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja godver !!!
Nog eentje dan _O-

pi_194460282
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Nog eentje dan _O-

[ afbeelding ]
OMG dat doe je toch niet het is net een worstenbroodje bij een foute tent
pi_194460291
Verder lijken al die kutbabies natuurlijk op elkaar
pi_194460349
Ok jaloers :D

pi_194460352
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:14 schreef pullup het volgende:
Verder lijken al die kutbabies natuurlijk op elkaar
Gesmolten ET's
pi_194460398
Ik had er nog een gemist

pi_194460421
pi_194460484
Ja,leuk jaa

pi_194460509
Ook al samen op stap

pi_194460597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:26 schreef pullup het volgende:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
Valt mee dat ze niet meldt dat ze in een file staat.
pi_194461014
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar. :Y Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig :@ Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu _O-
pi_194461055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar. :Y Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig :@ Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu _O-
Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:03:16 #236
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194461230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raar
En die sukkel Cemal mag det tuin doen.. hilarisch

Maar verdomd.. hij maakt nog steeds rls _O-
pi_194461291
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

;)
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef pullup het volgende:
Er zijn er nog meer op komst @:soury

[ afbeelding ]
Vind het een leuk stel om te zien *; volgens mij is zij ook een ukkie? Ivan is dacht ik toch ook niet zo heel groot en als je dan kijkt tot waar ze komt bij hem en hakken aan. Gewoon leuk om te zien :Y
Voor de meeste zwangere is dit weer echt afzien, hopelijk valt het voor haar en ook voor Nicoline en wie nog meer zwanger is mee
pi_194461329
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:13 schreef Soury het volgende:

[..]

OMG dat doe je toch niet het is net een worstenbroodje bij een foute tent
_O- _O- _O-
Ik zit ook te kijken naar haar buik, ziet die nu zo rood offe?
pi_194461582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.
RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er van

Plus laatst had hij ook filmpje over crypto investeren blah blah blah zeg maar. Heeft ook hier gestaan dat hij dat plaatste, wanneer dit was geen idee meer, te warm om terug te gaan zoeken :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:03 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raar
En die sukkel Cemal mag det tuin doen.. hilarisch

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar verdomd.. hij maakt nog steeds rls _O-
Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwen :Y

Hij spamt ook al voor een keukenbedrijf zag ik, hij noemt het ook gewoon onze keuken ....maar die gaat er dus ook uit.
pi_194461651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er van

Plus laatst had hij ook filmpje over crypto investeren blah blah blah zeg maar. Heeft ook hier gestaan dat hij dat plaatste, wanneer dit was geen idee meer, te warm om terug te gaan zoeken :P
[..]

Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwen :Y

Hij spamt ook al voor een keukenbedrijf zag ik, dus die keuken gaat er ook uit.
Doet hij goed dus ^O^
pi_194461676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Doet hij goed dus ^O^
Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverd
pi_194461748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:20 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverd
Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet na :D
pi_194461815
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet na :D
_O- _O- _O-
Je bent op dreef, geweldig _O-
pi_194461819
quote:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
32 graden en zij met haar dikke plamuur op haar gezicht..
pi_194462401
pi_194464437
quote:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
Nepper kan niet
pi_194464523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:18 schreef humpty het volgende:

[..]

Nepper kan niet
pi_194464542

pi_194464650
quote:
Wat een gezelligheid _O-
pi_194464814
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')