abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194460291
Verder lijken al die kutbabies natuurlijk op elkaar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194460349
Ok jaloers :D

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_194460352
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:14 schreef pullup het volgende:
Verder lijken al die kutbabies natuurlijk op elkaar
Gesmolten ET's
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194460398
Ik had er nog een gemist

pi_194460421
pi_194460484
Ja,leuk jaa

pi_194460509
Ook al samen op stap

pi_194460597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:26 schreef pullup het volgende:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
Valt mee dat ze niet meldt dat ze in een file staat.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_194461014
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 15:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De Bitcoin heeft de 10.000 geraakt, dat zal een flink orgasme gegeven hebben, maar of ie er van kan blijven leven is de vraag.. de crisis zal niet eeuwig duren tot de BC eigenaars gaan cashen...en gezien Jessies huis van 5ton heeft ie het al gedaan.
Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar. :Y Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig :@ Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_194461055
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar. :Y Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig :@ Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu _O-
Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:03:16 #236
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_194461230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raar
En die sukkel Cemal mag det tuin doen.. hilarisch

Maar verdomd.. hij maakt nog steeds rls _O-
pi_194461291
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:07 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Geniale, en rake spoiler!
;)
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef pullup het volgende:
Er zijn er nog meer op komst @:soury

[ afbeelding ]
Vind het een leuk stel om te zien *; volgens mij is zij ook een ukkie? Ivan is dacht ik toch ook niet zo heel groot en als je dan kijkt tot waar ze komt bij hem en hakken aan. Gewoon leuk om te zien :Y
Voor de meeste zwangere is dit weer echt afzien, hopelijk valt het voor haar en ook voor Nicoline en wie nog meer zwanger is mee
pi_194461329
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:13 schreef Soury het volgende:

[..]

OMG dat doe je toch niet het is net een worstenbroodje bij een foute tent
_O- _O- _O-
Ik zit ook te kijken naar haar buik, ziet die nu zo rood offe?
pi_194461582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.
RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er van

Plus laatst had hij ook filmpje over crypto investeren blah blah blah zeg maar. Heeft ook hier gestaan dat hij dat plaatste, wanneer dit was geen idee meer, te warm om terug te gaan zoeken :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:03 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raar
En die sukkel Cemal mag det tuin doen.. hilarisch

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar verdomd.. hij maakt nog steeds rls _O-
Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwen :Y

Hij spamt ook al voor een keukenbedrijf zag ik, hij noemt het ook gewoon onze keuken ....maar die gaat er dus ook uit.
pi_194461651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er van

Plus laatst had hij ook filmpje over crypto investeren blah blah blah zeg maar. Heeft ook hier gestaan dat hij dat plaatste, wanneer dit was geen idee meer, te warm om terug te gaan zoeken :P
[..]

Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwen :Y

Hij spamt ook al voor een keukenbedrijf zag ik, dus die keuken gaat er ook uit.
Doet hij goed dus ^O^
pi_194461676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Doet hij goed dus ^O^
Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverd
pi_194461748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:20 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverd
Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet na :D
pi_194461815
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 18:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet na :D
_O- _O- _O-
Je bent op dreef, geweldig _O-
pi_194461819
quote:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
32 graden en zij met haar dikke plamuur op haar gezicht..
pi_194462401
pi_194464437
quote:
Ook al samen op stap

[ afbeelding ]
Nepper kan niet
pi_194464523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 21:18 schreef humpty het volgende:

[..]

Nepper kan niet
pi_194464542

pi_194464650
quote:
Wat een gezelligheid _O-
pi_194464814
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')