Gesmolten ET'squote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:14 schreef pullup het volgende:
Verder lijken al die kutbabies natuurlijk op elkaar
Valt mee dat ze niet meldt dat ze in een file staat.quote:
Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Bitcoin heeft de 10.000 geraakt, dat zal een flink orgasme gegeven hebben, maar of ie er van kan blijven leven is de vraag.. de crisis zal niet eeuwig duren tot de BC eigenaars gaan cashen...en gezien Jessies huis van 5ton heeft ie het al gedaan.
Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar.Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig
Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu
Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las het bij die vrouw dat de bitcoin weer flink in de lift zat na 1,5 jaar.Ik houd mij daar normaal gesproken ook niet echt mee bezig
Maar wat je zegt, daar zal Jessie lekker op trippen nu
quote:
Vind het een leuk stel om te zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:10 schreef pullup het volgende:
Er zijn er nog meer op komst @:soury
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
OMG dat doe je toch niet het is net een worstenbroodje bij een foute tent
RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat hij daar mee bezig is.
Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dattie papa's totale verbouwing gaat financieren...( not) Mister Bitcoin loopt als een bouwmeester rond in Pappie's nieuw bouwval.. op funda was het een splinternieuwe boerderij.. raar
En die sukkel Cemal mag det tuin doen.. hilarisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verdomd.. hij maakt nog steeds rls![]()
Doet hij goed dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
RLS / Het RLS Social Media-topic #117 Profiteer er van
Plus laatst had hij ook filmpje over crypto investeren blah blah blah zeg maar. Heeft ook hier gestaan dat hij dat plaatste, wanneer dit was geen idee meer, te warm om terug te gaan zoeken
[..]
Ja de vorige huizen deden ze ook compleet verbouwen![]()
Hij spamt ook al voor een keukenbedrijf zag ik, dus die keuken gaat er ook uit.
Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverdquote:
Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet naquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja een eind in de ruimte lullen kan die wel, de vraag is alleen of hij het zo lang volhoud en of het positief rendement voor hem opleverd
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft zich suf geneukt voor meubels voor een kinderkamer. Dat doe je hem niet na
Wat een gezelligheidquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:24 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |